Är du en bra gamer som är insatt i spelvärlden?

Inaktiv
Är du en bra gamer som är insatt i spelvärlden?

Nu är det så att jag kommer ifrån Gamleby Tv och videoproduktion och jag behöver en gäst till ett magasin program som kommer till att handla om just Tv/Data spelande och det klassiska ämnet om det är skadligt vad bör föräldrarna göra och borde yngre personer spela spel som kanske inte är lämpade för dem? Programmet sänds imorgon 3/5 (imorgon) så det är lite kort notis.

Kan du en del om spel? är du insatt i ämnet? och bor i närheten av västervik eller i Oskarshamn, Linköping, Norrköping, Hultsfred. eller en 10 mil ifrån Gamleby.

Ifall du är eller känner någon som är det är du välkommen att kontakta mig på mailen här eller skicka ett mail till denna användare så ger jag dig mer information om när var och hur det kommer att bli.

Medlem

Man behöver inte vara en inbiten gamer för att sätta rimliga gränser för sina barn som spelar för mycket. Tänk på det!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Det verkar inte vara så vidare seriöst tv-program om ni söker efter folk dagen innan


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Skrivet av Greger:

Det verkar inte vara så vidare seriöst tv-program om ni söker efter folk dagen innan

...och särskriver

1
Skriv svar