Åtta Guitar Hero III-låtar i Greatest Hits

Robot
Inaktiv
Åtta Guitar Hero III-låtar i Greatest Hits

gillar inte alls låtarna från GH3 som kom med...ett par är okej, men dom ska ju vara roliga att spela också

Medlem

Raining Blood? Har dom slagit sig i huvudet? Var tusan är Cliffs of Dover, One och My Name is Jonas?

Medlem

Tss. Hur kan man inte ta med Holiday in Cambodia? =(

Sedan tycker jag tvåan har överlägset bäst låtlista av alla GH- och RB-spelen.

Medlem

Knights of cydonia då!!

Medlem

Var är One då?

PaZ
Medlem

Gh3 hade den bästa låtlistan hittills, i mitt tycke. guitar hero world tour är ju i princip ospelbart om man spelar gitarr hemma på kammaren, tex..

Medlem

Dem som frågar efter One, den är väl med i Guitar Hero: Metallica om jag inte minns fel? Känns ju dumt att slänga in den i ett tredje spel

Annars så är det väl schysst val allt som allt, bryr mig inte om treans låtar men gött att Mother är med från tvåan! Hade inte vart fel med Guitar Hero: Glenn Danzig!


signatur
Medlem

Ser bra ut imo.

One var ändock för jävla tråkig att spela.

Medlem

Jag saknar Cliffs Of Dover, Black Magic Woman och Pride And Joy.


signatur
Medlem

Holiday in Cambodia, Paint it Black och Knights of Cydonia då?! D:


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Bra att Raining Blood kom med.

Men som ni andra säger så var GH3 jävligt bra(mycket bättre än GH4).
Anarchy in the U.K., Barracuda, Before I Forget, Bulls On Parade, Cliffs Of Dover, Holiday in Cambodia, Knights of Cydonia, The Number of the Beast, One, Rock You Like a Hurricane.. Och då finns det ändå fler grymma låtar i spelet som jag inte orkar kopiera över.

Medlem
Skrivet av Slashneed:

Dem som frågar efter One, den är väl med i Guitar Hero: Metallica om jag inte minns fel? Känns ju dumt att slänga in den i ett tredje spel

Annars så är det väl schysst val allt som allt, bryr mig inte om treans låtar men gött att Mother är med från tvåan! Hade inte vart fel med Guitar Hero: Glenn Danzig!

Om dom skulle ta med Misfits tiden också så skulle jag vara på!

Medlem

Dom vet hur man mjölkar ett spel i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vilken mjölkning! onödig om ni frågar mig.
Gillade låtlistan mer i GH3 men GH2 är bra mycket roligare.

Medlem

Sweet Child of Mine måste bara vara med... Tveklöst det roligaste introt på en låt i alla GH-spelen.


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem

"Pantera - ?Cowboys From Hell (Live)?"

Den låten kommer få mig att köpa spelet, Pantera är ett av de bästa, om inte världens bästa band någonsin.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Enl min mening så är ju det mer låtar i gh3 som är bra och roliga att spela än i gh4

Im bad med michael jackson kändes ju allmänt rent fel.

hade varit bättre med en mer fokuserad låtlista och sen typ köpa till hela trackpacks ala 50-60tal osv.

Nu är det ju rent olidligt att spela igenom karriär läge i gh4 med gh3 så spelade jag igenom det på en vecka nu så är det ultra segt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hoppas verkligen Cliffs Of Dover och Stricken kommer med i slutändan i 3an


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Stricken och Take this life då? T_T

Medlem

Riktiga skitlåtar från GH3, tvåans och ettans var ju grymma, undrar varför de valde den här dyngan?

Medlem

vafan är det för vits med detta ? några ynka låtar bara...

Medlem

Mjölkning på hög nivå för dom kan ju inte göra en liknande tjänst som dom gjorde med singstar att man kan ladda över låtarna från dom gamla spel skivorna. Visst man får inget sång eller trumspår men iaf gitarr och bass.

Mjölkning är det väl inte direkt, det är ju inte direkt gratis sätta in trum/sång spåren på alla låtar vilket ju som är lite av meningen med allt.

Jag är glad Through the fire & flames är med, det mesta jag behöver - cliffs of dover skulle varit fenomenalt fast den har ju ingen sång i sig så jag antar dom därför valt bort den. Sweet child o'mine hade varit guld om dom kunde pressa med också.

Förresten, kommer detta komma som en DLC så man kan ladda ner allt till GHWT? Antar man måste köpa spelet som med Aerosmith/metallica.

Medlem
Skrivet av najtrows:

Om dom skulle ta med Misfits tiden också så skulle jag vara på!

Självklart skulle de gamla fina glansdagarna med Misfits vara med! Kanske inget vidare svårt att lira Bullet, Astro Zombies och de andra klassikerna, men likväl fräckt.

Men prisa Herren att Samhains Mother of Mercy är med i GH: Metallica iallafall! Inte helt säker på om det är master dock, var lite krångel om det innan.


signatur
Medlem
Citat:

Pat Benatar - "Hit Me With Your Best Shot"
Kiss - "Rock And Roll All Nite"

SUUUUUGER!!!
greatest hits my ass.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Xsear:

Stricken och Take this life då? T_T

Håller med. De tog fel låtar och hoppade över för många som verkligen är "Great"


signatur

Rawr

Medlem

Nästan bara dåliga låtar från 3an ----____------ Dom som bestämmer låtlistorna behövs sparkas om företaget ska kunna ge Guitar Hero serien lite rättvisa. Nåja tur för dom att Slayer - Raining Blood är med


signatur

Game long and prosper

Medlem

Härligt med alla pärlor från GH2 Me like

Medlem

Kommer nog bli bra...Köpte gh4 men sålde det efter 3 dagar för att setlistan var kass. gh3 var däremot bra setlist på synd att dom inte tar med alla låtarna från gh1,2,3 och 80s...

12
Skriv svar