Premiärtrailer från Dead Rising 2

Robot
Medlem
Premiärtrailer från Dead Rising 2

Haha underbar trailer..

Medlem

Detta lär man köpa på rot när det kommer!

Inaktiv

Så jävla f..cking brA!!!!

Motorsågen kommer utnyttjas till 100 %

Medlem

Wow, trodde inte de skulle visa ngt innan E3.

Vet inte om det beror på fz nya filmspelare men filmen var rejält pixlig på vissa ställen så att det knappt gick att se vad som hände.

Medlem

Gief
Verkar som ett givet köp!

Redaktör
Skrivet av asdfg:

Vet inte om det beror på fz nya filmspelare men filmen var rejält pixlig på vissa ställen så att det knappt gick att se vad som hände.

Hänger ihop med att flashformatet komprimerar filmen. All kompression innebär kvalitetsförlust. I vissa fall kan det bli så här när den film vi utgår ifrån redan är komprimerad, men det hör dessbättre till undantagen att det blir så här dålig kvalitet.


signatur
Medlem

Lär bli fett!

Medlem

Hmmm..... säger varken bu eller bä. Inväntar fler filmer.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

Gillade inte ettan , tvåan kan bli bra om capcom lärt sig av sina misstag.


signatur

War never changes.

Medlem

Riktigt cool trailer haha betyder det att man kommer att få köra fordon i Dead Rising 2?


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Ful grafik och plastgubbar, check.

Medlem
Skrivet av Oradx:

Ful grafik och plastgubbar, check.

Gnälliga och grafikkåta forummedlemar, check.

Förövrigt blir det här nog bara mer av det goda, eller onda, beroende på vem man frågar. De som inte gillade den första delen lär inte heller gilla den här, och de som älskade den lär älska den här delen minst lika mycket. Själv tillhör jag den skaran som älskar ettan, även om jag inte har lyckats ta mig igenom hela spelet än. Visst, det finns en del irritationsobjekt men förhoppningsvis har Capcom lyckas städa bort dessa i och med del två.

Mer zombies åt folket!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Snälla Capcom co-cop?

Medlem

Fixa den helt otroligt dåliga kontrollen från ettan och ta bort att det går på tid så kan det nog gå bra. otroligt synd att de förstörde ettan helt.


signatur
Inaktiv

Intervju med Keiji Inafune, Lead Producer:
http://www.gametrailers.com/player/48599.html

De har valt Blue Castle som utvecklare för att de vill nå den amerikanska/europeiska marknaden, men de har videokonferens med utvecklarna varje vecka.

Med den här motorn kan de ha upp till 7000 zombies i ett område, vilket är 14ggr mer än första spelet.

Att de har "procedural cutting" som skadar zombies beroende på den riktning man hugger dem.

Säger också att spelet troligen kommer under 2010.

---

När det gäller multiplayer så är det bekräftat att det finns i spelet. Med tanke på att spelet är väldigt bra lämpat för co-op hoppas jag också som Aurahead att det verkligen finns med.

---

Nya screens har också släppts.
http://xbox360.ign.com/dor/objects/14312882/dead-rising-2/ima...

Gillar att "köttigheten" på zombies har ökat i DR2.

http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/976/976785/dead-rising-2-20090427024055320.jpg

Medlem

Så najs. Ser rakt upp och ner minst tre saker som gör spelet till en höjdare.

1.Hjältens namn, Chuck Green, jäkligt najs.
2. Double-bladed lightsaber, fast med motorsågar istället.
3. En hjälm bestående av ett älghuvud, SOM MAN KAN SLAKTA ZOMBIES MED!:)

Precis som ettan blir det här ett köp vid release.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Riktigt cool trailer haha betyder det att man kommer att få köra fordon i Dead Rising 2?

Fordon fanns i ettan också. Körde bilar i tunnlarna?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Bara jag som tycker att Chuck ser ut som en Hardcore-sångare? Verkar bli fett grymt, hade vart nice om Frank dyker upp som spelare två i coop, behöver inte passa in storymässigt, saknar bara hans näsa! Dessutom att det nu kan vara 7000 hjärnätare samtidigt på skärmen? Tror inte att dom kommer smälla in så många på en gång (varför skulle dom vilja det?), så länge man inte kan smälla iväg atombomber

Hans haka är ganska fräck btw :>


signatur
Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:

Riktigt cool trailer haha betyder det att man kommer att få köra fordon i Dead Rising 2?

Han körde ju motorcykel i filmen, det är en typ av fordon.

Medlem

Jag ska skaffa detta till Ps3. Eller PC. Absolut. Capcom är bäst!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

zzzzzZZzzzzZzz... zombies jag köper allt som innehåller zombies..

men faen vilken het trailer! och faeen vad jag längtar. ettan var är fortfarande grym som faeen, spelar det fortfarande så fort jag får lust att slakta zombies

soft att man kan slåss med händer och fötter nu utan att man måste göra massa speciella grejer(antar jag)! hoppas dem lagt in sköna spark animationer! vem vill inte slänga up en tjusig roundhouse kick rakt på huvudet på en zombie! ja visst kunde man göra det i ettan också men det var ju inte direkt en riktig roundhouse aka chuck norris style!

1
Skriv svar