Dead Space Extraction avbildat

Robot
Medlem
Dead Space Extraction avbildat

Dead Space på wii, det e ju så man skäms :/

Medlem

Jag är ledsen, men jag förstår inte poängen med att utveckla den här typen av spel till Wii...

Inaktiv

Jag köpte det på PC och jag vill ha pengarna tillbaka.

Medlem

Riktigt bra spel men till wii förstår jag faktiskt inte, det blir ju helt barnvänligt med sån grafik..

Medlem

Bra grafik för Wii, men jämfört med PC, PS3 eller XBox360-versionerna?...ser inte hälften så snyggt ut. Och då tänker jag mer på shaders än texturupplösning.

Jaja, det är ju en dyr franchise, så EA får väl se till att mjölka den ordentligt...

Medlem

Hmmm, lyckas dom med kontrollerna som nintendo gjorde med Metroid Prime så kommer detta spel få mig att byga kalsonger ett par gånger i timmen iaf... =D Ser riktigt bra ut, hoppas det håller samma stämning som det gör på xboxen!


signatur

8)

Medlem

Dom lär nog inte få kontrollen som i Metroid prime eftersom det är en railshooter lär nog bli mer som Resident Evil: Umbrella Chronicles skulle jag gissa på.
Tråkigt att dom inte håller det i samma stil som originalet finns ju ändå sätt att skapa skräck och liknande även om man inte har tillgång till tredje generations grafik.

Medlem

Ett sjukt nice skräckspel på Wii... hmm...
Kanske är kul i några timmar som de flesta wii spelen men det kommer inte vara läskigt för 5 öre.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Oradx:

Jag köpte det på PC och jag vill ha pengarna tillbaka.

Du blir fan inte nöjd med ett enda spel...


signatur

Rawr

Medlem

Crawller är ute och dubbelpostar igen ser jag.

Jag förstår inte att något annat än barnsliga sportspel utvecklas till Wii. Nä, det luktar flopp lång väg.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av Crawller:
Skrivet av Oradx:

Jag köpte det på PC och jag vill ha pengarna tillbaka.

Du blir fan inte nöjd med ett enda spel...

Hehe nej då, jag avgudar The Darkness och Uncharted och Kane & lynch, hitman, om man ska hålla sig till nya spel och så klart legacy of kain, plus Oblvion och Shadowgrounds Survivor, rogue spear.

Inaktiv

Säger som Yahtzee, När ska folk fatta att Wii:n inte är mer en en leksak för barn under 12 år? Det här spelet tillsammans med Madworld måste nog vara de största flopparna till konsollen. De har Mario Link och Samus, och... Sonic... Hade sony haft rättigheterna till Mario och Link så kanske det hade börjat utvecklas lite intressanta spel. Men nintendo gör inte ens något nytt med dem, det är samma visa igen i ny miljö.

Inaktiv

Skitkul spel till pc! Men att göra det till wii är ju rena retard projektet! Vi vet ju att Wii är det klart sämsta konsolen just nu. Det är ju bara liksom mammor och pappor som köper det till sina barn för att det är en massa "barnspel" även fast vissa är ganska bra som Super smash bros och ett antall mario spel. Resten suger ju hårt.


signatur

Infanteri-kolonister i led!

1
Skriv svar