Eftersnack - Datorspel

Medlem
Eftersnack - Datorspel

Hey,

Vad säger ni om det Anna säger i början av videon? Blev både arg och skrattade på samma gång.

/Walt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Haha, jo hon har ju koll. Det är väl knappast så att man endast spelar och fjantar runt för att det riktiga livet är för hårt.
Att fjanta runt är kul!

Medlem
Skrivet av Kibb:

Att fjanta runt är kul!

Quote of the month!

Youtube-proffs

Den häxan har ju bara sett sina 7-åriga ungar lira mulle meck bygger med bilar. Klart det är fjantigt då.
Mulle meck är fjantigt.

Tror knappast hon har sett sina barn ripa en locust i två delar med hjälp av en motorsåg i Gears of War. Det är manligt.

PS Älskar de där amerikanska dialekten som killen har, han typ snackar så hackig svenska, men så fort han börjar komma in på engelska ord så blir det så jävla rent och fint! Vacket DS

Edit:

OH MY GOD HAHA!

Den här killen vid 13 minuter eller något som säger "Man kan göra nånting som man inte kan göra i riktiga livet, man kan göra allt som man har velat göra igentligen, och ingenting händer".

När hon sedan ställer följdfrågan "Som vad?" så höll jag på att dö, trodde han skulle dra "Jag har alltid velat strypa en person med en påse som man kan göra i manhunt".

Men nej nej han drar upp "The sims". Fan ta han.

Vad fan, silken jävla häxa, hon snackar ju med dom som hon vore terapeut typ.
Och what the fuck var det för cykel? De mest buggigaste liret jag har sett i hela mitt liv.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Hade varit jobbigt om min cykel hackade fram på gatan

EDIT: Jo man spelar ju inte spel för att "göra saker man inte kan göra i verkliga livet". Man spelar för att slakta människor på olika sätt så att blodet skvätter mot gatan!!

Medlem
Skrivet av Polish:

OH MY GOD HAHA!

Den här killen vid 13 minuter eller något som säger "Man kan göra nånting som man inte kan göra i riktiga livet, man kan göra allt som man har velat göra igentligen, och ingenting händer".

När hon sedan ställer följdfrågan "Som vad?" så höll jag på att dö, trodde han skulle dra "Jag har alltid velat strypa en person med en påse som man kan göra i manhunt".

Men nej nej han drar upp "The sims". Fan ta han.

Hahaha, var nästan säker på att han skulle svara något i stil med: "Att man kan döda folk, vilket man inte kan på riktigt." Tror att han tänkte säga det först, men han blev nog tvungen att tänka ut någonting annat snabbt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar