Witcher till konsol dukar under

Medlem
Witcher till konsol dukar under

Tråkigt för konsollägare som inte fått möjlighet att spela Witcher för det är ett jäkligt bra spel... Men om nu tvåan kommer till flera platformar kanske det går bra ändå?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

random encounters med dom där jävla gröna hundarna gjorde att jag inte orkade spela något mer. va taggad fram tills dess men vart less på att man fastnade i combat hela tiden final fantasy style.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

NOOOOOOO!! Vekligen längtat efter att sitta och spela witcher på 50 tums hd:'(. Får bara hoppas att the witcher 2 blir minst lika bra!=)

Medlem

Ge mig tvåan till PC istället!

Jag kan knappt vänta.

Medlem

Man kan ju hoppas att det bara är elaka rykten. Men det känns som att dom borde ha sagt nåt vid det här laget om det nu inte är sant. =/


signatur
Medlem
Skrivet av Preed:

random encounters med dom där jävla gröna hundarna gjorde att jag inte orkade spela något mer. va taggad fram tills dess men vart less på att man fastnade i combat hela tiden final fantasy style.

Men då har du ju knappt spelat spelet.. När du har klarat dig igenom den passagen i spelet så har du hur många timmar som helst av fantastiskt spel att njuta av. Och det blir inga fler gröna hundar efter det;) Promise

Medlem

Back on topic. Jävligt tråkigt om fallet är sådant.. Jag vill ha the witcher på konsol. Tror det skulle bli grymt bra

Medlem

In your face Konsol ägare


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

ska ända köpa dator o sälja boxen så skit samma


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Inaktiv

Ingen större förlust direkt. Tyckte spelet blev repetativt och tråkigt efter de första 2-3 timmarna. Och samlandet av Tarotkort kändes bara sjukt barnsligt.

Medlem
Skrivet av joshi92:

NOOOOOOO!! Vekligen längtat efter att sitta och spela witcher på 50 tums hd:'(. Får bara hoppas att the witcher 2 blir minst lika bra!=)

...eller så drar du bara en sladd från datorn till din 50". Så gjorde jag.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Första versionen av första spelet var för buggat och krävde för mycket prestanda för att man skulle kunna spela det. Men enchanted edition gjorde spelet till vad det skulle ha varit vid realese. Väldigt långt spel om man gjorde alla side quests. Drygt 50-60 timmar speltid.

Negativa - rätt linjärt med mycket fram och tillbaka springande, då blev det ofta samma monster i vägen.

Positiva - äntligen ett RPG där du inte kunde förutspå vilka konsekvenser dina handlingar kom att ha. "andra RPG har ju påstått ha detta men man fatta direkt vad som skulle var följderna" För första gången i ett RPG blev jag moraliskt nedslagen av mina tidigare val efter att man sett konsekvenserna och jag man ångrade många av sina beslut.

***

Det är synd om konsol ägarna som såg fram till spelet, jag skulle bli ledsen om mass effect inte kom till PC.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Visst är det synd om konsol ägarna men för mig betyder det att witcher 2 kommer ut snabbare. Så fuck yeah

Medlem
Skrivet av andymikel:

Visst är det synd om konsol ägarna men för mig betyder det att witcher 2 kommer ut snabbare. Så fuck yeah

Däremot tråkigt att det är för att CD Projekt inte vill betala för redan gjort arbete. Spelet är ju i princip klart så vitt jag kan förstå... (rotww)


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

CD Projekt har svarat på tal och hävdar att WideScreen inte har levererat i tid och att deras arbete varit undermåligt.

kommentar från CDP


signatur
Medlem

Damn you pirates :evil:

Inaktiv
Skrivet av Pliskin:

Damn you pirates :evil:

BLOODY PIRATES!

Vem ska vi annars skylla på då!? Eller det kanske var utvecklarna som tankade spel och spelade under utvecklings tiden istället?


signatur

The definition of insanity?

KoP
Medlem
Skrivet av MacNille:

In your face Konsol ägare

Moget sagt. Ja just det.. du är ju bara 16 år så du har rätt att vara omogen. My fault. Dessutom är du ju själv konsolägare. :S

Medlem
Skrivet av MacNille:

In your face Konsol ägare

Förlorarna i spelvärlden är dom som inte har en konsol då de är där dom flesta bra och originella spelen släpps.

Inaktiv
Skrivet av Mahone:
Skrivet av MacNille:

In your face Konsol ägare

Förlorarna i spelvärlden är dom som inte har en konsol då de är där dom flesta bra och originella spelen släpps.

Tycker du ja..

Bara ett spel jag saknar utan konsol och det är MGS4.


signatur

The definition of insanity?

1
Skriv svar