Ok, detta låter kanske som en konstig fråga

Medlem
Ok, detta låter kanske som en konstig fråga

-blibloblablabla?

Skämt åsido, är det någon som vet vart man kan köpa en "döskalle" i naturlig storlek online?
Inga horn eller vampyrtänder, inga eldsflammor eller värmeljushållare - jag behöver en anatomiskt korrekt skalle.

Hjälp?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Lite konstig fråga ja... Raida en högstadieskolas biologisal om inte annat?

Medlem

[http://www.anatomywarehouse.com]
Eller googla på "anatomical models".

Behöver du tips om var du kan köpa bensågar, täckplast och billiga sopsäckar också?

Medlem
Skrivet av VacaGorda:

[http://www.anatomywarehouse.com]
Eller googla på "anatomical models".

Behöver du tips om var du kan köpa bensågar, täckplast och billiga sopsäckar också?

Jag har googlat, hittade sidan du postade men dels är jag inte sugen på att handla från USA, tycker det borde finnas något på hemmaplan...

Hade jag behövt bensågar, täckplast och kalk hade jag inte behövt en skalle?

Jag behöver den för jag hade tänkt börja med hårdrock. Jag skojar förståss... det är en sexgrej.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Jag behöver den för jag hade tänkt börja med hårdrock. Jag skojar förståss... det är en sexgrej.

Öh, va?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Finns gratis på din närmaste kyrkogård annars...


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Jag behöver den för jag hade tänkt börja med hårdrock. Jag skojar förståss... det är en sexgrej.

Blev plötsligt ännu mer förvirrad, driver du med oss?

Medlem

Haha, jag skall inte ha den till hårdrock eller sex - skall använda den som referens.

Bilder räcker bara så långt och att göra en egen blir mycket jobb men det ser nästan ut som jag måste det...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Youtube-proffs
Skrivet av CastorFiber:

Haha, jag skall inte ha den till hårdrock eller sex - skall använda den som referens.

Bilder räcker bara så långt och att göra en egen blir mycket jobb men det ser nästan ut som jag måste det...

Jag vet ett ställe, du får höra av dig till mig, de e typ ett ställe, skitstor gräsmatta, och typ så får man gräva här och var, då kommer de lådor med skallar och sånt. Ben osv, det e bara att ta!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Snacka med en biologilärare på närmaste gymnasieskola. Det finns nån leverantör som säljer plastskelett och delar i naturlig storlek och anatomiskt korrekt utförande. Det ska vara rätt dyrt vad jag hört, men du kanske inte bryr dig om priset?


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

Fråga på konsum, dom vet säkert.

Medlem

"Det är en rockgrej. Nej, jag bara skojjade, det är en sexgrej. Nej, jag bara skojjade, det är en referensgrej."

Eh... va?

Medlem
Skrivet av lave:

"Det är en rockgrej. Nej, jag bara skojjade, det är en sexgrej. Nej, jag bara skojjade, det är en referensgrej."

Eh... va?

dubbelironi såklart.. vart helt perfekt i sammanhanget, två gick på den och du verkar vara lite förvirrad


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av lave:

"Det är en rockgrej. Nej, jag bara skojjade, det är en sexgrej. Nej, jag bara skojjade, det är en referensgrej."

Eh... va?

dubbelironi såklart.. vart helt perfekt i sammanhanget, två gick på den och du verkar vara lite förvirrad

Har folk börjat tappa humorn?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av lave:

"Det är en rockgrej. Nej, jag bara skojjade, det är en sexgrej. Nej, jag bara skojjade, det är en referensgrej."

Eh... va?

Jag skall alltså studera den när jag ritar, målar, skulpterar... Jag skall ha den som referensmaterial.

Huxflux, seniil - tack för att ni förstår.

Vacca - sista sidan verkar lovande... hittar inga priser men jag kan ju ringa till dem, tack för den!

Hittar ni fler är jag tacksam...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

signatur

Space for rent.

Medlem
Skrivet av RedBeard:

Ja, tusen balubas är kanske lite väl i överkant sedan var denna modell i genomskinlig plast också, den andra var bättre men 3000 spänn är way för mycket. Jag behöver inte plocka isär den i 22 delar.

Tack för tipset dock.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

vadå, ironi ska väl vara osannolikt? Alternativ hårdrock verkar rimligt, alternativ sex verkar mycket troligt (speciellt om man tänker på de privata messen Castor brukar skicka till mig). Alternativ referens.... Nej, den köper jag inte.

Jag tror fortfarande det är en sex-grej.

Medlem
Skrivet av lave:

Jag tror fortfarande det är en sex-grej.

Man tolkar världen utifrån sig själv så jag tror dig.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

CastorFiber, jag tycker du är rolig "Nej...Bara skojja det är en Sex grej" det var kul ,skratta till lite när jag läste det
och till frågan så har jag ingen anning...Biltema xD?


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Inaktiv

Har du tänkt att skallen ska göra nåt med b****n ?

Inaktiv

Han kanske ska testa det där med choritzon i fontanellen....


signatur

"An open mind is like a fortress with its gate unbarred and unguarded."

1
Skriv svar