Roliga namn på fotbollsspelare!

Medlem
Roliga namn på fotbollsspelare!

Skriv vilka namn ni tycker låter lite roliga på fotbollsspelare. Jag tycker t.ex Babel i Liverpool, och Santa Cruz (vet inte vilket lag han spelar i):D

Medlem

henrik larsson.


signatur

thank you, come again

Medlem

Babel är cool, fastän jag inte gillar Liverpool så mycket. Någon annan som kollar på matchen förresten ?

Medlem

Ricardo Izecson dos Santos Leite aka. Kaká aka. Bajs.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

En sak som jag tycker är lite små kul är att Peter Crouch är typ den bästa fotbollsspelaren på huvudet. Crouch = Duka, Huka sig .

Edit: Någon annan än jag som tyckte matchen var katastrofalt dålig ?


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem
Skrivet av Donqen:

Edit: Någon annan än jag som tyckte matchen var katastrofalt dålig ?

Om du någon gång undrar detta i framtiden så trösta dig med att jag också tyckte det. Det gäller för alla ligor, alla matcher.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Donqen:

Edit: Någon annan än jag som tyckte matchen var katastrofalt dålig ?

Om du någon gång undrar detta i framtiden så trösta dig med att jag också tyckte det. Det gäller för alla ligor, alla matcher.

Såg du matchen ? ;O


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Babel är inte så bra, han har inte alla nödvändiga kvaliteer för att passa i liverpool tycker jag.

Matchen var ganska bra, men jämför man den med Arsenal-Milan var det ju korpenfotboll. Zlatan var skitbra tills Inter fick en utvisning då han fick vara mer ensam på topp precis som i första matchen. Zlatan ska vara understödd av mittfältare (läser du detta lagerbäck?.

Hade Cordoba varit med hade torres aldrig gjort mål, och pool skulle ha haft mindre chanser. Om Materazzi hade lirat hade han bara blivit utvisad igen.

Roliga namn? Bale i tottenham, dock bara när man läser det. Boumsong har jag alltid funnit något lustigt. Mwaruwari, Ball och Mpenza från City, vet dock inte varför.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

en gammal god favorit måste ju vara glenn, han spelar i trinidad tobago, är nog deras bästa (och den enda som faktiskt är duktig) i det laget ^^

Var ju skandal nästan i den matchen mellan sverige och trinidad!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

1
Skriv svar