Resident Evil Archives i juni

Robot
Inaktiv
Resident Evil Archives i juni

Ser väldigt mycket ut som GC remaken.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Typ världens bästa spel <3


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Inaktiv

Samma spel igen!!? Ge mig Resident Evil 5 till PC nu istället!

Inaktiv
Skrivet av KingInk:

Ge mig Resident Evil 5 till PC nu istället!

http://www.shacknews.com/onearticle.x/58442


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

"Det nyligen tillkännagivna spelet som släpps redan i juni är nämligen inte en remake av en remake eftersom det är en Wii-anpassad version av Resident Evil som kom till Gamecube 2002."

Vat?
hur är det inte en remake av en remake om det är en omgjord version av en omgjord version?

Inaktiv

will also take advantage of NVIDIA's new GeForce 3D Vision technology (wireless 3D Vision glasses sold separately)

fyfan att man är fattig och har ATI, hadde ett par 3d glasögon förut och det var rätt häftigt men dom va rinte så bra men nvidias är nog grymma.

Medlem
Skrivet av McBeaver:

"Det nyligen tillkännagivna spelet som släpps redan i juni är nämligen inte en remake av en remake eftersom det är en Wii-anpassad version av Resident Evil som kom till Gamecube 2002."

Vat?
hur är det inte en remake av en remake om det är en omgjord version av en omgjord version?

Det är en portning av gamecube versionen, alltså ingen remake.

Medlem

Jag undra om dörr-loading-scenen kommer vara med.

Inaktiv

måste ha


signatur

ToMZoN

Medlem
Skrivet av Håkan:

Jag undra om dörr-loading-scenen kommer vara med.

hoppas jag att dom är, dom är inte där för att det är laddningar nu, dom är där för att det SKA vara så älskar att spela tillbaka då dörrarna var ett rätt smart sätt att "gömma" laddningar

Medlem

Men.... Betyder detta att jag måste köpa ett Wii i Juni bara för dom här två spelen??


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ooh häftigt, jag planerade att köpa Gamecube versionen till min Wii fast har aldrig riktigt kännt mig för att köpa GC kontroll och minneskort. Bara Wiimoten inte förstör kontrollen totalt så blir det här ett givet köp när priset gått ner


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Hej, jag har en fråga om Resident Evil Archives. Kommer detta spel att lanseras i affärer som game, onoff,siba mm.? Jag kollade på kelkoo.se och det enda affärerna som har köpt in detta spel är dem som man bokar från internet. Emaila mig snarast snälla, vill gärna veta innan fredag då det kommer ut! emaila mig på erik_pettersson4@hotmail.com . tack!

1
Skriv svar