Tomte terroriserar liten stad i Argentina......

Medlem
Tomte terroriserar liten stad i Argentina......

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article22088...

Tycker den är jävligt obehaglig.....fantasin springer iväg

Medlem

bjud killen på en kopp kaffe så slipper han kanske slinka runt i gräset.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

haha, jag såg denna film också - Jag vet inte om jag upplever den som obehaglig men jag tycker denna sortens klipp är roliga.

Sist var det en skum hund-varg-mård-liknande sak som någon kört på i Main i USA - det visade sig ha naturliga förklaringar, det var ingen varulv eller chupachabra...

Har inte tomten lite dvärgvibbar över sig? Vobblar fram och tillbaka?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Jag är grymt intresserad av kryptozoologi så detta intresserar mig en del faktiskt, tror dock att det är nån som försöker göra sig lustig.

Medlem

Dom verkar rätt lätterroriserade om en dvärg med tomtestrut på huvudet "skrämmer upp en hel stad". Undrar hur argentinarna lyckades stå emot hotet från chilenarna, som både var fullväxta och beväpnade...

Medlem

hur många har han dödat? å hur många hus har han sprängt?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Filmen är lite småcreepy. Men det är väl han Weeman som är i farten!

Medlem
Skrivet av Lakitu:

Filmen är lite småcreepy. Men det är väl han Weeman som är i farten!

haha mycket möjligt.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Ser ut att vara en utklädd dvärg.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Ingen aning om vad detta ska vara. Kan vara vad som helst som från denna vinklen och under dessa ljusförhållanden ser ut som en tomte som går på sidan. Visste inte att de trodde på tomtar i Argentina.

Medlem
Skrivet av VacaGorda:

Dom verkar rätt lätterroriserade om en dvärg med tomtestrut på huvudet "skrämmer upp en hel stad". Undrar hur argentinarna lyckades stå emot hotet från chilenarna, som både var fullväxta och beväpnade...

Men föreställ dig ute på natten/sent på kvällen när en tomte-liknande figur kommer rakt mot dig. Jag skulle skitigt på mig av rädsla:D

Medlem
Skrivet av JakeTheSnake:
Skrivet av VacaGorda:

Dom verkar rätt lätterroriserade om en dvärg med tomtestrut på huvudet "skrämmer upp en hel stad". Undrar hur argentinarna lyckades stå emot hotet från chilenarna, som både var fullväxta och beväpnade...

Men föreställ dig ute på natten/sent på kvällen när en tomte-liknande figur kommer rakt mot dig. Jag skulle skitigt på mig av rädsla:D

Jag hade önskat mig en ny cyckel.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av JakeTheSnake:
Skrivet av VacaGorda:

Dom verkar rätt lätterroriserade om en dvärg med tomtestrut på huvudet "skrämmer upp en hel stad". Undrar hur argentinarna lyckades stå emot hotet från chilenarna, som både var fullväxta och beväpnade...

Men föreställ dig ute på natten/sent på kvällen när en tomte-liknande figur kommer rakt mot dig. Jag skulle skitigt på mig av rädsla:D

Jag hade önskat mig en ny cyckel.

LOL:)

Medlem
Skrivet av VacaGorda:

Dom verkar rätt lätterroriserade om en dvärg med tomtestrut på huvudet "skrämmer upp en hel stad". Undrar hur argentinarna lyckades stå emot hotet från chilenarna, som både var fullväxta och beväpnade...

Männen från Chile var väl ännu mer rädda för dvärgar?

Kul att såna här saker alltid kommer i vågor. Först ser ingen bigfoot, sen är det helt plötsligt tusentals som ser han och sen ser ingen han igen.

Men han kanske bara ligger i ide 5 år i sträck då och då?

Ska fan ta på mig svärta trasiga kläder, två ficklampor vid ögonen, göra konstiga ljud och sprida skräck i byn någon dag

Vem vet jag kanske kommer på TV?


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Naraccas:

Männen från Chile var väl ännu mer rädda för dvärgar?

Haha, ja så är det naturligtvis. Tomten är en förrymd kvarleva från ett gammalt skunk works-projekt inom den argentinska militären.

Skrivet av Naraccas:

Ska fan ta på mig svärta trasiga kläder, två ficklampor vid ögonen, göra konstiga ljud och sprida skräck i byn någon dag

Vem vet jag kanske kommer på TV?

Japp, se bara till att inte visa dig framför någon med ens hyggliga inspelningsmöjligheter. Riktigt gryniga och muggiga filmer är nog ett krav.

Medlem

Det är ju gnomen från HL 2: Ep2! Jag som trodde att jag lyckades skjuta iväg honom med en fet raket!

Inaktiv

Jag tycker inte det ser ut som en dvärg.. ser ganska robotisk ut i rörelserna om ni kollar..


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Skumt att att dom blir rädda, barn bruka väl annars vara snabba och spotta o spe över dvärgar och handikappade.. och denna figur verkade ju ha uppenbara problem. Hade det hänt i Sverige så hade dom snott hans hatt och slängt han i en kundvagn och räjsat i några trappor..

Jag tycker han rör sig som en liten chimp, och han går framåt i början.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Skumt att att dom blir rädda, barn bruka väl annars vara snabba och spotta o spe över dvärgar och handikappade.. och denna figur verkade ju ha uppenbara problem. Hade det hänt i Sverige så hade dom snott hans hatt och slängt han i en kundvagn och räjsat i några trappor..

Jag tycker han rör sig som en liten chimp, och han går framåt i början.

Där sammanfattade du precis vad jag skulle gjort i deras situation.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Skrivet av q0rra:

Där sammanfattade du precis vad jag skulle gjort i deras situation.

...;)
Snart kanske dom får se några troll också, då är det dags att börja springa:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Jaha.. Se där ja, hur de kan bli rädda för "han" vet jag inte. Jag blev faktist mer nyfiken och vill se mer! Kommer väl visa sig att det var nån dvärg som leker med dom..

DarthZ, filmen är ju ganska dålig med tanke på att den är inspelad med mobilkamera. Det kanske är därför han rör sig robotisk? Tycker han gör ett par mjuka drag ibland under den korta stunden man ser han.

1
Skriv svar