Ny S.T.A.L.K.E.R.-titel innan årets slut

Robot
Medlem
Ny S.T.A.L.K.E.R.-titel innan årets slut

"möjligheten att sova" Vad innebär det? Hjälper det nåt, eller ändras bara dygncykeln på ett ögonblick?

Medlem

Bara det inte blir lika värdelöst som Clear sky så.

Inaktiv

It took them 3 months to implement and only skips time like wait in Oblivion, but atleast now you have it.

(Based on no facts whatsoever.)

Jag älskade första spelet men Clear Sky orkade jag inte ens spela klart; så ruskigt dåligt optimerat och buggarna flyger omkring dig som flugor runt en koblaja.

Medlem

försökte tipsa om detta, men det gick tydligen inte.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

"Now with the ability to sleep! Morningwood simulation included!"

Själv tyckte jag inte om det första men men roligt för fansen antar jag?
Mycke nöje!

Medlem

Underbara spel, clear sky hade ju tokigt snygga ljus och skugg effekter! Uppfatta dock aldrig vad som hände iom att spelet bara var avklarat:S

ser även ut som att den där hunden kommer få hemoröjder..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Har alltid gillat STALKER spelen, mest på grund av atmosfären. Har klarat ut alla hittills Mysiga spel helt enkelt


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Inaktiv

Shadow of Chernobyl var fylld till bredden med buggar och saknade de mesta som utlovades men var fortfarande roligt och spännande. Och när man såg trailers för Clear Sky hoppades man att utvecklarna lärt sig en läxa från orginalet men... de "nya features" som lagts till resulterade bara i fler buggar och dessutom var Clear Sky inte hälften så bra som orginalet. Vågar man spekulera hur buggig nästa installation blir?

Hoppas det blir som Shadow of Chernobyl. Clear sky saknade stämningen genom för få monster, man såg monsterna på kartan O_o, olidigt många buggar, för kort spel.

Inaktiv

atmosfären som lockar i stalker spelen. Den äger helt enkelt, men jag förbryllas över att den gamla motorn klarar av top moderna skuggor och ljus effekter men att modellerna på soldater fortfarande ser ut som från 2002.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Är så glad nu


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Clear Sky var inte värdelöst, riktigt fräcka nya miljöer, dock hade det inte samma känsla som SoC och man kunde inte gå tillbaka efter Limansk, men det gjorde inte spelet kasst.
Vill att detta liknar SoC mer, men helt klart kommer det att bli ett urgrymt spel ändå!

Buggarna i de båda tidigare S.T.A.L.K.E.R.-spelen störde mig inte ett skit, så länge de inte försämrar upplevelsen, vilket de inte gjorde enligt mig.

Jag håller inte med om att modelsen ser ut som från 2002, I Clear Sky hänger de då med dagens grafik.

Inaktiv

Älskade Shadow of Chernobyl och spelade igenom det flera gånger trots lite buggar. Stämningen var perfekt. Sen kom Clear Sky och jag rusade till affären igen. Vilket skitspel. Spelade snabbt igenom det och tog bort det från datorn och har inte haft lust att prova det igen. Ett nytt Stalker får mig ändå att dregla trots deras senaste misslyckande.

Medlem

När visste pcgamer detta...?


signatur

PIRANHA BYTES FTW

Medlem

Hoppas att det är störe områden man kan röra sig på. Hatar att gå ett par minuter sen måste man ladda nästa område.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Första spelet hade en ganska unik atmosfär. Det tycker jag att dom ska bygga vidare på. Sen så borde dom ha bättre koll på bugar tycker jag innan dom släpper spelen.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Gillar faktiskt STALKER, även om jag typ bara lirat det i totalt 10timmar bara XD

Medlem
Skrivet av gottfried:

"möjligheten att sova" Vad innebär det? Hjälper det nåt, eller ändras bara dygncykeln på ett ögonblick?

Nu vet jag inte hur det kommer fungera i nya stalker men i en av de bättre moddarna till första Stalker behövde man sömn och äta mat/dryck för att kunna överleva, spelet blev lite "överlevnadssimulation"

S_Z
Medlem

S.T.A.L.K.E.R var trots sina många buggar förbannat bra ändå i mina ögon, så jag ser verkligen fram emot ett nytt spel.

Dock håller jag med andra här att Clear Sky inte var lika bra som SoC. Jag gillade inte att områdena var så proppade med folk, tog bort en del av atmosfären. Iden med olika grupperingar som slogs mot varandra var kul men tycker inte de implementerade det speciellt bra.

Jag hoppas de återvänder till orginalet i det nya spelet och ger spelaren mer frihet. Slutet på ettan var inget vidare heller, förvandlades till en ren korridor shooter. Det får det gärna skippa.

Medlem

Hur kan det fortsätta? Jag eliminerade zonen ju! Fina grässlätter som den gode Strelok tog en behaglig tupplur i ju!

Inaktiv
Skrivet av Touhatsu:

Hur kan det fortsätta? Jag eliminerade zonen ju! Fina grässlätter som den gode Strelok tog en behaglig tupplur i ju!

Någon som vet vilket slut var Canon? I alle fall så är dom flesta stalker utan nåd, "I wish the zone woud disapear" och man blir blind istället.


signatur

The definition of insanity?

1
Skriv svar