Vill du ha ett sixpack? Kolla in det här!

Medlem
Vill du ha ett sixpack? Kolla in det här!

www.Iwantsixpackabs.com

På mindre än 16 veckor kommer du ha det sexpacket du alltid drömt om.
Är det sant? Judge by yourself.

Tycker resultaten är häpnadsväckande...

Det är sida jag fann av en ren slump.
Sidan är 100% gratis dessutom.
Orkar man hålla rutinen :P?


signatur

Det här är en signatur

Medlem
Skrivet av Vaizard3:

www.Iwantsixpackabs.com

På mindre än 16 veckor kommer du ha det sexpacket du alltid drömt om.
Är det sant? Judge by yourself.

Tycker resultaten är häpnadsväckande...

Det är sida jag fann av en ren slump.
Sidan är 100% gratis dessutom.
Orkar man hålla rutinen :P?

^- Allt det handlar är att få ner sitt kroppsfett till typ 12% eller nåt. Bara träna på vanligt sätt och om man vill speeda upp det ta lite amfetamin på sidan så man inte äter så mycket.

Har man mycket kroppsfett och sen vill ha ett sixpack så kan man ju hålla på till satan tar en om man inte är bered att deffa/banta eller va fan man vill kalla det.

sen ska man ALDRIG tro på såna där mirakel grejor, killen såg ju inte direkt otränad ut från första början och kan därför träna mer och förbränna mycket mer Kcal per dag. Roande att se "normal" människa ta till sig det där träningsschemat och försöka bränna så mycket och orka med att leva samtidigt ;p

OCH det är en scam, han har varit precis lika vältränad förut. Och sedan har han skadat sig på nåt sätt och gått upp i vikt. Sedan tränar han bort det hur lätt som helst när han är frisk. Detta används hela tiden inom den här industrin, speciellt i sånadär före och efterbilder på alla reklamer för allt möjligt crap.

Medlem

Det finns ju massor med för och efterbilder på andra personer också. Du tror ju vad du vill, men jag tänker iaf ge det ett go


signatur

Det här är en signatur

Medlem

För jäsiken! Jag trodde jag skulle få en sexpack öl...

Vem behöver tvättbräda när man har torktumlare?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

För att det inte är lika snyggt att gå runt med en torktummlare till mage än en tvättbräda


signatur

Det här är en signatur

Medlem

Är inte det ganska effektivt att gå på morgonen före frukost? något att man tar från fettreserverna istället

Edit ; och ja, det där ser verkligen suspekt ut.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Vaizard3:

Det finns ju massor med för och efterbilder på andra personer också. Du tror ju vad du vill, men jag tänker iaf ge det ett go

Hur lättlurad är du? läste du inte vad ja sa? Alla såna därföre och efterbilder är på vältränade människor som av någon anledning gått upp i vikt(t ex skador) och sedan tränar bort allt fett snabbt tackvare att de kan förbränna upp till 5000-8000 mer kcal per dag än vad en vanlig människa kan.

Visst finns det före och efterbilder där folk gått ner i vikt, men du får INGA sixpacks av att svälta dig själv.

Gör som du vill, jag rekommenderar bara att du börjar träna 3-4 gånger i veckan istället och börjar ha någon sorts koll på ditt Kcal intag. så tar det kanske upp till ett par månader innan du börjar se resultat och sen blir det kul att fortsätta istället för att slänga dig in i något som aldrig kommer funka.

Medlem

Det här handlar inte om någon jävla tvshopsapparatmansättterruntmidjanochfårsvinsnyggamusklersak. Det här är riktig träning som man använder sin kroppstyngd och redskap till. Så du menar att alla övningarna bara är hokuspokus eller? Det där ÄR riktig träning som är utformad av den där snubben. Eller du kanske har en annan syn på vad träning är?


signatur

Det här är en signatur

Medlem
Skrivet av Greger:

Är inte det ganska effektivt att gå på morgonen före frukost? något att man tar från fettreserverna istället

Edit ; och ja, det där ser verkligen suspekt ut.

Det där med att gå innan frukost är grymt overrated i min uppfattning. Då är det bättre att minska på ma t intaget under dagen istället med ett par Kcal och sova ut istället(vilket är minst lika viktig)

Medlem

I din uppfattning ja. Jag gick ner 10 kg av att bara gå 2 gånger i veckan i....1-2 månader..


signatur

Det här är en signatur

Inaktiv

Om man vill minska sitt kroppsfett så ska man göra av med mer kalorier än man stoppar i sig. Så enkelt är det. Det finns en vanlig missuppfattning att man får bort fettet på magen genom att göra sip ups. Den bygger på tanken att man kan punkförbränna fett, något man inte kan.


signatur
Medlem

Grejen är ju att man inte bara gör situps. Det är ju bara en del utav träningen. På hemsidan står det ju också att det är bra att springa. Får man sixpack av att springa? Svaret är nej.;)


signatur

Det här är en signatur

Youtube-proffs

Ett mindre, ät oftare, och ät regelbundet.

Voila, sixpack inom några månader.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Vaizard3:

I din uppfattning ja. Jag gick ner 10 kg av att bara gå 2 gånger i veckan i....1-2 månader..

Väldigt tveksamt om du inte tog ner på din kost samtidigt, finns ingen möjlighet i världen att du förbrände så mycket energi på att gå två dagar i veckan i 8 veckor. Men du säger att du gick ner, var det endast fett eller muskler också?
Hade du vanlig kost eller arbetade du med något speciellt? Annars finns det ingen chans att dom där två promenderna i veckan skulle fått dig att gå ner 10 kg.

Jag fick ner 8 kg på en vecka när ja gjorde överlevnadsveckan i lumpen. Vi åt inget, gick minst 4-5 varje dag & andra fysiskt aktiviteter. Så visst var det möjligt, men hade ja gått ner något i fett? Antagligen inte eftersom kroppen tar av musklerna istället för att det är lättare att bryta ner till energi.

Medlem

Om det inte är ganska uppenbart, så kommer killen att sälja vidare listan av alla e-mail addresser till lättlurade människor till företag(som säljer liknande mirakel produkter). Som i sin tur kommer skicka spam & mail om sitt crap.

Killen är ju inte dum iallafall.

Inaktiv

Före och efter-bilderna kan lika gärna vara det omvända i verkligheten.

Medlem
Skrivet av Vaizard3:

Grejen är ju att man inte bara gör situps. Det är ju bara en del utav träningen. På hemsidan står det ju också att det är bra att springa. Får man sixpack av att springa? Svaret är nej.;)

Du förbränner inget fett heller eftersom du tränar för att bygga magmuskler, och vad behövs då blandannat? Energi och protein! Vad är då löpningen till? Jo, bygga kondition och förebränna fett!

Detta går inte ihop sig, att önska att bygga muskler medans man deffar/går ner i vikt är bara en dröm som går åt helvete för dom mesta. Det går, men jag tror inte en person som du som endast gick två gånger i veckan kommer klara av det.

Rent teoritiskt så skulle du kunna äta tillräckligt för att både ge protein och energi till muskelbygget och sen förbränna det med både din muskelmassa och löpning(eller whatever). Men det kräver en bra fysik och en tidigare muskelmassa som förbränner mängder med energi. Anser du att du har det?

Medlem

Nej, det vill jag inte påstå. Det är säkert som du säger, att de redan varit tränade förut. Jag gick ner 10 kg geom att gå någon gång i veckan, sluta äta läsk och godis, samt en del styrketräning. jag förstår ju själv att enbart följa den där metoden leder ingen vart. Då kommer musklerna bara hamna under allt fett och ändå inte synas man måste förbränna fett med, men det gör man ju (i vissa fall). I mitt fall promenader. Jag erkänner även att jag är en väldigt lättlurad person, tenderar att falla för produkter som bla tvshop säljer. Så ni säger att om man följer den där metoden kommer absolut inget hända? Det är precis som vilken träning som helst fast som man kan göra hemma...


signatur

Det här är en signatur

Medlem
Skrivet av Vaizard3:

Det här handlar inte om någon jävla tvshopsapparatmansättterruntmidjanochfårsvinsnyggamusklersak. Det här är riktig träning som man använder sin kroppstyngd och redskap till. Så du menar att alla övningarna bara är hokuspokus eller? Det där ÄR riktig träning som är utformad av den där snubben. Eller du kanske har en annan syn på vad träning är?

Det finns många träningsprogram som visat sig effektiva, t ex max OT. Men inse faktum, visst du kanske kommer få träning av det, men du kommer aldrig få ens i närheten av samma resultat. Om du ens kommer orka med samma tempo och vikter som denna kille kört med, eftersom man ser att han är väl tränad från första början även fast han har fett på kroppen? Han har sån muskelmassa att han förbränner MÄNGDER med energi varje dag som gör att han kan få ner sitt kroppsfett effektivt.

Kan du posta en bild på dig själv så man kan se vilket sorts fysik du har?

Lyssna på polish istället eller på mig. Börja träna 3-4 gånger i veckan med ett normalt träningsprogram som man klarar av och inte tröttnar på. Och börja se över ditt intag av Kcal varje dag och ät ofta men mindre.

"Jag gick ner 10 kg geom att gå någon gång i veckan, sluta äta läsk och godis, samt en del styrketräning. " sedär, så det var inte endast promenaderna ;p Läsk är värsta boven i dramat.

Medlem

Det är klart att jag aldrig når samma resultat som dem, det är jag medveten om. Dels för att jag inte har orken att göra sakerna och dels....kommer inte på det nästa :P. Så du tror inte att det hjälper att bara göra något sånt i veckan istället för att bara sitta framför dumburken? jag kommer ju inte sluta med mina andra rutiner, så det kan ju inte bli till det sämre..


signatur

Det här är en signatur

Medlem

Bara att köpa ett sexpack när man handlar middagspizzan ju, bra pizzerior erbjuder den tjänsten.


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av Vaizard3:

Det här handlar inte om någon jävla tvshopsapparatmansättterruntmidjanochfårsvinsnyggamusklersak. Det här är riktig träning som man använder sin kroppstyngd och redskap till. Så du menar att alla övningarna bara är hokuspokus eller? Det där ÄR riktig träning som är utformad av den där snubben. Eller du kanske har en annan syn på vad träning är?

Det ser precis som som TV-shop. Du tror inte att Tv-shop också säljer träningsvideos som kör med "riktig" träning?

Visst blir man tränad. Men det är grovt överdrivet.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv

Totalt fake, man ser ju att alla före-bilder redan har basen att gå på, sen är det bara att deffa en aning och woooolla!

Medlem

Något som fungerar extremt bra för att förbränna fett är HIIT - Högintensiv Intervallträning. Jag körde ett program i 2 månader, 3ggr i veckan, och helt plötsligt syntes rutorna utan att jag behövde spänna mig! Sedan dess har dem vart kvar.

Bör väl också säga att jag tränat väldigt mycket mage innan, men nu är det fettförbränningen jag är inne på.

Det började i skolan när vi skulle välja vad vi skulle arbete om under vårt projektarbete. Jag kom inte på någonting, men min kompis hade precis hittat en sida om HIIT, och undrade ifall jag ville vara med och köra programmet. Vi körde ett coopertest på 2km. jag fick 7:56... Det är väl bra sådär men inget mer. Sedan körde vi två månader, och sedan gjorde vi samma test, då jag fick 7:24!

http://www.musclemedia.com/training/hiit.asp Där är länken han hittade. Vi använda Table 1 programmet och utförde det enligt Table 2. Det roliga var att nån vecka efter att vi var klara med programmet så började metro och alla demdär tidningarna skriva artiklar om HIIT, kändes som att det var en ny artikel varannan eller vartredje vecka

www.bestabs.com En sida med samma person bakom som sidan ovan. Många magövningar som förklaras.

1
Skriv svar