Udda hemskheter.

Medlem
Udda hemskheter.

Ja , jag börjar väll med att berätta om en sak som hände mig för några år sen.

Det var en varm sommarmorgon och jag vaknade upp sömnig som en björn ur sitt ide. Jag skulle byta mina kalsonger , men i min hast så glömmde jag sätta på mig det nya paret och drog istället på mig byxorna som var ett par jeans och när jag drog upp blixtlåset så kände jag den värsta smärtan någonsin, det var pungen min som hadde fastnat när jag var halvvägs upp, jag skrek som en stucken gris och mina ögon tårades.

Jag lyckades tillslut få ner blixtlåset och jag har inga bestående men idag ,tror jag:\

Vad har du eller nån i din närhet varit med om för udda och små jobbiga situationer?:)


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Inaktiv

Var hos grannen och skulle lägga på några tegelpanner som blåst ner för ett tag se,

och dom har ju ett takfönster och duschen där uppe,
när man gick uppför stegen på taket och skulle lägga på tegelpannerna så tittade man ner genom takfönstret,
och fick se deras äldsta dotter 17 år som kommit ur duschen och stod i hallen på övervåningen spritt språngade naken.

Det var inte speciellt hemskt för mig, men det var nog det för henne när hon tittade upp och såg mig titta på henne...

Medlem

Har lyckats med att göra samma sak med blixtlåset, det känns som om man ska bli amputerad

Youtube-proffs

Jag skulle klia mig på ovansida bröstkorg en gång, vänster sida, så med höger hand tog jag sats och var "beredd att attackera" så att säga för att klia.

Jag var dock lite trött och var inte allt för fokuserad, och det märkte jag när min nagel på mittfingret tog tag i bröstvårtan, och skar upp toppen lite.

Den hängde som en liten flärp typ och jag var illamående i två dagar. Vet inte varför jag var illamående men det var till 100% pga skadan som var skedd.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Smärtan som man får efter ett slag på bollarna är den mest hemska smärtan som finns! Huga..

Medlem

När vi väl är inne på nötterna så kan jag berätta när min polare skulle köra en straffspark (i fotboll). Vi spelade skjuta röv eller något sådant. Min polare skjuter iväg bollen, som landar på min andra polares ballar, och efter den kommer skon som åkte av när han sköt! Såg riktigt jävla roligt och hemskt ut!

Medlem

En fågel släppte sina exkrementer på mitt huvud när jag stod och väntade på bussen en gång.

Medlem

Spelade innebandy under högstadiet, och en period så var jag målvakt - räddade självklart ett skott mot mål genom att (omedvetet) stoppa bollen med skrevet... utan suspensoar...
tappade fan luften och mådde riktigt illa resten av dagen (och utkastet till backen vart minst sagt mesigt, fanns fan ingen energi till att kasta iväg bollen hehe)

när jag gick på dagis har jag dessutom lyckats få lite fågel-exkrement på axeln... började gråta, inte en aning varför haha


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Brände av en FET en i 4:e klass.

Medlem
Skrivet av Strax Dax:

Var hos grannen och skulle lägga på några tegelpanner som blåst ner för ett tag se,

och dom har ju ett takfönster och duschen där uppe,
när man gick uppför stegen på taket och skulle lägga på tegelpannerna så tittade man ner genom takfönstret,
och fick se deras äldsta dotter 17 år som kommit ur duschen och stod i hallen på övervåningen spritt språngade naken.

Det var inte speciellt hemskt för mig, men det var nog det för henne när hon tittade upp och såg mig titta på henne...

Youtube-proffs
Skrivet av Pliskin:

En fågel släppte sina exkrementer på mitt huvud när jag stod och väntade på bussen en gång.

Var det folk där? =O HEMSKA HEMSKA SCENARIO!

På tal om bajs, så kan jag berätta en riktigt vidrig historia. Möjligen har jag dragit den här förut, kanske inte, men jag har ett vagt minne av att jag har skrivit det på ett forum förut. Men det märks.

Jag och en kille hade sedan länge bråkat och tjafsat med varandra, jag var runt 10 år och han var 11 eller 12. Och en vacker dag så började vi tjafsa på en gräsmatta bakom min dåvarande lägenhet.

Det var en varm och kvalmig dag, termometern sprängde gränsen och det var 30 grader utan tvekan, inga moln, förutom i horisonten, där det var kolsvart.
Framför mig står denna killen, vi kan kalla han Fredrik, och på andra sidan gräsmattan står jag.
Runtom så står folk som har flockats för att se kriget som pågår för fullt.

Jag kastar mig åt sidan när den fullt flygande bajspåsen kommer mot mig, den missar mig med 1 meter och jag tar upp samma påse och kastar tillbaka.
Det är som första världskiget, skitpåsar ligger sålångt ögat kan nå och det det gröna fina gräset varvas med svarta påsar fyllda med läckerheter.

Folk skrattar, hojtar och backar flera steg bakåt när de inser att Fredrik börjar inta position och stormar mig och kastar en skitpåse, en klockren träff på min axel och jag faller till marken varav han skrattar.
Jag skrattar inte alls, då jag är fly förbannad, men när jag känner stanken, och ser den ljusgula sörjan ligga på min axel, stinkande av varmt flytande hundsekret så kommer tårarna.

Morsan uppmärksammar hela scenariot och ser mig ligga gråtandes på gräset, och hon skriker till mig att jag skall komma in.
När jag ser Fredrik le utlöste ett scenario i mitt liv som jag aldrig någonsin kommer glömma, mina tårar försvann och jag kan lova er att himlen skallrade när jag tog upp den största skitpåsen som fanns i området. Jag var nu sur.
Den var tung, mina dåvarande små armar kunde knappt hålla den, och när jag stormade Fredrik med all min kraft, så kunde han aldrig ana vad som skulle komma näst.

Med hela min kropp och kraft så svingar jag, inte kastar, hela skitpåsen mot Fredriks ansikte.

Jag känner hur påsen träffar Fredriks huvud och jag släpper påsen i samma stund, jag hör ett skvalpande ljud och en total tystnad.
Tar två steg bak och ser det vidrigaste i hela mitt liv!

Fredriks ansikte är ljusbrunt, från hakan till ögonen är det ljusbrunt, munnen öppen, det är SKIT i munnen och han bryter ihop helt och hållet.

Först kommer tårarna, sedan kommer skriket, tätt intill skriket så kommer, kväljandet. HUGA HUGA HUGA låter det när hela kroppen tar tag i magen och trycker och trycker.
Han får spasmiska spyor och det sprutar grönsakssoppa och vasa knäckebröd över hela gräsmattan.

Jag ler stort när han springer iväg skrikandes, samtidigt som jag går hem och ser min mor.
Hon gratulerar mig och applåderar för min bedrift och torkar skiten av min axel och slänger tröjjan direkt i tvättmaskinen.

Bra jobbat. Nu är det middag.

Ja jävlar, det var en bra dag i mitt liv! Fast väldigt hemsk, om man ser den ur annat perspektiv.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

BLÖÖÖÖRGH! Jag satt faktiskt och åt kladdkaka när jag läste detta!

Inaktiv
Skrivet av Polish:

På tal om bajs, så kan jag berätta en riktigt vidrig historia. Möjligen har jag dragit den här förut, kanske inte, men jag har ett vagt minne av att jag har skrivit det på ett forum förut. Men det märks.

Jag och en kille hade sedan länge bråkat och tjafsat med varandra, jag var runt 10 år och han var 11 eller 12. Och en vacker dag så började vi tjafsa på en gräsmatta bakom min dåvarande lägenhet.

Det var en varm och kvalmig dag, termometern sprängde gränsen och det var 30 grader utan tvekan, inga moln, förutom i horisonten, där det var kolsvart.
Framför mig står denna killen, vi kan kalla han Fredrik, och på andra sidan gräsmattan står jag.
Runtom så står folk som har flockats för att se kriget som pågår för fullt.

Jag kastar mig åt sidan när den fullt flygande bajspåsen kommer mot mig, den missar mig med 1 meter och jag tar upp samma påse och kastar tillbaka.
Det är som första världskiget, skitpåsar ligger sålångt ögat kan nå och det det gröna fina gräset varvas med svarta påsar fyllda med läckerheter.

Folk skrattar, hojtar och backar flera steg bakåt när de inser att Fredrik börjar inta position och stormar mig och kastar en skitpåse, en klockren träff på min axel och jag faller till marken varav han skrattar.
Jag skrattar inte alls, då jag är fly förbannad, men när jag känner stanken, och ser den ljusgula sörjan ligga på min axel, stinkande av varmt flytande hundsekret så kommer tårarna.

Morsan uppmärksammar hela scenariot och ser mig ligga gråtandes på gräset, och hon skriker till mig att jag skall komma in.
När jag ser Fredrik le utlöste ett scenario i mitt liv som jag aldrig någonsin kommer glömma, mina tårar försvann och jag kan lova er att himlen skallrade när jag tog upp den största skitpåsen som fanns i området. Jag var nu sur.
Den var tung, mina dåvarande små armar kunde knappt hålla den, och när jag stormade Fredrik med all min kraft, så kunde han aldrig ana vad som skulle komma näst.

Med hela min kropp och kraft så svingar jag, inte kastar, hela skitpåsen mot Fredriks ansikte.

Jag känner hur påsen träffar Fredriks huvud och jag släpper påsen i samma stund, jag hör ett skvalpande ljud och en total tystnad.
Tar två steg bak och ser det vidrigaste i hela mitt liv!

Fredriks ansikte är ljusbrunt, från hakan till ögonen är det ljusbrunt, munnen öppen, det är SKIT i munnen och han bryter ihop helt och hållet.

Först kommer tårarna, sedan kommer skriket, tätt intill skriket så kommer, kväljandet. HUGA HUGA HUGA låter det när hela kroppen tar tag i magen och trycker och trycker.
Han får spasmiska spyor och det sprutar grönsakssoppa och vasa knäckebröd över hela gräsmattan.

Jag ler stort när han springer iväg skrikandes, samtidigt som jag går hem och ser min mor.
Hon gratulerar mig och applåderar för min bedrift och torkar skiten av min axel och slänger tröjjan direkt i tvättmaskinen.

Bra jobbat. Nu är det middag.

Ja jävlar, det var en bra dag i mitt liv! Fast väldigt hemsk, om man ser den ur annat perspektiv.

Hahahaha, skön story, skön mamma Men vad hände sen?

Medlem

jag fick en fästing på pungen, it sucked my balls

Medlem

Fick en boll i kuken några dagar efter omskurnings operation.....där har ni smärta!!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Exeron:

Fick en boll i kuken några dagar efter omskurnings operation.....där har ni smärta!!

Hur sjutton fick du in en hel boll i urinröret?!:O


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Polish: Vart fan kom bajspåsarna ifrån?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

fastnade med hela paketet i blixtlåset på byxorna när jag hade bråttom, har fortfarande bestående ärr på hela härligheten.

Tänk er There's Something About Mary, fast värre.

Har även vart med om andra otrevligheter när ja jobbat, när man fixat avlopp och har satt upp lappar överallt i flera veckor i föreväg att folk inte får gå på toan under en viss tid på dygnet under en dag. Men detta verkar alla socialoffer och pensionärer glömma bort, så när man har stått och jobbat så har det helt plötsligt slagit ner avförning precis vid en, eller som en föredetta arbetskamrat som fick det i ansiktet så ena ögat börja ruttna ;p

Youtube-proffs

Inte mycket hände sedan efter de, såg han aldrig igen trots att vi bodde på samma gård.

Alla bajspåsar kom från papperskorgen där de låg massa skitpåsar i efter folk som rastat hunden.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av nagash:
Skrivet av Exeron:

Fick en boll i kuken några dagar efter omskurnings operation.....där har ni smärta!!

Hur sjutton fick du in en hel boll i urinröret?!:O

Ta det inte bokstavligt! Jag menade att bollen hamnade i full fart "på" le kock


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

1
Skriv svar