Nyversion av klassiskt Turtles-spel

Robot
Nyversion av klassiskt Turtles-spel
Inaktiv
Nyversion av klassiskt Turtles-spel

Grymt !!!

Medlem

Många fina minnen.

Inaktiv

Epic! Hoppas det har kvar samma känsla som orginalet så ske detta lätt införskaffas!

Medlem

Givet köp

Gillade orginalet otroligt mycket.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tråkigt att det är arkadversionen de bygger spelet på. Då SNES-versionen innehåller Technodrome plus fler bossar

Medlem

Jävligt häftigt må jag säga! Men ja, otroligt tråkigt att det är arcade dom tänker släppa.

Medlem

Äntligen! Nu blir det till att köpa en Xbox 360 och spela genom min barndom än en gång. TiT i co-op är bland det roligaste jag spelat. Hoppas att känslan finns kvar. Tråkigt bara att spelet inte släpps till PSN, det hade varit en mindre utgift och inneburit bättre och mer ergonomiska handkontroller.

Jag har dock ingen aning om hur arkadversionen var då jag edast nötte spelet på SNES samt efterhand på emulator. Det spelas än idag.

Medlem

Hoppas SNES-spelet släppts på Virtual Console istället(Nintendo kanske inte har rättigheterna längre eftersom det inte släppts än?), fast i brist på annat så blir detta ett givet köp


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Inaktiv

Spelade SNES-spelet med en kompis flera gånger om, förbannat kul.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Skrivet av kebbe:

Tråkigt bara att spelet inte släpps till PSN, det hade varit en mindre utgift och inneburit bättre och mer ergonomiska handkontroller.

Va!! 360 kontrollera är ju 53% mer ergonomiska än PS kontrollerna....:p

"in Time" har man missat det här då jag endast hade turtles 1 o 2 till Snes


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Häftigt!!! Hoppas att det kommer till PS2 eller åtminstonde PS3.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Hmm, jag är mindre entusiastisk än vad jag borde vara. Vet inte varför, den rörliga median jag sett har jag tyckt verkar stel och inte inte så blazing som jag velat... men men, får se sedan då. Just nu är jag mer intresserad av hur musiken blir!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

vet inte hur många gånger jag har spelat igenom tmnt till snes. Håller än idag. Det blir till att köpa. FZ skriv när det kommer annars kommer jag missa detta spelet.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av kebbe:

Tråkigt bara att spelet inte släpps till PSN, det hade varit en mindre utgift och inneburit bättre och mer ergonomiska handkontroller.

Va!! 360 kontrollera är ju 53% mer ergonomiska än PS kontrollerna....:p

"in Time" har man missat det här då jag endast hade turtles 1 o 2 till Snes

True true...

Gamla turtles spelen äger, så skoj i 2 player (aka. co-op)


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

kan bli ballt men gäller verkligen att fånga känslan i spelet!

1
Skriv svar