Elgiganten för den vinn!

Medlem
Elgiganten för den vinn!

Eller som man borde ha skrivit det.. Elgiganten for the win!

Skrev ju förut om hur dåliga spelbutiken.se är, som tog apigt långt tid på sig. Men så beställde jag Red dead redemption ifrån Elgiganten i Måndags. Var lite skeptiskt att förbeställa ett spel ifrån den äffären men testade iaf. När jag kom hem idag (rätt nyligen) så såg jag inte bara ett paket utan 2st! Då var det såklart segot Alan och Super snabba John Marston (Red dead redemption) i dom paketen. Alan tog nästan 1 vecka på sig att komma hit. Medans John tog hästen och red hem till mig fort som bara sjutton.

Aldrig mer förbokningar ifrån Spelbutiken, men hello new friend Elgiganten!

[ia=19207 En seg jävel, och en som vet vad man har snela hestar till]

#blogg

Medlem
Elgiganten för den vinn!

Spelbutiken skickade mitt Red Dead igår faktiskt. Så lär få det imån. Snabbt om man frågar mig iaf

Medlem

Men Elgiganten var snabbare In your face!.. eller något

Medlem

Haha. Gillar spelbutiken för deras bonussystem. Med det kan man få rabatter o annat gott när man beställer spel. But thats just me :P.

Glöm inte besöka denna tråden: http://www.fz.se/forum/thread.php?id=97068

Om du köpt det till xbox360 vill säga.

Medlem

deras bonussystem är inte så vidare imponerande. Tycker om att få hem mina spel snabbt ^__^

Oh, mja.. tar nog en tag innan jag testar multiplayer, vill köra klart singeplayer först. Och än så länge är spelet förbannat bra

Medlem

Kan knappt bärga mig på posten idag... Vill spela det NUUUUUU! Fan att man ska upp o jobba i Norge på måndag

Härlig rubrik du har


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Jag beställde mitt Red Dead Redemption förra veckan. Igår fick jag ett mail som påstod att de skulle skickat det men jag fick inte spelet idag. Så det blir till att vänta till måndag innan jag får testa det


signatur

PSN: blee00
Min åsikt betyder mer än din, Jag har större skylt!

Medlem

Det var från Elgigenten jag beställde..


signatur

PSN: blee00
Min åsikt betyder mer än din, Jag har större skylt!

Medlem
Skrivet av joen:

Jag beställde mitt Red Dead Redemption förra veckan. Igår fick jag ett mail som påstod att de skulle skickat det men jag fick inte spelet idag. Så det blir till att vänta till måndag innan jag får testa det

Brukar vanligtvis ta ca 2 dagar från spelbutiken. Om det var där du beställde ifrån. Hoppas på att få mitt idag. Posten brukar vara lite sen på dan.

Medlem

Nu har jag lite kommit överens med tanken att jag inte får det förräns nästa vecka. Läste att det har varit problem med leveransen till PS3, tydligen nånting med fabriken där de produceras. Lite tråkigt att jag inte får testa det idag dock.
Men, sånt är livet. Kanske får plugga lite Reglerteknik istället...


signatur

PSN: blee00
Min åsikt betyder mer än din, Jag har större skylt!

Medlem

Fick det i brevlådan nyss :). Awesomesauce.

Och nu började det åska... Doh.

Medlem

Tråkigt att höra joen att du inte fick det idag men då har du något att se fram till nästa vecka.

Det spelet är riktigt awesome, finns dock lite irriterande uppdrag redan i början.. men aja man lär sig iaf hur man hanterar sin häst ^^

Medlem

beställde också från Elgiganten, och hade det i torsdags. En dag före release... har det någonsin hänt... Hats off!

Medlem

Yes, fick ju det med. Är ju riktigt sweet. Lär förboka där flera gånger. Works like a charm.

Medlem

CDON är bra när man vill ha något en dag före release

1
Skriv svar