FZ får ny chefredaktör

Robot
Medlem
FZ får ny chefredaktör

Hej Jocke!

Inaktiv

Välkommen Bennet!

Medlem
Medlem

Tack för ett bra jobb och stort lycka till !

Medlem

Den ökända Bennet kommer.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Som gammal veteran av PC-Gamer så glädjer det mig att se dig som Chefredaktör Bennet

Medlem

Tack för allt John, lycka till som onlinechef! Och välkommen Joakim!


signatur

I'm a snake, follow me!

Tack för ett bra jobb.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Trevlig lösning, Bennet är lite av en barndomshjälte för mig...

Redaktör

Freedom at last!!!

Det har varit en ära att styra upp Johns texter grammatiskt. Äran att bli uppstyrd av herr Bennet blir förhoppningsvis lika stor.


signatur
Medlem

Härligt, Bennet minns man sen PC-Gamer tiden, hoppas du gör ett lika bra jobb här på FZ som du gjort tidigare. Lycka till med nya jobbet John.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Freedom at last!!!

Det har varit en ära att styra upp Johns texter grammatiskt. Äran att bli uppstyrd av herr Bennet blir förhoppningsvis lika stor.

Var inte du också lite sugen på jobbet?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN

Medlem

God jul Jocke

Medlem

Det va bättre förr... ;P
Lycka till som onlinechef.

Welcome mr Jocke.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Välkommen Bennet!


signatur

Bengebolle

Antikvitet
Skrivet av Tompa:

Freedom at last!!!

Det har varit en ära att styra upp Johns texter grammatiskt. Äran att bli uppstyrd av herr Bennet blir förhoppningsvis lika stor.

Haha din jäkla smörfågel! Vi har ju redan haft lönesamtal för 2009, vad försöker du åstadkomma?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

"Let off some steam Bennett"
Epic battle

Redaktör
Skrivet av Deathwisher:

Var inte du också lite sugen på jobbet?

Inte det minsta, har redan mitt drömjobb.

Skrivet av John:

Haha din jäkla smörfågel! Vi har ju redan haft lönesamtal för 2009, vad försöker du åstadkomma?

Bäddar för ett mer givande lönesamtal 2010.


signatur
Medlem
Skrivet av HavoX:

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN

Tack ska du ha, hur visste du att jag fyller år idag?
On topic: Gratulerar till posten, herr Bennet!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Tack för ett bra arbete John och lycka till på det nya jobbet. Antar att man får passa på att välkomna Joakim till den nya posten också:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Välkommen Jocke !! Tack John för den här tiden då, varit superb!

Inaktiv

Som gammal QW spelare har jag kollat FragZone av och till sen 1996.

Får se vad det blir i framtiden av sajten med ny ledning nu. Videosektionen är ny och ser bra ut.

Medlem

Aha, sedärja, ännu en Joakim på en post värd namnet! Som någon annan också sagt så känner jag igen dig från gamle PCG-dagarna, tidigt ny-Millenium åtminstonde, hoppas på fortsatt fint arbete här på FZ!

PS: Hade inte vart helt fel om du kunde leta upp gamle Darth-Berg och få han att göra en comeback i spelvärlden, var ett tag sen jag såg han nu!


signatur
Medlem

Vad Bennet far omkring... Från PCG, tillbaka till PCG och nu till FZ. Hur ska detta sluta? Välkommen iaf


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Frilansare

Tack tack, alla! Det ska bli fantastiskt kul att ta mig an FZ, som ju är en riktigt anrik guldklimp i spelsverige. Och även att leda förlagets samlade spelavdelning. För en del av er vet kanske att jag även är ytterst ansvarig för tidningarna PC Gamer och Super PLAY.
Det blir en rolig utmaning att styra upp FZ:s redaktionella profil efter alla dessa långa, tröstlösa år av vanskötsel från Johns sida!

Medlem

Hej Jocke! Vi är nästan släkt du och jag, tror du är kusin(?) till min pappas sambo Lena


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Antikvitet
Skrivet av Jocke Bennet:

Det blir en rolig utmaning att styra upp FZ:s redaktionella profil efter alla dessa långa, tröstlösa år av vanskötsel från Johns sida!

You will pay for this aswell.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Frilansare

Nimr0d - Just det! Hälsa så gott!

Skriv svar