Girls of the playboy mansion.

Youtube-proffs
Girls of the playboy mansion.

Tänkte faktiskt starta denna tråden imorgon, när jag vaknade. Men är så frågvis och ivrig så jag måste fråga nu.

Girls of the playboy mansion handlar ju om Hugh hefners 6 brudar.
Ja, ni hörde rätt. 6 brudar. Han har 6 tjejer, fruntimmer, älsklingar, you name it.

Silken kille, han måste ju vara världens guldklimp, men icke. Han e rik.

En av hans tjejer sa "Vi dejtade två gånger sedan så flytta jag in till huset, vi passade väl antagligen så bra för varandra!".

Men det är ju BULLSHIT. Vem försöker hon lura?

Hur fungerar dessa tjejer är min fråga till er här ute. Psykologiskt, är de så psykiskt svaga eller vad håller dom på med?
Gör dem allt för pengar? Vad får dom att bli ihop med honom och dela han med 5 andra tjejer?
För ingen skulle ju ens tänka sig att dejta han om han vore lika rik som en vanlig hederlig arbetare, och inte fan hade hon delat han med 5 andra tjejer.

Och att alla tjejer är playmate of the year, ger ju en annan syn på grejjerna. Tror dom verkligen att "han älskar mig för mitt inre".

Hur fungerar dessa töser? Någon som vet, för jag blir ju bara frustrerad. Showen borde heta "The most famous sluts of the world".
Och nej jag är inte avundsjuk

Om någon har ett annat svar än "pengar" så är jag nöjd.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Jag tror dom är ihop med Hugh Hefner för att han är sexig, snäll, blyg, och gillar långa promenader på stranden

Inaktiv

Hugh äger ju tidningen Playboy där brudar viker ut sig,
och att tjejerna klänger som flugor runt en sockerbit på Hugh beror enbart på pengar.

Dom lever ju gratis som drottningar och får det mesta dom vill ha när dom ger gubbskrället nån kyss eller guppar med tuttarna.

Inte en enda av dom falska slynorna hade tagit i Hugh med tång ens om han vart en vanlig medelklass 80 åring.

Medlem

Det faktum att han är en väldigt självsäker och karismatisk person är förmodligen även det en faktor som spelar in utöver kändisskap, makt och pengar.

Medlem

Allt handlar om pengar, så enkelt är det. Jevla bitches. Ju mer pengar man har desto svårare blir det att hitta en seriös kvinna.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

skicka hit dom.

det är konstigt när det gälller tjejer å pengar. Hel lustigt, jag vet int om några killar som gör så där?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

skicka hit dom.

det är konstigt när det gälller tjejer å pengar. Hel lustigt, jag vet int om några killar som gör så där?

Well, åtminstonde en...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Tycker att dom är allmänt dum i huvudet och har noll intelligens.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Tetris||:

Det faktum att han är en väldigt självsäker och karismatisk person är förmodligen även det en faktor som spelar in utöver kändisskap, makt och pengar.

Så du menar att du gärna sitter i knät på en 80 år gammal kärring pussar henne och låter henne tafsa på dig om hon är karismatisk och känd och rik ?

Medlem

Money money money money.....MOOOOOOOOONEY


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Youtube-proffs

Hur kommer det sig att dom är så "accepterade" av världen och visas i tv överallt för då?

Kan ju lika gärna åka runt och filma prostituerade? Som har ett fast boende och en kund.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Och med tanke på hur utbrett prostitution är så är detta verkligen en fråga att moralisera över?


signatur

"An open mind is like a fortress with its gate unbarred and unguarded."

Medlem

Klart det endast beror på pengarna. Dom är ingenting annat än ett gäng lyxhoror.

Medlem

äh, vad ni ska vara sura och bittra över att heffner har ett gäng knulltjejer vid 80 års ålder, det är ju fan var mans dröm!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Strax Dax:
Skrivet av Tetris||:

Det faktum att han är en väldigt självsäker och karismatisk person är förmodligen även det en faktor som spelar in utöver kändisskap, makt och pengar.

Så du menar att du gärna sitter i knät på en 80 år gammal kärring pussar henne och låter henne tafsa på dig om hon är karismatisk och känd och rik ?

Nej det har jag inte påstått, jag svarade bara på OP. Jag personligen ser livet som en utmaning och att charma en gammal rik tant känns som en tråkig väg att gå, men dock effektiv.

Medlem

Usch kan inte vara kul att ha en "kk" på 80 år.

Medlem

Klart de är accepterade och varför inte, finns inget som säger att man måste vara ihop för kärlekens skull. Han vinner på det och de vinner på det. :heart:


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

Vad snackar du om? Han har väll endå 2 flickvänner och en fru? Och jag tror det handlar mer om hans självsäkerhet och hans karismatiska förmåga som tetris sa

Inaktiv

Dessa töser har antagligen ett stor behov av uppskattning och uppmärksamhet och de gör vad som helst för att få det.

Youtube-proffs
Skrivet av teX:

Dessa töser har antagligen ett stor behov av uppskattning och uppmärksamhet och de gör vad som helst för att få det.

Det har jag också tänkt på. Det kan vara en stor faktor också.

Men pengar är nog den största i detta fall.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Jag tror att det är ihop med honom dels pga pengar (även om de redan tjänar väldigt bra), självklart, men viktigast av allt är nog att det är den ultimata bekräftelsen för dem att de ser bra ut.

Jag tror att tjejer söker lika mycket bekräftelse som killar när de väljer partner. För killar så är det oftast bekräftelse att få en riktigt snygg tjej. Tjejer däremot går sällan på killars utseende. För dem är det istället bekräftelse att få en kille som många andra tjejer upplevs vilja ha.

Du kan som kille i princip se ut hur som hälst och ändå få tjejer om du är kändis, detta just för att tjejer tror att alla andra tjejer vill ha honom. Att få Heffner är den ultimata bekräftelsen för dem eftersom han kan välja vem han vill. De har, precis som de flesta snygga tjejer, bra självförtroende men dålig självkänsla.

Kan rekomendera boken Spelet av Neil Strauss. Den går grundligt igenom hur en killes värde bestäms i ögonen på sådana tjejer.


signatur
Youtube-proffs
Skrivet av Iceguppi:

Kan rekomendera boken Spelet av Neil Strauss. Den går grundligt igenom hur en killes värde bestäms i ögonen på sådana tjejer.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Avstängd

Det är ganska intressant det här: är det bara tjejer som gör så? Det är nog uteslutande mest tjejer eftersom de flesta rika gamlingarna är män, men nog tror jag det finns män som blir ihop med/gifter sig med rika kvinnor bara för deras pengar.

På samma sätt finns det gott om folk som vill vara med de som är rika, bara för att få pengar. Det brukar vara så, att den som är nyrik helt plötsligt får många vänner, men när pengarna tar slut försvinner de flesta. Då är det en fördel med att vara en vanlig svensson, så att man inte har någon "falsk-vän-magnet".

Medlem

EliasN: Självklart finns det både bimbos och mimbos. Just nu är det ganska övervägande bimbos, men det skall nog jakten på den försvunna jämnställdheten kunna jämna ut.

Medlem

Det finns ett till exempel på detta, Anna Nicole smith. Hon gifte sig med han där rika gubben vad han nu heter.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Fille game lover:

Det finns ett till exempel på detta, Anna Nicole smith. Hon gifte sig med han där rika gubben vad han nu heter.

Ja hon hadde ju ca en miljard anledningar:O


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Youtube-proffs
Skrivet av Fille game lover:

Det finns ett till exempel på detta, Anna Nicole smith. Hon gifte sig med han där rika gubben vad han nu heter.

Tydligen var killen grymt bra i sängen!


signatur

Calle säger att jag är influencer

1
Skriv svar