Ny PSP-design visas upp på E3?

Robot
Medlem
Ny PSP-design visas upp på E3?

Om detta skulle stämma så blir man lite sugen. Min PSP som är av den första generationen behöver nog bytas ut. Gillar idén med att sköta spelförsäljningen digitalt på en bärbar konsol. Tycker det känns naturligt och enkelt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Gillar verkligen bilden. SKulle vara soft att lira LBP medans man har tråkigt!

Medlem

Snyggt! Är det LBP jag ser på bilden?
Men bra bra, önska man kunde få vara med på ett E3 någongång.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Vill ha en psp så man kan lira little big planet överallt!

Kan man bygga banor i pspvarianten också?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

showerguy:
Haha! Soft att lira LBP _medan_ man har tråkigt?

mosoloa:
Du missar inte så mycket mer än själva amtosfären - jag har varit där och vet vad jag talar om. Att sitta hemma med en kaffekopp i näven gör att man får ca 700 gånger bättre överblick, ironiskt nog, över vad som händer. Istället för att irra runt och försöka orientera sig på det kaos som (i alla fall förr) var E3.

Medlem

njaa-njee, vetefan..... ser snygg ut å sådär, men känns som att tummarna kommer skyma skärmen lite ifall man sitter å spelar. (Beroende på vilket grepp man håller självklart)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

njaa-njee, vetefan..... ser snygg ut å sådär, men känns som att tummarna kommer skyma skärmen lite ifall man sitter å spelar. (Beroende på vilket grepp man håller självklart)

Det där är FZs illustration bara Inga officiella bilder har släppts på Go! än.


signatur
Medlem

Tycker personligen att det ser väldigt ansträngt ut att spela med den där uppsättningen av knappar när man endast har en skärm ovanför.

p.s phew, tur att den med ganska stor säkerhet inte kommer se ut sådär. Men väldigt tveksam om jag skulle slänga ut ett par tusenlappar på en ny psp hur den än ser ut.

Medlem

Ser ganska snygg ut faktiskt.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Alltså nu fattar jag inget kommer vi med äldre generationen av PSP fortfarande njuta av dom nya spelen som kommer till PSP go! Behöver vi bara ladda ner dom precis som PSP Go användarna? För jag tänker inte köpa en ny PSP eftersom den jag har nu bara är ca 1 år gammal och tillhör andra generationen PSP och kostade ca 2000 kr.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Tur att man väntade med att inhandla en då! Tyckte det började lukta mossig uggla när rykte på rykte snurrade upp.

Fast man lär ju få två 360 för priset av en Go! så en 3000 vore kanske inte helt fel ändå... decisions, decisions...


signatur

[size="8"]Meh[/size]

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Alltså nu fattar jag inget kommer vi med äldre generationen av PSP fortfarande njuta av dom nya spelen som kommer till PSP go! Behöver vi bara ladda ner dom precis som PSP Go användarna? För jag tänker inte köpa en ny PSP eftersom den jag har nu bara är ca 1 år gammal och tillhör andra generationen PSP och kostade ca 2000 kr.

Jag har också 2:a generationens PSP och jag laddar redan ner spel från PSN. Har svårt att tror att det kommer Go!-specifika spel.

Medlem

Kanske dags att byta upp flash-minnet till en 16GB variant. Tycker verkligen det är ett bra val att gå över till digital distribution.

1
Skriv svar