Infamous i slutet av maj

Robot
Inaktiv
Infamous i slutet av maj

Helt klart en påskyndan för att ta marknad från Prototype som är ett semi-liknande spel. Prototype släpps i juni.

Nu är förstås inFamous PS3 enbart, men om Prototype som är multiplatform släppts före, hade det kanske betytt att en del inte blivit så intresserade av inFamous på PS3.

Flakmonkey

Har bara blivit mer och mer intresserad av det här... kan nog bero på att de är riktigt bra på att göra trailers Ska bli kul att sväva fram med hjälp av elektricitet iaf!

Inaktiv

Det ser helt klart väldigt snyggt ut. Lite mindre bombastiskt och mer taktiskt än Prototype. Om det inte var PS3 exklusivt skulle jag också vara intresserad.

Medlem

Garanterat köp för mig... Kommer köpa det här till ps3 och tanka prototype till x360 för testning och om det är bra så blir det köp.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ska köpas dag ett! Ser intressantare ut än prototype för att det sistnämnda bygger hela sin idé på mycket övervåld, blod, gore osv. InFamous erbjuder vad jag tycker en betydligt djupare upplevelse där man står inför många vägval som påverkar spelet och karaktären du spelar.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det ser ut som något roligare sandlådespel.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av redmac:

Ska köpas dag ett! Ser intressantare ut än prototype för att det sistnämnda bygger hela sin idé på mycket övervåld, blod, gore osv.

Blod och Gore är ju kul


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Crawller:

Blod och Gore är ju kul

Jo, Kött och rött är aldrig fel, men förr eller senare så tröttnar man ju om det är lika djupt som ett blodstänk. Såvida det inte innehåller zombies. Eller nazister.

Nej, hellre Infamous än Prototype här faktiskt!


signatur
Medlem

Vad är skillnaden mellan detta och Prototype?

Medlem

har väntat på det här länge nu, bara en månad till

Medlem
Skrivet av gamer_:

Vad är skillnaden mellan detta och Prototype?

Mängden övervåld, höghushoppande och armbågstacklingar mot tanks.

1
Skriv svar