Tekken 6 dubbelfilmat

Robot
Medlem
Tekken 6 dubbelfilmat

Fortfarande fulare än Tekken Tag Tournament trots den överlägsna hårdvaran och att TTT var en lanseringstitel!!

Medlem

mm fan sist jag körde Tekkan var på PS1 , kan ju inte säga att jag märker en markant förbättring sedan dess..

Medlem

Ser riktigt bra ut! Inte ett jätte lyft i grafik, men skillnad är det helt klart! specielt texuterna:P Rörelserna känns mycket smidigare än i de tidigare liren i serien, kommer bli lättare att läsa motståndarna nu^^. Äntligen syns det att det är lite kraft bakom slagen8)! Hoppas det inte blir någon halvdan portning bara..

Medlem

Fy fan, det ser ganska horribelt ut för att vara Tekken 6. För att inte tala om stelheten. Jag tycker nog ganska synd om Tekken-älskare, när jag ser detta.

Medlem

Gief Tekken!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Det är la PSP versionen, boyz.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

PS3 Xbox360 och detta är vad de kan göra av tekken 6 till marknadens 2 stora konsoller sorgligt fan lirar hellere tekken tag eller 5 på PS2 eller vad nu det sista tekken spelet till ps2 var.
Men visade de upp PSP versionen ja då kanske det finns hopp annars lär det bli en flopp.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Det är la PSP versionen, boyz.

Med tanke på att de skrev "nu kan vi också bjuda på två filmer från Playstation 3- och Xbox 360-varianterna" så tvivlar jag på det.

1
Skriv svar