Wolverine nu i demo-format

Robot
Medlem
Wolverine nu i demo-format

Riktigt underhållande lir faktiskt. Ett av de bättre filmlicensspelen

Medlem

Fränt demo, hack n slash, väldigt rått, me like.
Väntar dock till God of War 3 om jag skulle köpa en hack n slash spel.

Medlem

Va helt ok lir, kan bli köp när priset ligger under 200kr.

Medlem

Ett bra filmlicens spel. Ett vanligt dåligt spel.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ge mig en PC-demo, nu! :<


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Testade detta på PSN, tyckte att det påminde mycket om Star Wars FU i vissa hänsenden.

Mycket kul demo, fick mersmak av det.

Lite rått dock när man hoppar bort till en helikopter, sliter ut piloten och hugger huvudet av honom med rotorbladet och hoppar sen tillbaka och ser helikoptern krascha.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

Riktigt bra spel. Ett måste för de som gillar action / beat'em up spel. Recensionerna hittills är i underkant enligt mig, IGN gav det 78/100 medans de gav God of War 95/100. Borde hamnat på 85+ snarare. Allt relativt spel i samma genre.

Mycket välgjort stridssystem. Inga trista "quick time" bossdelar (tryck rätt knapp i ordning som visas på skärmen) som i God of War. Långt med många olika delar, inget sunkigt 2 timmars filmspel. Grafiken är riktigt bra, med grymt snygga skademodeller för Wolverine.

Enda trista är en "miniboss" Leviathan som återkommer lite väl ofta och är enkel och långtråkig.

Medlem

hmm någon mer än jag som inte ser demot på live? och ja jag har guld konto

Inaktiv
Skrivet av Steffe:

hmm någon mer än jag som inte ser demot på live? och ja jag har guld konto

XBox 360 demo för EU marknaden släpps inte förrän 16:e maj, de borde korrigera det i nyheten.

Från uncaged.com (officiella sidan):

Citat:

Download the demo on Xbox 360 in North America and on PlayStation Network in Europe and Australia beginning today, May 1st. The demo will be available on both systems in North America on May 8th, while in Europe and Australia/New Zealand, the demo hits both platforms on May 16th.

Med andra ord:
01/05: XBox Live - Nordamerika. PSN - Europa.
08/05: PSN - Nordamerika.
16/05: XBox Live - Europa & Australien. PSN - Australien.

Inaktiv

Orkar inte men en 3 minuters ingame med hudd vore kanske något, alla spel ska ha demo btw annat e korkat och som att säga hej piratkopiera mig men jag är disillusionerad gamer som fått smaka på dollartecknet 3 ggr för mycket.

Rogue Spear och Unreal Tournament demona körde jag i flera månader men det här filmlicens spelet kan knappast nå till några högre höjder.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Steffe:

hmm någon mer än jag som inte ser demot på live? och ja jag har guld konto

XBox 360 demo för EU marknaden släpps inte förrän 16:e maj, de borde korrigera det i nyheten.

Från uncaged.com (officiella sidan):

Citat:

Download the demo on Xbox 360 in North America and on PlayStation Network in Europe and Australia beginning today, May 1st. The demo will be available on both systems in North America on May 8th, while in Europe and Australia/New Zealand, the demo hits both platforms on May 16th.

Med andra ord:
01/05: XBox Live - Nordamerika. PSN - Europa.
08/05: PSN - Nordamerika.
16/05: XBox Live - Europa & Australien. PSN - Australien.

aah såpass bara elva dagar kvar tills jag kan testa det då :(. tack för infot!

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Steffe:

hmm någon mer än jag som inte ser demot på live? och ja jag har guld konto

XBox 360 demo för EU marknaden släpps inte förrän 16:e maj, de borde korrigera det i nyheten.

Från uncaged.com (officiella sidan):

Citat:

Download the demo on Xbox 360 in North America and on PlayStation Network in Europe and Australia beginning today, May 1st. The demo will be available on both systems in North America on May 8th, while in Europe and Australia/New Zealand, the demo hits both platforms on May 16th.

Med andra ord:
01/05: XBox Live - Nordamerika. PSN - Europa.
08/05: PSN - Nordamerika.
16/05: XBox Live - Europa & Australien. PSN - Australien.

Jag visslar förstrött och rullar basker.

Tack för observanta ögon, alternativt andra observanta kroppsdelar om du är mutant.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

demot ska definitivt provat iallafall!

Inaktiv

Vet inte varför de har olika datum för demot, speciellt inte eftersom det släpptes för Europa på PSN och PS3. Men de kanske inte hade resurser att orda allt för båda formaten.

Inaktiv

För de som vill se hur blodigt spelet är så dök en "Violence Montage" film upp på Gametrailers.
http://www.gametrailers.com/player/48751.html
Obs 18+

1
Skriv svar