Endast för tjejer...rätt eller fel?

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av boneless:

vilken fånig argumentation. gillar du inte bilar är du gay alternativt psykiskt störd. för mig står det klart vem det är som är lite bakom.

Nej gillar man inte bilar så är man inte psykiskt störd, då gillar du inte bilar.

Gillar du inte sex, då är du psykiskt störd, och kom inte och säg att det är bullshit för det är till 100% sant.

nej, där har du fel. det finns många (både killar och tjejer) som inte tycker att sex är skönt. det kan antingen vara så att det gör ont, dåliga tidigare upplevelser, att man inte är intresserad, eller helt enkelt så att det inte är så skönt. man är inte psykiskt störd för det.

/sexualupplysningshatten av

EDIT: jag är dessutom sjukt ointresserad av bilar och sport. däremot gillar jag öl. vad jag tycker om sex tänker jag inte plita ner på ett data-nörds forum..

Medlem
Skrivet av lave:
Skrivet av Polish:
Skrivet av boneless:

vilken fånig argumentation. gillar du inte bilar är du gay alternativt psykiskt störd. för mig står det klart vem det är som är lite bakom.

Nej gillar man inte bilar så är man inte psykiskt störd, då gillar du inte bilar.

Gillar du inte sex, då är du psykiskt störd, och kom inte och säg att det är bullshit för det är till 100% sant.

nej, där har du fel. det finns många (både killar och tjejer) som inte tycker att sex är skönt. det kan antingen vara så att det gör ont, dåliga tidigare upplevelser, att man inte är intresserad, eller helt enkelt så att det inte är så skönt. man är inte psykiskt störd för det.

/sexualupplysningshatten av

EDIT: jag är dessutom sjukt ointresserad av bilar och sport. däremot gillar jag öl. vad jag tycker om sex tänker jag inte plita ner på ett data-nörds forum..

Hahaha:up:
Har flera vänner som anser att sex är överskattat, inget galet med dem så vitt jag kan se.

Inaktiv

Jävlar vad idiotiskt.
Det här är nedtryckande mot alla män.

Bara inte brudarna klagar sen när vi bygger badhus, affärer, kyrkor, koncerthus och skolor för bara män.

Måste säga att jag håller med Polish till 100% i allt han skriver i resten av tråden.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Youtube-proffs
Skrivet av boneless:
Skrivet av lave:
Skrivet av Polish:
Skrivet av boneless:

vilken fånig argumentation. gillar du inte bilar är du gay alternativt psykiskt störd. för mig står det klart vem det är som är lite bakom.

Nej gillar man inte bilar så är man inte psykiskt störd, då gillar du inte bilar.

Gillar du inte sex, då är du psykiskt störd, och kom inte och säg att det är bullshit för det är till 100% sant.

nej, där har du fel. det finns många (både killar och tjejer) som inte tycker att sex är skönt. det kan antingen vara så att det gör ont, dåliga tidigare upplevelser, att man inte är intresserad, eller helt enkelt så att det inte är så skönt. man är inte psykiskt störd för det.

/sexualupplysningshatten av

EDIT: jag är dessutom sjukt ointresserad av bilar och sport. däremot gillar jag öl. vad jag tycker om sex tänker jag inte plita ner på ett data-nörds forum..

Hahaha:up:
Har flera vänner som anser att sex är överskattat, inget galet med dem så vitt jag kan se.

Tänker köra lite längre på de här då, ursäkta mig o jag går lite off topic. Men sex är en naturlig instinkt som du som människa har. Du har sex, för att fortplanta dig, och sex är skönt.

Den som inte tycker det pga "tidigare erfarenheter" är psykiskt störd. Inte psykiskt störd som att man dödar folk med en yxa, utan psykiskt störd då man inte gillar sex pga tidiga erfarenheter som skrämmer dig.
Något har hänt tidigare, som stör dig i psyket, och får dig att känna dig obekväm eller illa riktad mot känslan som cirkulerar runt sex, en störning i psyket helt enkelt

Att folk tycker sex är överskattat kan jag berätta enkelt varför.

De har inte haft riktigt sex.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av boneless:
Skrivet av lave:
Skrivet av Polish:
Skrivet av boneless:

vilken fånig argumentation. gillar du inte bilar är du gay alternativt psykiskt störd. för mig står det klart vem det är som är lite bakom.

Nej gillar man inte bilar så är man inte psykiskt störd, då gillar du inte bilar.

Gillar du inte sex, då är du psykiskt störd, och kom inte och säg att det är bullshit för det är till 100% sant.

nej, där har du fel. det finns många (både killar och tjejer) som inte tycker att sex är skönt. det kan antingen vara så att det gör ont, dåliga tidigare upplevelser, att man inte är intresserad, eller helt enkelt så att det inte är så skönt. man är inte psykiskt störd för det.

/sexualupplysningshatten av

EDIT: jag är dessutom sjukt ointresserad av bilar och sport. däremot gillar jag öl. vad jag tycker om sex tänker jag inte plita ner på ett data-nörds forum..

Hahaha:up:
Har flera vänner som anser att sex är överskattat, inget galet med dem så vitt jag kan se.

Tänker köra lite längre på de här då, ursäkta mig o jag går lite off topic. Men sex är en naturlig instinkt som du som människa har. Du har sex, för att fortplanta dig, och sex är skönt.

Den som inte tycker det pga "tidigare erfarenheter" är psykiskt störd. Inte psykiskt störd som att man dödar folk med en yxa, utan psykiskt störd då man inte gillar sex pga tidiga erfarenheter som skrämmer dig.
Något har hänt tidigare, som stör dig i psyket, och får dig att känna dig obekväm eller illa riktad mot känslan som cirkulerar runt sex, en störning i psyket helt enkelt

Att folk tycker sex är överskattat kan jag berätta enkelt varför.

De har inte haft riktigt sex.

Finns det inte nåt som gör att vissa får ont av sex.
Vestibulit eller vad det hette drabbar bara tjejer tror jag.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

sex är trevligt men visst hajpas det bortom all rimlighet.

Medlem

Helikoptern är jävligt underskattad.

Medlem

"sex är öveskattat" "inte gillar ha sex" "sex kan göra ont"

Men va.. vad är det här? Är det små norska kvinno föreningen för 10åriga tjejer med fenimiska tankar om livet och världen som har möte?

p0rn p0rn p0rn!!
(skämms på er, å ni ska kallas MÄN va!)

vidare så får dom göra vad de vill, men då ska de faan inte komma å kalla saker diskreminerande när det är "endast för män" hoppas som kan förstå det.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

IceMan: det måste vara besvärligt att knogarna släpar i asfalten när man är ute och klubbar kvinnor för att släpa hem till grottan va?

Medlem
Skrivet av lave:

IceMan: det måste vara besvärligt att knogarna släpar i asfalten när man är ute och klubbar kvinnor för att släpa hem till grottan va?

Nej då, jag har henne redan här hemma \o/
inga larv, bara hårt å brutalt


signatur

R.I.P The_maxx

Youtube-proffs

Evolutionen ligger i våran natur, att vi sedan har regler och lagar som gör oss till dem vi är idag.
Men alltid i bakgrunden, oavsett hur mycket man skall respektera det andra könet, så har man alltid sitt egna forntida sinne och hugga bugga tankar kvar oavsett hur mycket man inte vill visa dem.

Vissa visar dem mer än andra bara.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Det låter som om det skulle kunna vara olagligt med dagens lagstiftning.
Skicka en anmälan till DO, den som orkar bry sej.


signatur

yolo

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Det är ju snarare tvärtom, tex - jag är ingen "f&s-typ" om det nu finns en sådan men OM jag skulle börja studsa i motionssyfte skulle jag gärna göra det i en miljö där raggning och andra "imponeringsfaktorer" var borttagna. De som kommer är där för att motionera, punkt.

För mig är det tvärtom. Jag ser gärna att det finns några snygga tjejer att titta på när man tränar;
Man blir så mycket starkare när de rör sig i närheten och jag får ut mer av träningen.

:heart:

Medlem
Skrivet av teX:
Skrivet av CastorFiber:

Det är ju snarare tvärtom, tex - jag är ingen "f&s-typ" om det nu finns en sådan men OM jag skulle börja studsa i motionssyfte skulle jag gärna göra det i en miljö där raggning och andra "imponeringsfaktorer" var borttagna. De som kommer är där för att motionera, punkt.

För mig är det tvärtom. Jag ser gärna att det finns några snygga tjejer att titta på när man tränar;
Man blir så mycket starkare när de rör sig i närheten och jag får ut mer av träningen.

:heart:

Jag tror inte det finns en tjej på denna planet som sett en kille hoppa runt på friskis och svettis och tänkt "Åh, vad stor, stark och manlig han är"...

Jag har inget problem med tjejer som tittar, jag gillar inte de som vill bli sedda om man säger så...

Minns en kille på ett gym i Jönköping - han hade huvudduk, var alltid inoljad och hade en t-shirt med revor över bröstet som han gjort själv... såg honom aldrig träna, bara gick runt och störde alla och spände sig. Bort med sånna!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Jag tror inte det finns en tjej på denna planet som sett en kille hoppa runt på friskis och svettis och tänkt "Åh, vad stor, stark och manlig han är"...

Du missförstod mig. Jag skiter i vad de tycker om mig men bara deras närvaro gör att jag lyfter extra mycket. Lite som att träna utan musik.

Skrivet av CastorFiber:

Jag har inget problem med tjejer som tittar, jag gillar inte de som vill bli sedda om man säger så...

De har jag inga problem med. Bara att inte titta så går de snart sin väg.

Skrivet av CastorFiber:

Minns en kille på ett gym i Jönköping - han hade huvudduk, var alltid inoljad och hade en t-shirt med revor över bröstet som han gjort själv... såg honom aldrig träna, bara gick runt och störde alla och spände sig. Bort med sånna!

Hulk Hogan?

Medlem
Skrivet av teX:

Hulk Hogan?

Haha, om hulk hade varit född i albanien hade han sett ut som denna snubben... Haha, exakt!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Tycker inte alls det låter fel av F&S, dom gör ju helt enkelt möjligt för alla kvinnor oavsett religon att kunna träna som vilka andra personer som helst.
Sen om männen också vill ha något liknade för endast män så får dom helt enkelt försöka få igenom ett sådant förslag.

Badhusen/gymet här i Njurunda i Sundsvall har avsatt 4 timmar varje söndag för just endast kvinnor att få bada och träna sedan 2 år tillbaka och det är en stor succsé.


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

Det enda som jag mår dåligt av är att dem skriver "jympa", det ser så fult ut.

Use the force : "Gympa".

Sen on topic, det är väl bra om de muslimska kvinnorna nu vill ha det så här. Men om vi sätter det i ett annat perspektiv där vi vill uppnå jämlikhet är det ju inte bra ^^.

Inaktiv

Förstår inte alls på vilket sätt detta har med jämlikhet att göra. Alla verkar ganska negativa mot att träna på F&S ändå och sen så finns det typ 12 andra pass i veckan man kan träna på. Sen att tjejer får ett eget pass, so be it. Skulle själv föredra om det inte va en jävel som störde när jag tränar. Är alltid någon 40-maskiner-på-en-timma snubbe när man tränar och vissa bara är där och kollar om golvet är rent eller käkar snickers och tror han blir deffat av att kolla på andra.

Sen vad Polish snackar om vet jag inte om någon fattar. Orkade nästan inte läsa allt dravvel om tjejer som vill att vi ska hänga efter dem överallt. Sen att de kanske vill ha uppmärksammhet ibland är väl en jävla skillnad. Snälla börja snacka med en tjej på gymmet och sen gör det varje gång hon är där, ja lovar att hon sagt upp medlemsskapet innan du ens börjat slita i förhuden där hemma.

Inaktiv

Jag tycker nog det är rätt av F&S precis som nämndes tidigare så bör alla få möjlighet att träna och jag tror F&S kan tjäna mycket pengar på att vara själva om att locka till sig en hel folkgrupp.

Finns massa andra gym där vi killar kan träna. Och sen behöver man inte besöka gym för att träna, går alldelers utmärkt att gå ut och jogga också.:)

Medlem
Skrivet av Groby:

...gå ut och jogga...

Hur skall du ha det? Jogga eller gå?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av boneless:

förövrigt är det nog lika mycket för andra tjejer som tröttnat på snorungar som glor på deras hoppande bröst.

Såna dära kan jag inte tänka mig finns på riktigt. Hur kunde någon gå ditt och se på svettiga kvinnor? Fy fan vad vidrigt. Du kan gå och ta dina historier om sagafillurer någon annan stans


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Youtube-proffs

De e väl ganska mycket off topic nu.

Men har inte folk sett gymmet som ett bra raggningsställe?

Vill man inte ha personer som kollar på dig, så välj ett ställe som inte har 500 speglar.

Typ, dra på vattentramp med alla pensionärer liksom?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Off topic: Jag vill ju inte säga att du, Polish, har fördomar, eller kanske jag ska säga kategoriserar människor. Men pensionärer går på vattengympa, tjejer vill att alltid ha uppmärksammhet och alla killar måste gillar bilar annars så är dem psykiskt störd(så är det bara).

Asså att folk i allmänhet ser gymmet som ett raggningsställe måste ju vara världensmyt. Sen att det är några enstaka som träffas där är en sak och att vissa bara är där för att flörta. Men säg inte att de som är där för att träna, att dem bryr sig så mycket om andra i lokalen.

Medlem

Jag spanar alltid efter läckra brudar på gymmet.
Oops frugan kommer *gone*


signatur

yolo

Medlem

när jag tränar vill jag helst inte se snygga brudar med ultratajta träningsbyxor gå förbi, man vill ju inte att blodet ska flöda bara på ett stället för då går träningen dåligt

Medlem

sabbar koncentrations förmågan

ne skämt o sido så är det skitsamma egentligen.

btt..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hmm, tjejer/kvinnor instängda i ett rum där svettet bara sprutar, inspelning av porrfilm kanske?

Medlem
Skrivet av Mahone:

Hmm, tjejer/kvinnor instängda i ett rum där svettet bara sprutar, inspelning av porrfilm kanske?

Kan ibland vara mindre glamoröst en det låter. Det kan jag lova dig.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem
Skrivet av erge:

Vansinne. Men visst, ifall det är det enda alternativet för att Allah ska bli glad och få ståfräs så kör på!

Nej, dom där kvinnorna får väl skita i och träna, om dom inte får för sin gud, det här är Sverige dom får väl anpassa sig efter oss som bor här i första hand.


signatur

B lup

Skriv svar