Call of Duty: Black Ops får mod-stöd

Robot
Medlem
Call of Duty: Black Ops får mod-stöd

Jag är nöjd sålänge servrarna får vara hemma och vi inte är tvungna att hyra dem (alá BC2), något som detta helt klart tyder på!

Jag håller tummarna!

Medlem

Utgivarna kanske äntligen kommit fram till att pc är en potentiell plattform det med

Medlem

Så med "efter spelets släpp" så menar de efter att de har mjölkat klart med mappacks?

Medlem

Haha äntligen. Treyarch lyssnar på PC communityn till skillnad mot IW,

Medlem

då detta är en modd av modern warfare 2 , så ser jag ingen nyhetsvärde här inte

Medlem

då detta är en modd av modern warfare 2 , så ser jag ingen nyhetsvärde här inte

Medlem

Och MW2 är en mod av CoD4 som är en mod av CoD2, eller?

Medlem

Och MW2 är en mod av CoD4 som är en mod av CoD2, eller?

Medlem
Skrivet av Deragorn:

Och MW2 är en mod av CoD4 som är en mod av CoD2, eller?

det stämde tills du sa cod 2, samma sak som MOH är som en mod av bc2. Spelutvecklarna kan snababre göra spel om dem bara tar samma sak o ändrar lite, på så sätt kan dem ta våra pengar snabbare ;P


signatur

Rwa?

Medlem

Kommer bli grymt.

Medlem

Sluta whina nu, var glada ist

Medlem

"Detta kommer att bli tillgängligt någon gång efter det att spelet släppts, och det är ännu inte helt klarlagt i vilken omfattning du kommer kunna knepa och knåpa"
Skulle ta det lugnt med allt hylla spelet innan vi sett svaren på dessa frågor/funderingar.
Handikappat mod-stöd som bara tillåter nya skins till vapen, och som släpps som DLC 1 år efter release, eller vettigt mod-stöd som släpps gratis veckan efter release?
Ett litet tips, det står Activision på spelet

Medlem

Call of Duty, vad är det?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Ett litet tips, det står Activision på spelet

Medlem

usg ge mig spelet bara:) kan inte vänta se om det är en kopia av cod:waw lika bra mp som i det allefall hoppas jag: )


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

HAHAHAHA motsatsen till mw2 förfan vad bra! Nu blir det köp!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av Jozo:

Så med "efter spelets släpp" så menar de efter att de har mjölkat klart med mappacks?

Precis som dom gjorde i WaW! Eller vänta nu...

Medlem
Skrivet av Boomer:

Call of Duty, vad är det?

Jo, det är världens mest överskattade spel franchise.

Medlem

Terrible news


signatur

The only thing worse than dead people is dead people who are living

Medlem

Terrible news


signatur

The only thing worse than dead people is dead people who are living

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

då detta är en modd av modern warfare 2 , så ser jag ingen nyhetsvärde här inte

Skämtar du eller? Ingen kan ju neka att de ser lika ut men spelen är inte ens byggda på samma kod-bas och Treyarch & Iw delar inte på något. Treyarch fick en tidigt build av Cod4 motorn under 2006 dvs över 4 årsedan.

I World at War släppte Treyarch även 10+ Kartor helt gratis på PC plattformen, så folk kanske ska sluta klanka ner på dem?

Vad Treyarch gjort är att ta saker som communityn gillade och dissat saker som communityn ogillat. Det är så jävla skönt att dem stödjer moddar , och vad FZ misslyckades att nämna är att man även kommer ha tillgång till In-game consolen dvs pill med FOV, Kicka folk m.m

Detta öppnar upp något enormt för e-sport i cod igen, tacka vetja Treyarch , dem kan iaf lyssna på PC folket.

Inaktiv

STOPP! HAMMARDAX

Medlem

Jag blir fan bara mer och mer taggad inför Black Ops

Medlem

Bara jag som fortfarande lirar de första call of duty? Mycke bättre än de nya


signatur

Färjestad BK

Medlem

Kors i taken! Och en console dessutom. Nu kan man nästan kalla det ett pc-spel.

Men det återstår väl som sagt att se hur pass mod-vänligt det blir. Dom har iaf fångat min uppmärksamhet för stunden.

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Kors i taken! Och en console dessutom. Nu kan man nästan kalla det ett pc-spel.

Men det återstår väl som sagt att se hur pass mod-vänligt det blir. Dom har iaf fångat min uppmärksamhet för stunden.

Nämen vadå? MW2 hade ju faktiskt mouse control, text chat in game och graphics settings


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Blir nog bra det här. Treyarch ftw

Medlem
Skrivet av zauii89:

Det är så jävla skönt att dem stödjer moddar , och vad FZ misslyckades att nämna är att man även kommer ha tillgång till In-game consolen dvs pill med FOV, Kicka folk m.m

Really? Det låter ju grymt, jag har dock inte hört något om det. Källa?


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Parabellum87:

då detta är en modd av modern warfare 2 , så ser jag ingen nyhetsvärde här inte

Skämtar du eller? Ingen kan ju neka att de ser lika ut men spelen är inte ens byggda på samma kod-bas och Treyarch & Iw delar inte på något. Treyarch fick en tidigt build av Cod4 motorn under 2006 dvs över 4 årsedan.

I World at War släppte Treyarch även 10+ Kartor helt gratis på PC plattformen, så folk kanske ska sluta klanka ner på dem?

Vad Treyarch gjort är att ta saker som communityn gillade och dissat saker som communityn ogillat. Det är så jävla skönt att dem stödjer moddar , och vad FZ misslyckades att nämna är att man även kommer ha tillgång till In-game consolen dvs pill med FOV, Kicka folk m.m

Detta öppnar upp något enormt för e-sport i cod igen, tacka vetja Treyarch , dem kan iaf lyssna på PC folket.

Man får ju inte glömma att dom faktiskt är aktivisions lapdogs.

Kotick är den som styr skutan.

1
Skriv svar