Ska man skratta eller gråta?

Flakmonkey
Ska man skratta eller gråta?

Har egentligen ingenting emot plastikkirurgi. Om det kan få folk att må bättre så är ju det jättebra och jag tror livet hade varit betydligt sämre för många som råkat ut för olyckor om plastikkirurger inte funnits till hands. Sen kan man ju iofs fråga sig vad det är för värld vi lever i det är utseendet kan påverka en person så mycket, men det är ju en helt annan fråga.

Hur som helst så kan det ju gå för långt och bli mer eller mindre totalt fel. Det mest kända exemplet på senare tid är väl Heidi Montag från The Hills (jo jag har sett serien och vet precis vem hon och hennes man är, och det får andra tycka precis vad de vill om ) men även om jag kan tycka att hon gått lite till överdrift eftersom hennes nya kroppsformer inte riktigt ser naturliga ut så ligger hon klart i lä jämfört med de franska bröderna Bogdanoff som du kan se på bilderna här nedan. Vet som sagt inte om jag ska skratta eller gråta åt det hela, för även om det ser lite lustiga ut så är det ju på samma gång sorgligt.

Före

Efter

Läs mer här

#blogg

Medlem
Ska man skratta eller gråta?

Finns ingen mening med att gråta, skratta gott åt dom dårarna därimot förlänger bara livet

Medlem
Medlem

Jag förstår inte den här rädslan för att åldras eller vad det nu är som får vissa att frivilligt vanställa sig på det sättet.

Medlem

Hehe, trodde bilden var shoppad först, shit vad de ser ut. Stiliga grabbar.

Medlem

Hur kan man ens vara nöjd med något sådant så obscent?


signatur

Fueled by coffee.

Utomjordingar.

1
Skriv svar