Batman: Arkham Asylum försenat

Robot
Medlem
Batman: Arkham Asylum försenat

Detta är ett spel som jag inte alls har intresse av tyvärr, förutom de nya batman filmerna har jag aldrig gillat batman särskilt mycket.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Synd att det blir försenat men spelet ser mycket lovande ut iallafall


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Brukar inte ha höga förhoppningar på filmspel men det här kanske kan bli något.

Medlem

Ser riktigt grymmt ut

Medlem

MEN, detta var det enda spel jag såg fram emot under somamren :/

Medlem
Skrivet av andymikel:

Brukar inte ha höga förhoppningar på filmspel men det här kanske kan bli något.

Det är inget filmlicensspel

Synd på fördröjning, kanske missar att spela det helt nu. Äh, får väl släpa med mig PS3an bara, fast massa mer gott innan dess som kommer iallafall!


signatur
Medlem

Hatar när man skriver om Batman till "läderlappen", det låter så jävla larvigt. Samma sak med "Stålmannen" och "Spindel-Mannen"

Medlem

Önskar att dom nya batman filmerna kunde vara lika brutala och mörka som spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det här ser lovande ut. Enda grejen jag oroar mig för är hur enformigt det kommer att bli att spela i Arkham Asylum hela spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Det här ser lovande ut. Enda grejen jag oroar mig för är hur enformigt det kommer att bli att spela i Arkham Asylum hela spelet.

Man är på hela ön där Arkham ligger på! Så det blir nog rätt så stort ändå...

Medlem

På trailerna lät rösten lite mesig för att vara Batman Men annars skitbra spel! (ser det ut att vara)


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

På trailerna lät rösten lite mesig för att vara Batman Men annars skitbra spel! (ser det ut att vara)

Jo jäklar, nu trampar du många fans på tårna.
Det är nämligen Kevin Conroy som gör rösten till Batman, och Mark Hamill (Luke Skywalker) som gör Jokern.

Kunde inte vara mycket bättre med andra ord ... (för oss som sett animated series då)

Angående spelet som behöver jag ett demo och några recensioner för att övertyga mig.

Medlem

@Wortex: 93:or är väl inte så insatta i tv-serierna.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Det kommer att bli skräp. Troligen så motiveras den dåliga kritiken med att spelet är kort, enformigt och lider av kameraproblem.

1
Skriv svar