The simpsons säsong 20

Medlem
The simpsons säsong 20

Hej the simpsons säsong 20 tror ni det kommer


signatur

Andreas13

Medlem

borde det inte vara roligare/vettigare att snacka om precis nya Säsong 19?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv

Säsong 19 är riktigt bra, när man trodde att Homer inte kunde bli sjukare än han alltid varit så BOOM, blev han det! Simpsons är mycket mycket bra!

Medlem

Simpson blir aldrig dåligt. Det är nästan magiskt.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Simpson blir aldrig dåligt. Det är nästan magiskt.

precis, så vrf skulle inte 20 komma ? Tittarsifforna går väll knappast ner ?


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

är det ingen som tycker simpsons har blivit lite sämre på senaste tid? om man jämnför med tidigare säsongers avsnitt alltså

Tro mig inte fel! diggar simpsons hårt, och kommer alltid göra det, men tycker bara avsnitten blivit lite tråkigare

kanske bara jag som föredrar nostalgi känslan av äldre avsnitt

Medlem

Vart kollar ni på säsong 19?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv
Skrivet av ghoül:

är det ingen som tycker simpsons har blivit lite sämre på senaste tid? om man jämnför med tidigare säsongers avsnitt alltså

Tro mig inte fel! diggar simpsons hårt, och kommer alltid göra det, men tycker bara avsnitten blivit lite tråkigare

kanske bara jag som föredrar nostalgi känslan av äldre avsnitt

Snyggare ritat och klockren komik.
Nej, Simpsons har bara blivit bättre. De sämsta säsongerna är ju utan tvekan 1-2, de är inte ens värda att kalla Simpsons eftersom komiken är så barnslig.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Finns en mycket bra sida på nätet. www.watchthesimpsonsonline.com
Jag vet inte om denna sida är laglig så om den bryter mot diverse regler, ta gärna bort den.

Youtube-proffs

Simpsons är roligt..

FAMILYGUY RULES!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av ghoül:

är det ingen som tycker simpsons har blivit lite sämre på senaste tid? om man jämnför med tidigare säsongers avsnitt alltså

Tro mig inte fel! diggar simpsons hårt, och kommer alltid göra det, men tycker bara avsnitten blivit lite tråkigare

kanske bara jag som föredrar nostalgi känslan av äldre avsnitt

kan inte annat än att hålla med. jag tycker att simpsons hittade formen runt säsong 3 (flaming moes!), peakade runt säsong 6-7 med den fantastiska cliffhangern "who shot mr Burns", och har sen bara dalat. det är rätt sällan jag ens orkar se klart ett helt avsnitt av de nya, jag knäppte exempelvis av tvn efter första avsnittet av säsong 19. känndes lika kul som filmen, dvs "sådär" roligt...

Inaktiv

väldigt självklara skämt nu för tiden
följde Kibb's länk och kollade på 2 avsnitt från s.19

typ homer höll i två vinterjackor o sa "dom här kommer hålla oss varma" o så kastade han in dom i brasan som familjen satt framför
marge sa "kan du inte bara betala gas-räkningen?"
o klåparen svarar "jag trode växthuseffekten skulle fixa det här" typ
jaaaaaaaaa vad roooooooooooooligt

men självklart, svårt att vara roliga efter så här lång tid..
självklart en bra serie, men på tok för överskattad...väldigt mycket så

Medlem
Skrivet av ghoül:

är det ingen som tycker simpsons har blivit lite sämre på senaste tid? om man jämnför med tidigare säsongers avsnitt alltså

Tro mig inte fel! diggar simpsons hårt, och kommer alltid göra det, men tycker bara avsnitten blivit lite tråkigare

kanske bara jag som föredrar nostalgi känslan av äldre avsnitt

Simpson tycker jag inte har blivit det men däremot tycker jag helt klart att family guy har blivit det. En annan serie som bara blir bättre o bättre är South Park ; )

Youtube-proffs

Vilken säsong går på TV?

Saken är den, varenda dag så ser jag femtio olika simpsonsavsnitt på tv, först på 3an, sedan 6an, sedan 3an igen och slutet är det 6an!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Vilken säsong går på TV?

Saken är den, varenda dag så ser jag femtio olika simpsonsavsnitt på tv, först på 3an, sedan 6an, sedan 3an igen och slutet är det 6an!

haha jag tar nog rekordert, jag har viasat så jag brukar se simpsons på Tv3 Tv6, Tv3 norge, Tv3 Danmark, Tv3 plus och Viasat 4 ! sköna är att man brukar hinna se minst ett asvnitt i rad genom varje kanal!

Medlem

Fast då är det ju ofta repriser Jag kan see ett simpsons avsnitt en gång, sen försvinner charmen.


signatur

Videomupp

Medlem

Sen säsong 17 så har det blivit en lite hårdare ton vad gäller Homers och Marges förhållande.

I tidigare säsonger var alltid alla glada och marge tog med ett leende homer tillbaka. I de senare säsongerna känns det som att man fått klagomål på att Marge inte står upp för sig själv vilket lett till klart tuffare tag. Detta ser man ju tydligt exempel på i långfilmen som nästan blir drama ett tag.

Tidigare säsonger var mer uppiffade med massor av sidoskämt och kortkorta storys mitt i den vanliga storyn, medans man nu har en mer utarbetad story från start till mål.

Simpsons är fortfarande kul, men jag skulle gissa på att det inte blir så många fler säsonger. Röstskådespelarna blir ju inte yngre och det blir ju inte direkt lättare att hitta på nytt och fräscht material.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Fast då är det ju ofta repriser Jag kan see ett simpsons avsnitt en gång, sen försvinner charmen.

Jag har säkert sett de flesta avsnitt 5-6 gånger.

EDIT: Den där länken var ju en guldgruva, ett perfekt alternativ till att rota i dvdsamlingen.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Simpsons duger att titta på men det var bättre förr, men serien har hållt på i typ 20 år. Men en fråga gör dom fortfarande Family guy? har inte hört nåt från dom på länge. :\


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Mm?? Säsong sex är väl typ igång, allt blev väl lite kukat av strejken men vafan, sätter nog igång snart.
Har för övrigt inte tyckt om simpsons på 3-4 år nu.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av ghoül:

är det ingen som tycker simpsons har blivit lite sämre på senaste tid? om man jämnför med tidigare säsongers avsnitt alltså

Tro mig inte fel! diggar simpsons hårt, och kommer alltid göra det, men tycker bara avsnitten blivit lite tråkigare

kanske bara jag som föredrar nostalgi känslan av äldre avsnitt

Håller med dig helt. De nya avsnitten är fortfarande underhållande, men det är bara de äldre som kan få mig att skratta högt.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

slutade följa simpson typ säsong 5 eller nått sen orkade jag inte mer.

simpson är skoj i små mängder


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Nu tycker jag inte att vi ska säga ett enda dåligt ord om Simpsons. Homer är kung. Alltid.

Medlem

hehe
:evil:


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Avstängd

Jag har inte sett så mycket av de nya säsongerna. Jag brukar mest bara se det som visas på TV6. De sa nyss att de skulle börja visa nya avsnitt, vilket de gjorde i några dagar för att sedan återgå till de gamla. Det som är tråkigt är att de visar brist på variation. Samma avsnitt brukar återkomma med 1-2 månaders mellanrum.
Det bästa tycker jag vore om de typ började från början med säsong 1 och fortsatte fram till idag eller nåt. Nä, jag vet inte. Det kanske inte är någon bra idé.

Annars tycker jag att Simpsons är kung. Det har alltid varit det och kommer förhoppningsvis alltid att vara det också.

Medlem
Skrivet av EliasN:

Jag har inte sett så mycket av de nya säsongerna. Jag brukar mest bara se det som visas på TV6. De sa nyss att de skulle börja visa nya avsnitt, vilket de gjorde i några dagar för att sedan återgå till de gamla. Det som är tråkigt är att de visar brist på variation. Samma avsnitt brukar återkomma med 1-2 månaders mellanrum.
Det bästa tycker jag vore om de typ började från början med säsong 1 och fortsatte fram till idag eller nåt. Nä, jag vet inte. Det kanske inte är någon bra idé.

Annars tycker jag att Simpsons är kung. Det har alltid varit det och kommer förhoppningsvis alltid att vara det också.

TV6 är mycket för repriser. Dom sitter ju fortfarande och kör TNG, vilket dom gjort i snart två år.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

asså dom har typ visat säsong 11 på tv nu asså jag är ett så stort fan av simpsons jag hoppas dom flera säsonger till och gärna en film till

1
Skriv svar