Miljöerna i Risen filmade

Robot
Medlem
Miljöerna i Risen filmade

Wow, ge mig nu

MFZ
Medlem

SER ju trevligt ut.. fast djur som snurrar som om dom står på en roterande platta imponerar ju inte speciellt mycket..


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Gothic 1 och 2 är fortfarande två av de bästa spel jag har spelat någonsin. Det man fick se av filmen verkar ju onekligen lovande, men kan de förnya sig måntro? Tre "goblins" runt en eld i en grotta med en skattkista i bakgrunden, har vi inte sett den förrut?

Medlem

hur kunde de fatalmisslyckas så med gothic 3? töntigt att djur i naturen är det farligaste som överhuvudtaget finns... har de patchat bort det än? isåfall kanske jag skall ta installera spelet.

Medlem

ser trevligt ut att bara vandra runt.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Vackert! Och sen är det WIP så finns utrymme för förbättringar.

Någon annan som blev intresserad av de 3 nissarna på slutet. Gnomer?

Medlem

Älskar Gothic 3 nu efter den senaste patchen. Spelet är rätt "spelbart" nu

Dock är combat fortfarande rätt buggat imo, men det är kul att döda 20+ fiender samtidigt pga att dem inte slår tillbaka när man spammar attacker^^

Detta ser helt sjukt underbart ut, blire lika som 3:an ( - buggarna ofc) så hare nog en chans att bli riktigt stort.

Medlem
Skrivet av Sheikh Plisken:

SER ju trevligt ut.. fast djur som snurrar som om dom står på en roterande platta imponerar ju inte speciellt mycket..

Det står ju iofs "Work in progress" nere i vänstra hörnet............


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

MFZ
Medlem
Skrivet av NympH:
Skrivet av Sheikh Plisken:

SER ju trevligt ut.. fast djur som snurrar som om dom står på en roterande platta imponerar ju inte speciellt mycket..

Det står ju iofs "Work in progress" nere i vänstra hörnet............

jo, men i 90% av fallen så är slutresultatet näst intill identiskt som sånna här gameplayfilmer.

det dom fixar är väl generellt buggar och inte hela animeringar.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

1
Skriv svar