Debuttrailer från Killing Floor

Robot
Inaktiv
Debuttrailer från Killing Floor

ser kul ut, men prisvärt bara om det är billigt ;P


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Vill prova innan jag langar upp plånboken..

Inaktiv

Kostar ca 145 Kr på steam!

Medlem

man kan motorsåga folk i ansiktet!

Medlem
Skrivet av Xancerman:

man kan motorsåga folk i ansiktet!

awesome!

Medlem

Är det här deras nästa "stortitel", så att säga? Den som har varit hemlig så himla länge? Känner mig lite smått besviken om så är fallet. Hade hoppats på något storslaget krigsspel i stil med RO.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Ser ut som en L4D ripoff, fast det ser på ett sätt roligare ut..


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Mr.Bear, nepp Tripwire är bara publisher till detta spel. Inte det hemliga som dom arbetar på

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:

Ser ut som en L4D ripoff, fast det ser på ett sätt roligare ut..

Killing Floor som IP har funnits längre än vad L4D har, så KF var först ut.
Visst har dom många likheter, men ändå enormt stora skillnader som gör dom till två helt olika spel.
Med ett ytterligare lager perks, fler vapen, samt ett brett utbud av "specimens" gör KF unikt.

Medlem

Det här spelet verkar vara som Saints Row en mer oseriös version av ett seriösare spel och jag som kör en del Left 4 Dead är ganska intresserad av spelet eftersom jag jämt har velat haft en motorsåg i L4D och då dom inte lägger in det så får jag väll köra Killing Flor på sidan om.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Killing Floor har funnits i flera år (är en mod till UT2004), inte förrän nu denna mod blivit kommersiell (modden blev uppköpt för ett tag sen)... Tycker KF faktiskt varit mycket roligare än L4D, speciellt eftersom KF har mycket roligare maps, själva spelupplägget är faktiskt lite roligare också.. Enda är väl att grafiken inte når upp till L4D, rätt fula animationer.. Men vet inte riktigt hur mycket dom som köpte upp modden ändrat...


signatur
Medlem

Kanske blir ett köp vid en steamrea. Ganska otur för utvecklarna dock att spelet släpps så nära l4d.

Medlem

L4D har väl ändå funnits ute sen i november ifjol om jag inte missminner mig.

Medlem

Skabbig graffe


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Mr.Bear, nepp Tripwire är bara publisher till detta spel. Inte det hemliga som dom arbetar på

Det må inte vara den "hemliga" titel de jobbar med (tur är väl det), men så vitt jag kan se agerar de både utgivare och utvecklar till spelet.

Anyhow... Vill ha mer info om deras kommande projekt!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

De har varit med och hjälpt till vid utvecklingen, men det är inte "Game 2" som alla RO-fanatiker väntar på.

Medlem

Spelade modden till ut2k4, var väl ingen större wow-upplevelse dock. RO håller jag varmt om hjärtat men det här ser lite blekt ut imo :\

Medlem
Skrivet av Deathwisher:

Skabbig graffe

Ah lägg av. Tycker det ser hyffsat ut och det lär vara asballt att lira med sina polare!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Red Orchestra Heroes of Stalingrad är Tripwires nästa stor lir.

1
Skriv svar