Mer om nya Red Orchestra

Medlem
Mer om nya Red Orchestra

Jaaaaaaaa det är sant! Längtar som fan!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Spela som tysk, sign me up. Slaget vid Stalingrad kan nog bli intressant!


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Riktigt trevligt, givet köp.

Inaktiv

"//...// innehålla en singleplayerkampanj och för första gången ska vi faktiskt få spela på den tyska sidan."

Pris ske lov!

Medlem

Den ryska huvudstaden Stalingrad? WTF? Faktafel?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Sen när var Stalingrad rysk huvudstad? Staden låg för övrigt i Sovjetunionen, där den inte heller var huvudstad.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hymer:

Den ryska huvudstaden Stalingrad? WTF? Faktafel?

Jag hade MVG i geografi, kan du tänka dig det?


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Hymer:

Den ryska huvudstaden Stalingrad? WTF? Faktafel?

Jag hade MVG i geografi, kan du tänka dig det?

Hehe snyggt Jag hade dock MVG i historia och är särskilt intresserad av ww2. Tänkte när jag läste det att va fan har jag missat det men så tänkte jag lite och Moskva var huvudstaden då


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Hörde att de skulle implementera nån sorts sticky-cover system. Kan väl bli bra bara det görs snyggt och behåller realismen. Men vid det här laget litar jag på Tripwire

Medlem

Borde jag säga... Redan? Sjukt bra att vi får spela som Tyskar äntligen.. Synd bara att inte fler spelskapare förstår detta

Kan ju alltid hoppas på ett CoD spel där man får spela som Tysk i singelplayer - eller Brothers in Arms ^^


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

Äntligen ett ww2 spel som låter intressant. Att spela som tysk i singelplayer är något vi trånat efter ett bra tag.


signatur

<3

Låter onekligen intressant att man kan spela som tysk men i Stalingrad! Undrar hur den kampanjen slutar? Ihjälfrusen i ett dike eller.....:P


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

Stalingrad var fan inget trevlig ställe för varken Ryssar eller tyskar men i slutet när in ringningen var klar då skulle jag verkligen inte vilja varit tysk. Matransoner på 500g bröd om dagen och inga vinterkläder kul *NOT* Ska bli riktigt kul och se hur Tripwire förmedlar känslan.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

När ska den släppas, släppdatum? kommer det bara att släppas på Steam?

Medlem
Medlem
Skrivet av Bonik:

När ska den släppas, släppdatum? kommer det bara att släppas på Steam?

Enligt förhandstitten i (den amerikanska?) PCG är beräknad release någon gång under 2010. Och jag har svårt att se att det skulle vara Steam-only.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Får man som oinsatt fråga vad Red Orchestra går ut på? Är det mest multiplayer och team deathmatch + realism eller?


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Äntligen får man lira tysk..."Got Mit Uns"

Medlem

Tysk? I singleplayer? Jag köper det! Kan man förboka redan nu?

Skribent
Skrivet av HinduTimes:

Får man som oinsatt fråga vad Red Orchestra går ut på? Är det mest multiplayer och team deathmatch + realism eller?

Det finns ett practice-läge mot botar men det är ganska ointressant. Red Orchestra är ett renodlat multiplayer-spel med stor tyngd på realism och infanteri. Stridsvagnar finns men jag föredrar soldat mot soldat.

Medlem

Fan vad nice, äntligen någon som vågar
Tripwire all the way säger jag bara, säkert köp!

*zauii hoppar av glädje att äntligen få lira som tysk!*

Helt fantastiskt! Red Orchestra är ju ett av världens bästa spel!

Medlem

Inte en sekund för tidigt. Ja att de gör en 2:a .


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Grymt ww2 spel, kanske ett av det bästa jag har spelat. Hoppas att detta blir ÄNNU bättre och kanske med flygplan å lite xtra lull lull så blir det FETT!!

Givet köp!!

1
Skriv svar