Testa hur snabbt du skriver på din PC

Medlem
Testa hur snabbt du skriver på din PC
Youtube-proffs

Your score: 288 keys per minute ~ 57 words per minute

*edit*

Your score: 348 keys per minute ~ 69 words per minute . Utan att kolla på tv samtidigt


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Your score: 157 keys per minute ~ 31 words per minute

försök två:
Your score: 210 keys per minute ~ 42 words per minute

:S inte så bra, men så håller jag helt cp på t-bordet med, inget finger har nån bestämd plats, utan jag klickar lite på måfå och hoppas att där nått finger landet är den bokstaven jag vill ha


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Your score: 336 keys per minute ~ 67 words per minute

Jävlar, måste bli bättre än polish


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Your score: 175 keys per minute ~ 35 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: Not bad!
Comparison: 77% of 2754 registered TyperA users using this language have typed a better result; 23% have a lower or equal result.

Jag tittar på tangentbordet när jag skriver, eller i alla fall när jag börjar skriva... det tar ju tid att läsa varje ord innan man skriver det. Ursäkter, ursäkter.

Just det, gud välsigne the maxx för att han dödade kändistråden. Måtte jesus låta sitt ansikte lysa över dig!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

186 keys per minute ~ 37 words per minute - på första försöket.

Ska försöka igen imorgon då man förhoppningsvis är lite piggare.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Alla ni som har över 300 - ni är vana att hålla på med tangentbordet utan att ta bort blicken från skärmen pga porrsurfning. Alla gånger.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Youtube-proffs

Haha ja jävar.

Your score: 398 keys per minute ~ 79 words per minute

Sorry grabbar.

Nej Castor jag kollar inte på porr..

minns tydligt varför jag är så bra på att skriva snabbt, enbart för att när jag gick i skolan, och vi hade excelkurser, så satt jag och skrev alfabetet så snabbt så möjligt utan att kolla på tangentbordet..

Därav är jag grym på snabbskrivning, min excellkunskap suger däremot

7e och sista försöket. NU orkar jag inte mer.

Your score: 400 keys per minute ~ 80 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 13% of 2754 registered TyperA users using this language have typed a better result; 87% have a lower or equal result.

You typed: inleda hastighet partiell bundet omröstning chef påse variabla lavöken gener sinnet snyggt floriner fiskrens ambitiös kamp bira fiskrens inblick tyg tendens detektion maifest flora ambitiös störa fiskbullar järnställa ogynnsamt utmärkt svurit sjuk kvadrat sture bidra ingick kapp ogynnsamma inland kapp artister svida malört menas bokförnings logic nätter läget utflytta fall chef påhittade skjuts utträda plåt rybs papaya liktydig innan ceremo

Mistakes: bira(bidra), maifest(manifest), järnställa(jämställa), bokförnings(bokförings)


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Alla ni som har över 300 - ni är vana att hålla på med tangentbordet utan att ta bort blicken från skärmen pga porrsurfning. Alla gånger.

You caught me!

Jag är bara snabb på att skriva för att jag spelar el-bas, är viktigt att alltid träna för att bli bäst, och då måste man kunna röra fingrarna snabbt

+ att man kan ju tangentbordet utan och innan efter en massa års användande


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Your score: 296 keys per minute ~ 59 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: You've got potential.

Fan! Var över 82 word per minute förr ett år sedan

Medlem

Varför har man händerna på t-bordet när man porrsurfar kastor? Ok, kanske en hand. but still.
hur som helst så fick jag:
Your score: 269 keys per minute ~ 53 words per minute
Language/mode: classic-se
har ett stort bandage på mitt högra pekfinger, tror jag skulle klara 60ish ord per minut annars.. blev en hel del onödiga felstavningar.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Your score: 145 keys per minute ~ 29 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: Not bad!
Comparison: 87% of 2755 registered TyperA users using this language have typed a better result; 13% have a lower or equal result.

Måste börja träna nu...:(


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Your score: 469 keys per minute ~ 94 words per minute

Vet att jag haft över 600 sist jag gjorde ett test. Men jag skriver inte lika mycket längre så visst blir man sämre med tiden.

Inaktiv

206 keys per minute ~ 41 words per minute.

Hmm, kodar mest och brukar inte behöva titta ner så mycket på tangentbordet när jag skriver som nu. I testet är det en massa konstiga ord som jag annars inte använder och då måste jag titta ner vilket drar ner resultatet något.

Många ursäkter.

Medlem

Your score: 195 keys per minute ~ 39 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: Not bad!

En fråga till er, kollar ni på tangentbordet när ni gör testet eller kollar ni? Jag ska i alla fall träna

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Alla ni som har över 300 - ni är vana att hålla på med tangentbordet utan att ta bort blicken från skärmen pga porrsurfning. Alla gånger.

haha

Medlem

Your score: 204 keys per minute ~ 40 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: Not bad!

Nu gick det bättre

Medlem

Hittade topplistan över dom snabbaste som har registrereat sig http://typera.tk/hiscore.cws

Medlem

Your score: 356 keys per minute ~ 71 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 20% of 2755 registered TyperA users using this language have typed a better result; 80% have a lower or equal result.

Skapligt med tanke på att jag inte direkt håller fingrarna exakt som man bör, ibland flyger ena handens fingrar över till den andra handens territorium.

Medlem

jag leder :
Your score: 181 keys per minute ~ 36 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: Not bad!
Comparison: 75% of 2755 registered TyperA users using this language have typed a better result; 25% have a lower or equal result.

not


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Nu fick jag:

Your score: 210 keys per minute ~ 42 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: Not bad!

Medlem
Medlem

230 keys per minute ~ 46 words per minute

Medlem
Skrivet av Xphome:

230 keys per minute ~ 46 words per minute

Ok, jag trodde du skrev långsammare xD

MFC
Medlem

ligger strax under 400 på det testet. Tycker dock det testet är intetsägande. Vore ju bra om testet innehöll sammanhängande test och inte bara en massa rappakalja.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Your score: 400 keys per minute ~ 80 words per minute
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 13% of 2755 registered TyperA users using this language have typed a better result; 87% have a lower or equal result.

Det tar jag lätt när jag kommer hem.. skulle gissa att jag kan få ~500kpm.

Gitarrist/pianist/dataspelare är en god blandning för sånt här.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Varför har man händerna på t-bordet när man porrsurfar kastor?

Jag vet inte, jag har aldrig porrsurfat en enda gång.
Fråga Polish, han är proffs - legenden säger att Polish han kan byta onanihand så fort att skinnet inte ens hinner stanna.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Your score: 377 keys per minute ~ 75 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 16% of 2755 registered TyperA users using this language have typed a better result; 84% have a lower or equal result.

You typed: vattusot säng byskogar framtages säng samhälle signla innan recensera svaga utrönas urskilja inland tomat grävas manövrera sköterska operativa smycken arbetsro ton topologi plåga semi benämnts pensionär elemntär taga narv distans satt plåt liktydlig floriner vattusot enkelt kronologi bokförd innan sedd anhålla betyga bakom fiskrens bokförd kronologi vuxen segla betyga centimeter måleri satt topologi

Mistakes: signla(signal), elemntär(elementär), liktydlig(liktydig)


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

2:a försök

Your score: 381 keys per minute ~ 76 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 15% of 2755 registered TyperA users using this language have typed a better result; 85% have a lower or equal result.

You typed: obegränsat lärling avgifter centimeter grena texas affisch försäkran ekolod linkens byborna obegränsat hasard fortgå enkelt svägerska subtil utforskar abulans fall avser måleri divergera bi sinnet försvarets bestäm dynamiten guld orsak segla innan sagda retirera upph'äv svägerska jämförts rybs språng grupper sjuk adressater svaga utforskar brutalitet klient tapp signal mirkwar grabbar informella upphäv

Mistakes: linkens(linjens), abulans(ambulans), upph'äv(upphäv)

En hand:

Your score: 128 keys per minute ~ 25 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: Not bad!
Comparison: 91% of 2755 registered TyperA users using this language have typed a better result; 9% have a lower or equal result.

You typed: informella branscher soptippar syntes brutalitet snyggt ton ton smy ergonom steg relevanta bundet resmål rekto offer texas övergång inarbeta

Mistakes: smy(smycke), rekto(rektor)


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Blir bara bättre o bättre!!

Your score: 398 keys per minute ~ 79 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 13% of 2755 registered TyperA users using this language have typed a better result;
1 mistake framtagess(framtages) :S


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

12
Skriv svar