Sony: PS3 kommer vinna konsolkriget

Robot
Sony: PS3 kommer vinna konsolkriget
Medlem
Sony: PS3 kommer vinna konsolkriget

Det finns ingen som kan vinna kriget på mer än statistik. Ingen kommer sälja sin konsoll för att köpa den som sålt mest. Enda som kan hända är att någon köper båda konsollerna.

. . .

Medlem

Spela roll vem som vinner, bara dom forsätter släppa spelen


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag tycker om ps3an bäst av konsolerna i den senaste generationen. Men det finns ingen chans i helvete att den kommer vinna konsolkriget. Personligen så börjar jag ledsna oerhört mycket på Sony;s idiotiska uttal vareviga vecka.

Det bästa skulle vara om de bara kunde ta och hålla käften och leverera bra saker som folk vill använda och spela.

Medlem
Skrivet av Mahlberg:

Jag tycker om ps3an bäst av konsolerna i den senaste generationen. Men det finns ingen chans i helvete att den kommer vinna konsolkriget. Personligen så börjar jag ledsna oerhört mycket på Sony;s idiotiska uttal vareviga vecka.

Det bästa skulle vara om de bara kunde ta och hålla käften och leverera bra saker som folk vill använda och spela.

Du tror det inte är FZ.se som gör så det låter lite mer kaxigt än vad det är? Det kan jag nästan lova, ungefär som aftonbladet.se att man försöker få fler att läsa pga. att göra det till lite större nyhet, gör om den rättare sagt lite. Dåligt still tycker jag, men men, dom kärnar ju på det

Tycker också den är bäst, ps3an alltså ;).


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Konsolkrig is so yesterday.

Medlem

Ännu mer bränsle åt fanboysen. Wuppi-doo.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

Tycker att företagen borde vända sina ögon. Det handlar inte om "vilken" konsol som är bäst utan vad folket vill ha och tycker om. Det är bara vi här utanför som bestämmer hur det ska gå för Sony respektive Microsoft och Nintendo.

Aja dom säger : tre till fem år så det är långt kvar. Dessutom har inte änns finanskrisen börjat ännu för det kommer bli ännu värre 2010 och framåt.

Medlem

Kan bara hålla med mosoloa1
Varför bry sig om vad microsoft, sony och nintendo säger om sina försäljnings siffror så länge vi får avnjuta bra spel vilket säkert även "konsolkriget" hjälper till med. Alla 3 företagena gastar ju om hur deras konsol kommer vinna varför FZ mest skriver när Sony gastar vet jag inte

Kanske vi ska vara tacksamma att dom gastar om vartannat. För då vet vi iaf att dom fortfarande strider vilket bara ger oss mer bra och intressanta spel

Medlem

inte för att låta som en fanboy men om tre till fem år så har nästa generation kommit ut och då är redan "kriget" slut

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Mahlberg:

Jag tycker om ps3an bäst av konsolerna i den senaste generationen. Men det finns ingen chans i helvete att den kommer vinna konsolkriget. Personligen så börjar jag ledsna oerhört mycket på Sony;s idiotiska uttal vareviga vecka.

Det bästa skulle vara om de bara kunde ta och hålla käften och leverera bra saker som folk vill använda och spela.

Du tror det inte är FZ.se som gör så det låter lite mer kaxigt än vad det är? Det kan jag nästan lova, ungefär som aftonbladet.se att man försöker få fler att läsa pga. att göra det till lite större nyhet, gör om den rättare sagt lite. Dåligt still tycker jag, men men, dom kärnar ju på det

Tycker också den är bäst, ps3an alltså ;).

http://next-generationsystems.blogspot.com/2007/06/sonys-grea...

här har du ett par quotes från olika sony folk över åren. Tror inte FZ behöver vinkla något.

""We're certainly not interested in Gimmicks."
- Kaz Hirai0 E32k6, right before showing off Eye of Judgement."

Denna är så priceless

Inaktiv

Självklart kommer PS3 att vinna. Det visste väl alla redan från början? Ser överhuvudtaget inget bra med Xbox 360 alls.

Medlem

Meh... kunde inte bry mig mer om vem som vinner och förlorar. Sålänge det släpps bra spel så är jag nöjd.

Medlem

Yeah man! Roll on!


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av showerguy:

Aja dom säger : tre till fem år så det är långt kvar. Dessutom har inte änns finanskrisen börjat ännu för det kommer bli ännu värre 2010 och framåt.

2010 är det året det vänder uppåt, kraftiga finanskriser gör alltid mest skada först men börjar relativt snabbt vandra uppåt igen.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Sony: PS3 kommer vinna konsolkriget
Nintendo: Wii kommer vinna konsolkriget
Microsoft: Xbox 360 kommer vinna konsolkriget


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Varför kan inte alla 3 gå ihop istället så kan vi få en ny maskin med alla fördelar som dom 3 konsolerna har i ett.

Den skulle kunna heta

NinjaBoxPlay - Vilka är med mig?


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

ingen sandlåda :,(

Medlem

Konsollkrig?
Man köper väl det man tycker om och som passar dig
I mitt fall så gillar jag PS3

Medlem
Skrivet av AirGear:

Varför kan inte alla 3 gå ihop istället så kan vi få en ny maskin med alla fördelar som dom 3 konsolerna har i ett.

Den skulle kunna heta

NinjaBoxPlay - Vilka är med mig?

Riktigt bra idé men namnet kan nog finjusteras

Medlem
Skrivet av AirGear:

Varför kan inte alla 3 gå ihop istället så kan vi få en ny maskin med alla fördelar som dom 3 konsolerna har i ett.

Den skulle kunna heta

NinjaBoxPlay - Vilka är med mig?

eller hur

men har det inte varit snack om att typ sony å microsoft skulle sammarbeta med nästa konsoll? eller är jag ute å cyklar?

hur som helst, ett sammarbete mällan de 3 företagen hade inte gått, på grund av marknaden å grejer.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Nu har han haft skallen uppkörd i sin röv för länge igen, han snackar ju bara skit!

Vore bra om sony fick lite fart med sitt märke, PS2 var senaste maskinen från dom som faktiskt var riktigt intressant. Själv har jag inte sett något som kommer till PS3 exklusivt som skulle göra att folk bara måste springa och köpa maskiner för.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Vem är Sony, och vad är denna PS3'a som han pratar om?
Nä, tacka vet jag Wii, den har allt och kan allt. Nintendo är bäst på allt

*osar ironi över varenda litet ord*

Medlem

Kommer vinna konsolkriget med ps3 om några år ? Tyvärr så kommer ju Xbox 720 om just några år typ 2011-2012 , så lycka till ps3.

Man undrar ju nästan om man gjorde rätt när man köpte en ps3 idag, det verkar ju bara vara korkade barnungar som Sony anställt med dessa uttalanden.

Inaktiv

Haha Sony fortsätter spela tuffa och Fz fortsätter visa vilken konsol dom helst innehar :]

Medlem

tycker oxå den är bäst, asså inte ps3an

Medlem

Varför hela tiden en massa uttalanden från Sony?

Inaktiv
Skrivet av Aer0:

Varför hela tiden en massa uttalanden från Sony?

Sony känner nog att de ligger dåligt till, så de försöker "bättra på" sin image genom att försöka låta mest och bäst.

Även våra vänner som gjort krysslådan låter ju ibland samt Wii-supportrarna, och där kommer det mesta smekandet från EA just nu, inte Nintendo. Det mesta och löjligaste snacket kommer dock från pianoelementets tillverkare för tillfället.

Så länge man fattar att allt sånt här bara är skitsnack så är det lugnt. I slutändan är det ändå bara spelen som räknas.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av Hoppsan:

Kommer vinna konsolkriget med ps3 om några år ? Tyvärr så kommer ju Xbox 720 om just några år typ 2011-2012 , så lycka till ps3.

Man undrar ju nästan om man gjorde rätt när man köpte en ps3 idag, det verkar ju bara vara korkade barnungar som Sony anställt med dessa uttalanden.

vad skulle vara bättre på nästa xbox? prestanda?
det finns gott om i ps3an så det håller, se bara på ps2an.
grejen är den att en konsol som lever länge har ett övertag, och det är ett utvecklare kommer fortsätta att utveckla till konsolen, och därmed kommer det finnas med massor med spel framöver vilket kommer generera att fler köper konsolen.
Uttalandet är helt riktigt och många av oss har vetat om det länge.

jag tex, har ingen av dom, hade ps2 som jag sålt, är inte mycket för att spela vid TVn, men skulle jag köpa nån så är det klart en ps3a.

Medlem

PS3 kanske är dyrast men den innehåller också mest grejer. Blu-ray spelare, bilder, musik och mycket mer. Om dem bara kunde sänka den lite så skulle nog fler köpa den.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

12
Skriv svar