Spore: Galactic Adventures-trailer

Robot
Spore: Galactic Adventures-trailer
Medlem
Spore: Galactic Adventures-trailer

Ah, mjölknigen har startat

Medlem

Bah! Det mest överhypade spelet någonsin?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hade helt glömt Spore. Inte så imponerande av ett så hypat spel att falla en ur minnet (jag köpte specialutgåvan vid releasen) så snabbt. Expansionen verkar inte medföra något som gör att man tar upp spelet igen heller.

/ LordDaimos

Medlem

hahaha fy vad kul trailer Måste köpas!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Känns som EA försöker fixa kritiken den fick mot att rymd fasen gjorde så att alla andra faser var onödiga, men det känns lite som de kunde komma med något nyare, Spore var bra men blev lite besviken på slut resultatet.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Ah, mjölknigen har startat

de började med "Cute and Creepy"( fler delar). jag är faktiskt lite besviken nu, jag hade förväntat mig minst fem exp pack vid den här tiden.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Ser helt okej ut faktist!

Inaktiv

Ser faktiskt lite intressant ut.

Medlem

Trailern var mysig iallafall :3


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Inaktiv

Nu har kossan fått hö! Dags att mjölka! Haha!

Nejmen verkar ganska grymt. Spore var väl ett var världens mest nedladdade spel så?

Aja såg grymt ut iaf

Medlem

Asså, Spore blev ju inte riktigt det som hoppades. Men detta kan väl inte göra ngn besviken? Med tanke på hur hög hypen är idag.

Medlem

trailern ska ju vara överhypad, för att odm härmar ju gamla reklamer för spel och filmer, bbladn annat descent 3. eller som dom säger i den trailern "DESCENT, THREEE!!" etc.
tyckte reklamen var skön


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

Spore va bra enda tills man kom till rymdfasen. Så detta kan ju faktiskt vara de som behövs för att göra Spore komplett

Inaktiv

Jävligt kul trailer.


signatur

dare to be bold

1
Skriv svar