Borderlands nya kläder

Robot
Medlem
Borderlands nya kläder

Härligt med fler spel som skippar det hela med realistisk grafik. Mer sånt säger jag bara

Medlem

Gillar övergången till en mer tecknad stil.

Medlem

Gillar INTE övergången öht...

Medlem

Nä det var det värsta. Det är snyggt men jag föredrog det gamla.

Medlem

Har normalt inga större problem med celshade-grafik eller tecknad stil, så länge det passar in. I detta fallet tycker jag däremot att utvecklarna har valt fel väg. De tidigare bilderna ser mycket mer intressanta ut.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ser grymt ut. Nästan en kopia av fallout, eller tvärtom!

Medlem

Jävligt frän stil, keep it up!

Medlem

Ser väldigt snyggt ut!

Spelet får ett lite mer unikt utseende och karaktär.

Medlem

Titta i PC gamer förtitten på spelet, där är nåra bilder där man verklignen ser styrkan med den nya stilen. imo.


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

Grymt snyggt. Ogillar faktiskt spel som försöker se realistiska ut, ser bara plastigt ut ändå, lika bra att inse att vi inte har teknologin än.


signatur
ewo
Medlem
Inaktiv

Intressant spel, men FZ kanske borde ändra lanseringsdatumet då vi redan gått ur Q1 2009.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Jag är intresserad

MFZ
Medlem

samma sorts grafik som crackdown.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Mycket bättre än det föra dom hade.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om deras nya grafik. Den har ju en viss charm det ser jag på bilderna men jag tycker inte riktigt det passar det här spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Snyggt, ser mer cartoon ut!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

visserligen var inte den förra stilen särskilt unik , men i ett spel med 650 tusen vapen så vill man inte gå runt och skjuta musse pig och co.

nä gearbox borde veta vad de gör , blir nog fint ska ni se.

Medlem

det gamla va MYCKET bättre imo.

Medlem

Minns själv när jag satt själv och fick jobbet "gör realistisk grästextur" till nån sketen jävla hl2modd. Tumme upp för såntdär!

Medlem

Ser rätt nice ut. Som sagt så är det lite tråkigt med spel som bara försöker ser realistiska ut. Visst sån här grafik hade ju inte passat i typ Armed Assault eller Call of Duty men för ett sci-fi spel så passar den rätt bra. Bara hoppas att spelet blir bra också. Verkar ju bli lite samma som Hellgate men förhoppningsvis bättre. Är lite brist på bra coop spel igen nu :S

Medlem

Utvecklarna var troligen inte kapabla till att skapa grafik i klass med den i den förrenderade trailern. Den nya stilen är sjukt ful.

Medlem

Det "förrenderade" såg ut som vilket dussinspel som helst, kul att dom har hittat något lite eget. Påminner om de sci-fi serietidningar man läste när man var 14-16 år sådär (80-talet), så jag diggar det skarpt.


signatur
Inaktiv

Gillar den nya stilen. Saknar spel med den här stilen, dom är alldeles för sällsynta. Iaf att jämnföra med dom äldre bilderna så är den nya stilen många gånger snyggare, såg ut som vilket dussinspel som helst före.

Medlem

Ser ut som silverfall.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ser jäkligt soft ut! Hoppas de är på g att släppa spelet snart!

Medlem

ser intressant ut, men jag väntar med en åsikt tills jag sett det rörligt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Kiddie Fallout?... nej, gillar inte stilen. Har inget spel som ser tecknat ut. Älskar spel som Team Fortress 2 till exempel men det här känns allt för generiskt.

Medlem

kan inte bry mig mindre, grafiken gör inte spelet varken roligt eller tråkigt.

12
Skriv svar