Resident Evil: The Darkside Chronicles

Medlem
Resident Evil: The Darkside Chronicles

sjukt vackert med tanke på kraften de har att arbeta med i en wii

Medlem

Resident Evil: Umbrella Chronicles var riktigt underhållande så detta kan nog bli en hit :>

Medlem

Kanske ska man skaffa en Wii för denna?? Eller det kanske räcker med en PS3a!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Givet köp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

helt underbart


signatur

ToMZoN

Medlem

Coolt, Nu väntar man bara på en grym remake på 2:an o 3.an till Xbox360. Det vore grymt klockrent att skjuta zombies i 1080p

Medlem

Umbrella Chronicles fick ju inte så bra betyg, varför skulle detta bli bättre?

Men jag tycker det ser spännande ut.

Inaktiv

Givet köp, undrar om spelet faktiskt kommer se ut som i filmen. Isåfall har man lärt sig att utnyttja Wii bättre.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av Remus:

Kanske ska man skaffa en Wii för denna?? Eller det kanske räcker med en PS3a!

jag skaffade en Wii enbart för umbrella chronicles! och jag ångrade inte mig en sekund även fast det spelet inte direkt var en stor hit eller överdrivet kul! så kan man köra alla andra resident evil spelen från gamecube på den, plus att dem kommer släppa remakes på alla gamecube res spelen till Wii med nya wii kontrollerna så om man är en resident evil fan så är det ett måste att ha Wii! för i nuläget så kommer det nog inga remakes till xbox360 eller ps3 tyvär

angående detta så är fan så här en riktig rälspangare ska se ut! jag gillar att dem valt att man har en AI partner nu som hjälper till och skjuter plus att man kan se partern framför sig vid vissa tillfällen skapar en mycket bättre atmosfär, jag tror detta kommer bli otroligt bra, även fast ralspängare inte är någon höjdare i mina ögon

Inaktiv

ska fixa en wii


signatur

ToMZoN

1
Skriv svar