Testa Left 4 Dead gratis

Robot
Medlem
Testa Left 4 Dead gratis

Har den där föraningen om att många inte kommer ha världens bästa aim inatt


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem
Skrivet av Sniper_Nr1:

Har den där föraningen om att många inte kommer ha världens bästa aim inatt

Haha så rätt så.

Kanske rent av undviker att spela spelet imorgon då mao.

Medlem

True true


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Ni blir det varmt för servarna för Valve

Bra att dem gör så här åt dom som inte har spelet!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Bra att veta, då håller man sig undan l4d i 24 timmar.

Kul för dem som inte provat spelet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Hur stort är spelet egentligen? Synd om dom som har seg internetuppkoppling.

Aja jag ska lira i Xbox-festivalen i helgen.;)

Men kanske kommer in på L4d ändå

Inaktiv

Se och lär MP utvecklare där ute! 10 poäng till vavle.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

fan har lirat survival en gång bara får fan skärpa mig. men va fan 23 grader varmt o sol det är sällsynt i sverige.

Medlem

Ahapp, då kommer man krossa folk mer än tidigare. I vanliga fall så kanske de hinner ut 25% på banan som survivor men nu kommer de bli köttfärs långt innan det


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Inaktiv

Neje, inte ikväll! Ta hela helgen isåfall! Varför just inatt!? Tror inte jag kommer vara optimal för att lira imorgon heller...

Medlem
Skrivet av best_jeppe:

Ahapp, då kommer man krossa folk mer än tidigare. I vanliga fall så kanske de hinner ut 25% på banan som survivor men nu kommer de bli köttfärs långt innan det

Nu blir jag rädd :(.

Jag tror dom har en tanke bakom tiden iaf :P.

Medlem

Hälften hinner nog inte ens installera det, innan tiden är slut. Med tanke på hur lång tid det tar att installera steam spel.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Inaktiv
Skrivet av Sc00pii:

Hälften hinner nog inte ens installera det, innan tiden är slut. Med tanke på hur lång tid det tar att installera steam spel.

Du skojar? För mig fungerar steam perfekt med nerladdning och installition, alltid på högsta nerladdnings hastighet! 8)

Medlem

Heh, det som brukar vara svårt hitta servrar i vanliga fall (iaf sen survival släpptes). Men bra initiativ helt klart.

Riktigt kul lir

Medlem

Läste på Steams hemsida att man kan Pre-loada spelet så för er som inte har det är det bara att börja och så låses det upp inatt


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Medlem

Det jag inte gillar med L4D är det faktum att man alltid måste vara 4 st. Hur kul och motiverat känns det att spela med "bots"?
Inte det minsta för min egen del åtminstone.
Svårighetsgraden skulle varierat efter hur många mänskliga spelare det var, och med svårighetsgrad menar jag antalet zombies som kommer. Är man 4st spelare så är det utan tvekan roligare än om man skulle vart 3 eller 2 men inte om 1-2 st skall vara bots.

Medlem
Skrivet av Sniper_Nr1:

Har den där föraningen om att många inte kommer ha världens bästa aim inatt

HAHAHAHAHA! Auto-aim på (för konsolägarna alltså)


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Divion:

Det jag inte gillar med L4D är det faktum att man alltid måste vara 4 st. Hur kul och motiverat känns det att spela med "bots"?
Inte det minsta för min egen del åtminstone.
Svårighetsgraden skulle varierat efter hur många mänskliga spelare det var, och med svårighetsgrad menar jag antalet zombies som kommer. Är man 4st spelare så är det utan tvekan roligare än om man skulle vart 3 eller 2 men inte om 1-2 st skall vara bots.

Alltså gillar du inte spelet, helt enkelt.
Det heter L4D av en anledning, det är ett spel optimerat för 4 spelare i vardera lag. Hela spelet är byggt runt denna princip. Spelar du Infected i Versus så måste alla 4:a klicka för annars gör man i princip ingen skada. Spelar man Survivors så gäller det att hela tiden hålla ihop. Minsta idiot som glider åt sidan eller kutar runt som John Rambo blir en köttfärs o spaghetti.

l4d är skitkul. Slutligen vill jag säga att bottarna faktiskt fungerar riktigt bra. Det händer ofta att någon droppar mitt i spelet, och bottarna är smarta nog att åtminstone ta dig till närmaste safe house. Dessutom har de aimbot, så väldigt ofta har de högre antal headshots än "vanliga" spelare.

Medlem

Snålhögar som säger att ni inte ska spela imorgon bara för att det kommer nya spelare. Hjälp dom genom att spela med dom!

Medlem

Skulle ladda ner det om det inte hade varit hockey-VM ikväll (Sverige-Ryssland ikväll )


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Dags att rista in lite fler streck på chassit över lyckade ragequits.

Medlem

hur stort är spelet egentligen? för annars tror jag det tar hela fredagen att ladda ner

Medlem

ni kan ladda ner det redan nu...
jag har dragit ner det innan idag och väntar nu på att det ska går att köra.
7 gig trpr jag det ligger på

[edit]
5 gig ligger mappen på

Medlem
Skrivet av Phobos:

l4d är skitkul. Slutligen vill jag säga att bottarna faktiskt fungerar riktigt bra. Det händer ofta att någon droppar mitt i spelet, och bottarna är smarta nog att åtminstone ta dig till närmaste safe house. Dessutom har de aimbot, så väldigt ofta har de högre antal headshots än "vanliga" spelare.

Bottarna är riktigt bra för att vara bottar, men det är svårare för Survivors om man inte är ett fullt team. Och ännu värre är det om man spelar som infected och är ensam. Man spawnar snabbare, men utan en samordnad attack så klarar man inte av ett någorlunda samspelt survivors-team.
Lyckligtvis så brukar folk joina ganska fort så det är relativt sällan man inte spelar med fullt team.

En sak jag stör mig på är dock att bottarna utan problem ser rakt igenom träd och buskar och sätter ett headshot på en när mänskliga motspelare inte hade upptäckt en. Ungefär lika skoj som att möta motspelare med aimbot-hack.

Medlem

preloadar, 5 % redan, bara spelat spelet i max 10 min på ett IT cafe. Kanske gillar spelet nu när man får pröva det hemma och så.

Medlem

Dax att slakta noobs:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Härligt! Ska spela så fort jag vaknar imorrn.

Medlem

Ja! Najs, då sitter man å väntar kl. 1:01 inatt då då


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Men vad irriterande det är att ha betalt för spelet och helt plötsligt går det inte att spela bara för att dom har en testapå dag. Riktigt dåligt att som betalande spelare behöva drabbas.


signatur

Rock n Roll

123
Skriv svar