Ruse - ny gameplayfilm

Medlem
Ruse - ny gameplayfilm

Tanksen såg ju att köra i warp speed när de var i staden...

Medlem

Härliga vyer


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Ser fint ut:P

Medlem

r.u.s.e kommer att äga

Medlem

Finns fortfarande ingenting som slår World in Conflict.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Medlem

ser bra ut, iaf för att vara en tidig gameplay snutt...
är det bara jag som tyckte att tanksen hade på tok för bra precision? de träffade ju alla skott...


signatur

Remember remember the fifth of November

BeW
Medlem
Skrivet av WaltX:

Finns fortfarande ingenting som slår World in Conflict.

Nä det håller jag med om, WiC är svårt att slå. Det spelet är otroligt bra gjort.

Men Ruse verkar väldigt intressant, ser lite annorlunda ut och zoomingen var ju väldigt trevlig. Får se vad det blir av det, men det kan nog bli riktigt bra.

Medlem

blir nog köp om det är väloptimerat och välpolerat
ser riktigt bra ut i form av gameplay dessutom.

Inaktiv

Ser kul ut:) Fantastisk filmspelare också med mycket bra bild. den har aldrig krånglat för mig hittills. (har bara sett en film än så länge men ändå:D)

Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Tanksen såg ju att köra i warp speed när de var i staden...

Ja, det är kul att de satsar på stor skala, men som det ser ut nu kommer man aldrig ha nån anledning att zooma in + att enheterna rör sig galet fort över kartan trots avstånden.

Tror att det kommer bli rätt tråkigt.

Medlem

Ser mäktigt ut. Kan nog bli riktigt feta strider med många units.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv

Äntligen!

Så länge som man väntat, någon mer än jag som är trött på diverse kända titlar där attackhelikoptrar hovrar på 20 m höjd och kan bli nedskjuten av en soldat. Eller där pansarvagnarna har lika lång räckvidd på skotten som vanliga fotsoldater.

Storskaligt krig med lite mer realistiska förhållanden är nog vad som kommer göra RUSE till ett kanonspel!


signatur

/ Lixom

Inaktiv

Snyggt, men jag tycker att CoH fortfarande regerar

Fick ingen större känsla för detta.

Medlem
Skrivet av DumSmurfen:

ser bra ut, iaf för att vara en tidig gameplay snutt...
är det bara jag som tyckte att tanksen hade på tok för bra precision? de träffade ju alla skott...

Mmm och vilket jävla avstånd de skjöt ifrån!

Men det är en bit ifrån färdigt antar jag, fattades ju animationer och och andra grejjer med..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

jag tyckte det såg verkligt ut, en tank i verkligheten har fan en dator för att sikta, lätt den träffar över flera kilometer.

Medlem

Fin fem fel 1:16

Hyffsat annars :), möjligtvis bortploppning av bombade hus va lite.... sådär.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av SirMauser:

jag tyckte det såg verkligt ut, en tank i verkligheten har fan en dator för att sikta, lätt den träffar över flera kilometer.

inte för att vara sån, men det är andra världskriget.

Jag tycker inte det ser ut som det är nåt speciellt fortfarande med det här spelet.

Medlem

Jävligt fränt spel men titeln är ju värdelös

Medlem
Skrivet av WaltX:

Finns fortfarande ingenting som slår World in Conflict.

Instämmer.
Är faktiskt ganska förvånad att jag faktiskt fortfarande älskar spelet..jag brukar tröttna på RTS men WiC lever vidare i min värld.

1
Skriv svar