Amerikansk soldat kastar hundvalp utför klippa

Inaktiv
Amerikansk soldat kastar hundvalp utför klippa

[http://ie.youtube.com/watch?v=zlCiUMoFu84]

Ja, vad ska man säga.. Inte nog med att de amerikanska soldaterna dödar hundratusentals civila, de dödar tydligen oskyldiga hundvalpar också, en av dom iaf.

Den här videon har resulterat i ett ramaskri och en internet-pöbel utan dess like.

Soldaten i filmen heter tydligen David Motari, här hittar ni hans bebo-profil som är fylld med arga inlägg: [http://www.bebo.com/Profile.jsp?MemberId=3042738902]

Hans address sprids även den flitigt över hela internet, man kan ju undra hur detta slutar..


signatur

supernoodle strikes again

Medlem
Skrivet av supernoodle:

[http://ie.youtube.com/watch?v=zlCiUMoFu84]

Ja, vad ska man säga.. Inte nog med att de amerikanska soldaterna dödar hundra tusentals civila, de dödar tydligen oskyldiga hundvalpar också.

Den här videon har resulterat i ett ramaskri och en internet-pöbel utan dess like.

Soldaten i filmen heter tydligen David Motari, här hittar ni hans bebo-profil som är fylld med arga inlägg: [http://www.bebo.com/Profile.jsp?MemberId=3042738902]

Hans address sprids även den flitigt över hela internet, man kan ju undra hur detta slutar..

Noes, nu dödar dom hundvalpar! NU JÄVLAR SKA JAG ALLT BÖRJA KÄMPA EMOT VÅLDET USA HAR SPRIDIT GENOM VÄRLDEN, FÖR NU MÖRDAS OSKYLDIGA DJUR!

/care på djur, krig skördar alltid offer, en gammal klasskompis från irak berättade om hur dom slängde stenar på katter och hundar där nere, var roligt att märka hur några (se ; en blond tjej) reagerade så sjukt starkt på det när hon knappast brydde sig om hur han faktiskt tvingades fly från landet i fråga.

Om ni kallar mig avtrubbad, så skyll på jehovas vittnen, deras återkommande besök har gjort mig till en mycket bitter och sorgsen man


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Jag kan hålla med om att det var förjävligt... Hur man kan med gott mod kasta ut ett relativt oskyldigt djur sådär förstår jag absolut inte... De kunde ju åtminstone gett valoen ett skott i huvudet utan att plågas.

Medlem

Okej, det är hemskt, men är det bara jag som tycker att det är för mycket att ge ut hans frus och familjs namn och adresser för att utkräva någon sorts kollektiv hämnd?


signatur

Videomupp

Medlem

En sak är säker. Det är att detta inte kommer sluta bra för honom, eller hans familj...
Riktigt dumt var det i alla fall. Han borde tänka lite mer innan han gör något liknande...


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Inaktiv

En jänkare tänka efter ?
Nu begär du nog lite för mycket.

Medlem

en soldat torterar en hundvalp - "NÄÄÄ vilken idiot, han borde torteras själv"

soldater avrättar civila - "ja usch krig är hemskt"

vilken värld vi lever i

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Okej, det är hemskt, men är det bara jag som tycker att det är för mycket att ge ut hans frus och familjs namn och adresser för att utkräva någon sorts kollektiv hämnd?

Håller med. Det var jävligt svinigt gjort av honom det han gjorde. Men det var väl fortfarande HAN som gjorde det och inte hans fru eller hans familj som gjorde det? De ska väl inte behöva få skit för nåt han gör?

Medlem

håller med.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Är ungefär lika sjukt som allt annat skit man har sett ifrån krigszoner.
Gissar att han (soldaten) inte mår så värst bra av att vara i irak och då blir det tyvärr såna här filmer. Han är nog ganska avtrubbad och står en bra bit ifrån sina normala känslor.

Lite konstigt är det iaf att folk reagrear brutalt mycket starkare så fort ett djur behandlas illa eller dödas.


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

Världen... usch.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av SFL|Krusty:

Lite konstigt är det iaf att folk reagrear brutalt mycket starkare så fort ett djur behandlas illa eller dödas.

Precis vad jag tänkte skriva. Folk blir dödad nästan varje dag i irak men dom bler mer upprörd när dom dödar ett djur. Konstig värld vi lever i.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av SFL|Krusty:

Lite konstigt är det iaf att folk reagrear brutalt mycket starkare så fort ett djur behandlas illa eller dödas.

De flesta inspelade videoklipp är ju just på djur som plågas och dödas. Vad jag vet så är det många fler som lägger upp klipp på djur som plågas/dödas, än på människor som utsätts för samma sak.
När det handlar om människor, är det egentligen bara det som sänds i nyheterna och hamnar i tidningarna som de flesta tar sin info ifrån. Och där står ju inte detaljerna..
Men så var det ju det där igen, jag är inte den som söker efter sånt här, så det är mycket möjligt att jag har fel...


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

NU HAR DET GÅTT FÖR JÄVLA LÅNGT! BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil::evil::evil::evil:

Edit: Min dag är förstörd, hatet stiger inom mig.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Varför kan inte människo-släktet ta och vakna upp nån gång och se och inse vad fan det håller på med egentligen. Sluta med sina förbannat löjliga krig och makt-behov. Vissa håller ju på som små ungar fast med starkare medel.
"-Jag vill ha de du leker med"
"-Nä de får du inte"
"-Då får vi väl slåss om det då"

"SUCK" Jag blir så frustrerad så jag kan spy.
Det sorgliga i det hela är också att man nästan har börjat tappa hopp om en förbättrad värld.

Medlem

btw kul att det här räcker en sån vrede. som förra tråden med djur.
Men ingen tråd om alla barn som har dött av svält idag?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Fy helvete, hoppas att djävulen tar hand om honom väl sen. Borde aldrig kollat på den där videon, jag älskar djur mer än det mesta så det där gör fruktansvärt ont i hjärtat

Medlem
Skrivet av IceMan:

btw kul att det här räcker en sån vrede. som förra tråden med djur.
Men ingen tråd om alla barn som har dött av svält idag?

svältande barn på random 3evärlden ställe är såååååååååååå 90 talet ice, vakna upp plz!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av IceMan:

btw kul att det här räcker en sån vrede. som förra tråden med djur.
Men ingen tråd om alla barn som har dött av svält idag?

Men hur ska det kunna väcka vrede på det sättet? När det gäller svält finns det ingen riktig "bad guy" att skylla på, maten räcker inte till, vad hjälper det att bli arg då? I det här fallet förstår jag all frustration då en puckad amerikansk soldat skiter fullständigt i en liten oskyldig valp som han bara slänger utför en klippa.

Medlem

Han har nog gjort värre saker i kriget.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

btw kul att det här räcker en sån vrede. som förra tråden med djur.
Men ingen tråd om alla barn som har dött av svält idag?

Om en sån tråd skulle skapas och uppmärksammas så tror jag ett stort vrede skulle väckas där med.
Men de kanske tyvärr är så sorgligt att man blivit för "van" vid att höra sådana saker att det inte längre riktigt går in. Vet ej

Tycker i alla fall att krig, svält och tottyr är hemskt.

Inaktiv
Skrivet av Fraizer:
Skrivet av IceMan:

btw kul att det här räcker en sån vrede. som förra tråden med djur.
Men ingen tråd om alla barn som har dött av svält idag?

Men hur ska det kunna väcka vrede på det sättet? När det gäller svält finns det ingen riktig "bad guy" att skylla på, maten räcker inte till, vad hjälper det att bli arg då? I det här fallet förstår jag all frustration då en puckad amerikansk soldat skiter fullständigt i en liten oskyldig valp som han bara slänger utför en klippa.

Klart det finns folk som är skyldiga.

Men hursomhelst, man blir ju lite förbannad på jänkarna. 8)


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Youtube-proffs

Jag blir såklart förbannad över detta. Absolut.

Det jag är mest fundersam över, är hur han tänker? Vad går igenom hans huvud, och får honom att tycka det är en bra idé att skada en oskyldig och hjälplös valp när den inte behövs skadas på det sättet?

Han borde ha sett en del hundar under sin uppfostran, varför gör han på detta viset?

Det är sjukt, krig är sjukt, krig kan förstöra de mesta människorna, det är ett faktum, många blir psykiskt skadade och förstörda efter krig. Så är det bara.

Att det sedan visas på youtube (klippet kommer säkerligen tas bort snart) är bara illa och skapar vrede.

Att hans familj läggs ut på nätet är lika illa som den killen på dreamhack som satt och "njöt" under en filt och fick hela sitt privatliv blottat inkl familj osv. Eller nej, inte, fan den lille skiten får fan ta och skylla sig själv.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Skulle nån lägga upp en video där ett oskyldigt barn avrättas tror jag det skulle bli ett helsikes större ramaskri än det här. Så jag tror inte att folk bryr sig mer om djur än människor, inte dom flesta normalt funtade personer iaf. Men när man ser sånt här så reagerar givetvis folk.

Förövrigt håller jag med om att det är fel att hänga ut hans familj, men jag hoppas verkligen att den här idioten får sitt straff.

Karma will get you, bitch.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Ojojoj... vill ni leka "detta har amerikanska soldater gjort på film, och detta har irakier/afgahner gjort" så ställer jag upp... det värsta amerikanska ni kan hitta kommer att vara söndagsskola, ni kommer längta efter hundar som blir utkastade för klippor...

Kom igen...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Youtube-proffs
Skrivet av CastorFiber:

Ojojoj... vill ni leka "detta har amerikanska soldater gjort på film, och detta har irakier/afgahner gjort" så ställer jag upp... det värsta amerikanska ni kan hitta kommer att vara söndagsskola, ni kommer längta efter hundar som blir utkastade för klippor...

Kom igen...

Haha där kom den. Jag har väntat sedan tråden skapades, och där kom den

Castor du måste dock erkänna visst så e de synd om hundvalpen.

Däremot så ser man ju filmer och blir arga när man ser de, när man inte ser de tänker man inte på det.

Jag längtar efter aftonbladet.ses reaktion på detta. Blir en uppesittarkväll.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Det här är knappast "USA bashing" castor. Klart som fan folk blir upprörda när man ser sånt här, vart personen ifråga än är ifrån.

Kom igen...


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Ojojoj... vill ni leka "detta har amerikanska soldater gjort på film, och detta har irakier/afgahner gjort" så ställer jag upp... det värsta amerikanska ni kan hitta kommer att vara söndagsskola, ni kommer längta efter hundar som blir utkastade för klippor...

Kom igen...

det är väl ingen som har sagt något om hur soldater av någon annan nationalitet beter sig över huvud taget?

varför tror du alltid att man gillar nordkorea och libyen när man ens andas om att man inte gillar hamburgare eller någon annan amerikansk företelse?

(jag gillar hamburgare. och valpar. men inte nordkorea.)

Inaktiv

Klart som tusan att folk blir upprörda. Det är så onödigt att göra hunden illa eftersom det finns inte en chans att den kommer tillbaka nästa dag med en chokladkartong fylld med dynamit.

Kommer ni ihåg de torterade fångarna? Det blev ett jävla liv då också.

Medlem

Jag hatar USA. Inte alla människor, men jag hatar de orättvisor och de lögner som förvrider människornas världsbild och rättfärdigar vidriga handlingar. Lögner som skapas av företag som tjänar pengar på fattigdom, hat och våld. Pengar som gör att de kan ha 30 bilar istället för 25 var.

De är de värsta sortens terrorister, de som manipulerar världen till en hemsk värld som vi tror är oundviklig.

Media i USA bombar ut skämt och historier om Irans president och Iran just nu. Det är bara tyst propaganda. Jag tror att USA kommer att ha invaderat Iran inom 5 år, de privatägda medierna börjar lite smått redan nu. Jag tycker synd om folket, men för de omänskliga kapitalisterna finns det ingen förlåtelse för.

Kalla mig konspiratorisk om ni vill, men jag tycker att det finns tillräckligt med bevis för hur företagen styr USA, och kollar man på Irak-kriget så ser man ju vad det kan leda till.

Och visst är det synd om hundvalpen, krig är sjukt.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Skriv svar