Inget andra världskrig för Call of Duty 7?

Robot
Medlem
Inget andra världskrig för Call of Duty 7?

Intressant, kan vara kul med andra historiska konflikter för en gångs skull.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Har blivit ganska många Call of Duty spel nu... Börjar förstå varför Infinity Ward bestämde sig för att kalla nästa spel för Modern Warfare 2 istället. >_>

Medlem

Bah, Treyarch kan inte göra spel i vilket fall. Modern Warfare 2 är däremot något att se fram emot.

Medlem

Neeeeeej... inte treyarch

+ jag vill ha WW1 för en gångs skull

Inaktiv

Snacka om att de vet hur man mjölkar CoD.

Medlem

Jaha en till chans att spela som en tysk är borta


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Sju spel och ingen chans att spela som tysk eller WW1


signatur

Arguing on the internet is like running the special olympics... Even if you win, you´re still retarded.

Medlem

Ni har ju Wolfenstein

Medlem

mm kul att dem vagar pa lite annat an WW 2

Medlem

ww1 hadde varit roligt men utan alla dessa extra saker man satte på vapnen i cod5.

Medlem

Äh! CoD principen med bra intensiv action och storytelling funkar ju med ganska många krig..WW1, 2, Korea, vietnam...Jag tänker lira nästa CoD oavsett vilket krig dom fokuserar på.

Medlem

VIETNAM !!!

Kom igen Treyarch GIEF ME !!!


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

Man kan ju spela som tysk i multiplayer juh. Det är ju ändå multiplayer som är roligast i den här spelserien.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Hoppas på Vietnam föresten WW1 som spel, nej, man springer upp dör och springer tillbaka....

Medlem

Men det borde väll heta Call of Duty 6 när MW är eget?

Medlem

Alla Treyarch-hatare kan ta och hålla käften och skita i att kommentera nyheter angående dem, WaW är grymt, så detta låter riktigt najs

Medlem

Tja, World at War är väl inte officiellt Call of Duty 5 för den delen, eller? titeln innehåller ju inga siffror, även om det är den femte titeln i serien.


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av rickzzorr:

Men det borde väll heta Call of Duty 6 när MW är eget?

Nja, dom gav ju upp siffrorna efter fyran så det kommer varken heta 6 eller 7.

Medlem

Det bör väl räcka med cod spel nu....:/

Medlem

Kalla kriget, JAAAAAAAAA!


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Ett bra vietnam spel skulle vara kul.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

ALltså bara det inte blir special styrkor:p 4 gubbar som dödar alla i en bas.

Medlem

först, jag tycker treyarch är riktigt kassa och kan knappt göra spel och för det andra är det bara dumt att göra ett nytt cod spel varje år. varför gör ett till spel när det förgående fortfarande spelas jätte mycket?

Medlem
Skrivet av Xrick:

först, jag tycker treyarch är riktigt kassa och kan knappt göra spel

Alla dessa Treyarch hatare. OMFG säger jag...

All denna smutskastning mot dom kan jag faktiskt inte förstå. Dom är faktiskt inte så jävla dåliga som många säger. Jag tycker fan att dom förtjänar lite mer RESPEKT. Dom lyckades ändå leverera CoD:WaW på 1 år även om det blev lite buggar här och där. Jag säger detta till er som totalt skiter i deras insatts. Vänta bara... Om några år kanske dom är lika bra eller kanske till och med bättre än dom flesta FPS skaparna där ute? Treyarch gör knappast dåliga eller kassa spel. Självklart får man tycka vad man vill men jag personligen tycker det är för mycket skitsnack. För er som inte läst det så har faktiskt IW försvarat Treyarch när Activision själva sa något dumt om dom och WaW. Treyarch har potential att bli bättre och sanna mina ord det kommer dom bli.

Nu har jag sagt det jag ville säga... Nu kan vi återgå till allt skitsnack igen... Varsegod alla P12.


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

Jag tror mest att alla haters helt enkelt har svårt att acceptera något annat namn än Infinity Ward.

Medlem

Ombyte förnöjer, eller?? :\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

Har ingenting emot ett till WW2 spel, men grejen är att vi har krigat i samma strider om och om igen. Hur många gånger har vi mördat nazister vid Stalingrad?

Tycker de borde hitta på egna strider kanske, göra ett påhittat WW2. Vända lite på segrarna här och där.

Eller varför inte börja CoD MMO idéen, den lät bra. Men jag är nog ensam om det


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

låter bra att det inte är ww2 igen

visst Treyarchs senaste blev ganska bra faktiskt, men ändå, det blir liksom inte CoD
störde mig lite på uppdragen i WaW dock, kändes lite kopierat från 4:an liknande moment m.m

har älskat CoD spelen ända sen först spelet kom ut, så jag tänker definitivt ge det en chans


signatur

"Framtidens fascister kommer kalla sig Anti-fascister"
- Winston Churchill

123
Skriv svar