Har du körkort / bil?

Inaktiv
Har du körkort / bil?

Själv har jag haft mitt körkort i snart 3 år.


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Inaktiv

Behöver inget körkort, tar lika lång tid att åka kommunalt som med bil här,

så man lägger hellre dom pengar som skulle gått till bensin, försäkringar, reparationer och så vidare på roligare saker.

Youtube-proffs

Har körtkort och bil, har haft körkort i 4 år snart. Saken e den att jag har en bil men den skall till skroten om 1 vecka.

Anledning. Bil är dyrt och onödigt. Visst är det en bekvämlighet, men det är en dyr bekvämlighet, bensin, försäkring, skatt, reperationer. Åker hellre buss då jag praktiskt taget bort i Centrala Göteborg så spelar de inte mig så stor roll me bil eller inte.

Cykel ftw.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Jag tänkte faktiskt ha ett alternativ: "Bil? FFS cykel is the shit!"


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Har körtkort och bil, har haft körkort i 4 år snart. Saken e den att jag har en bil men den skall till skroten om 1 vecka.

Anledning. Bil är dyrt och onödigt. Visst är det en bekvämlighet, men det är en dyr bekvämlighet, bensin, försäkring, skatt, reperationer. Åker hellre buss då jag praktiskt taget bort i Centrala Göteborg så spelar de inte mig så stor roll me bil eller inte.

Cykel ftw.

Jo är det gött väder då går cykla nästan bättre än bil,
speciellt runtomkring femmanhuset och åt movieline till,
verkar vara nonstop vägarbete och avstängda vägar där jämt, ett helsike för bilförare där.

Youtube-proffs
Skrivet av Strax Dax:
Skrivet av Polish:

Har körtkort och bil, har haft körkort i 4 år snart. Saken e den att jag har en bil men den skall till skroten om 1 vecka.

Anledning. Bil är dyrt och onödigt. Visst är det en bekvämlighet, men det är en dyr bekvämlighet, bensin, försäkring, skatt, reperationer. Åker hellre buss då jag praktiskt taget bort i Centrala Göteborg så spelar de inte mig så stor roll me bil eller inte.

Cykel ftw.

Jo är det gött väder då går cykla nästan bättre än bil,
speciellt runtomkring femmanhuset och åt movieline till,
verkar vara nonstop vägarbete och avstängda vägar där jämt, ett helsike för bilförare där.

I sommras så körde jag Getaway in Götet med cykel, körde runt på allen och avenyn upp o ner, körde om taxibilar på sådana sätt som får NYC bikers att skämmas

Håll ett öga öppet när du är på stan en lördagkväll, ser du en cyklande ninja så e det säkerligen jag

*edit* cykelninja http://www.fz.se/medlem/bilder/?id=2179


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Körkort sedan 3 år.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Körkort med bil.

Då jag inte bor i fjollträsket utan i södra östergötland, där de knappt varken finns folk, och än mindre bussar, så behöver jag ha en bil
tex det går inga bussar till min gammla hemby (nedlagd linje) så folk kan inte komma och gapa på att man ska åka kommunalt..

önskar ibland att politikerna i 08 kan komma ut och se hur det är utanför en stads 4väggar.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Övningskör.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Ska skaffa, men måste bekosta allt själv.


signatur

I am become Death, the destroyer of worlds.
- J. Robert Oppenheimer, the Trinity Tests.

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av priZma:

Väntar på uppkörning

Edit: Break a leg ska jag väl snarare säga.

Själv flunkade jag första uppkörningen jävla kärring som tyckte jag inte hade uppsikt bakåt.

Första uppkörningen behövde jag bara vänta typ 20 dagar men andra var det typ 2-3 månader.

Teoriprovet hade jag bara 3-4 fel på.


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Medlem

Haft körkort i 16 år, alltid ägt bil, inga olyckor.

Tänkte skaffa en EU-moped att åka till jobbet på sommartid. Tjejerna blir knäsvaga av 30-åring på EU-moped.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

http://home.swipnet.se/rutper/moped.JPG

ojoj vad het du blir i de där Castor


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Körkort i snart 12 år. Jag har haft bil i alla år också. Hade kollektivtrafiken gått att använda till jobbet kanske jag hade gjort mig av med bilen. Nu gör den inte det tyvärr.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Har haft körkort sen 2004, fast jag har ingen bil. Det är så dyrt...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fick nytt körkort nyligen så då borde jag ha haft körkort i 10 år om jag förstått saken rätt.
Kände mig rätt gammal när dom skickade hem infon om förnyandet.

Behöver ha bil mest för att jag är lat


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

körkort sen o 91 hehe men ingen bil köpte lägenhet istället när jag hade funderingar på det.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Haft körkort i 16 år, alltid ägt bil, inga olyckor.

Tänkte skaffa en EU-moped att åka till jobbet på sommartid. Tjejerna blir knäsvaga av 30-åring på EU-moped.

Om du har haft körkort i 16 år och är 30 år ung så tog du alltså körkort och skaffade bil när du var 14?

Lyckades du köpa rätt flingpaket med ett körkort i eller hur fan bar du dig åt


signatur

Insert funny qoute here

Youtube-proffs
Skrivet av CastorFiber:

Haft körkort i 16 år, alltid ägt bil, inga olyckor.

Tänkte skaffa en EU-moped att åka till jobbet på sommartid. Tjejerna blir knäsvaga av 30-åring på EU-moped.

Skrivet av Iceman:

http://home.swipnet.se/rutper/moped.JPG

ojoj vad het du blir i de där Castor

Förstår inte, hade du redan köpt moppe Castor eller skulle du köpa en ny i en annan färg? Du ser ju nöjd ut på den du redan har typ!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Har haft körkort i tre år, är inne på min tredje bil.

Medlem

A och B körkort.

A sedan 16 års ålder, B sedan 18 års ålder. (fyller 23 i år)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

cykel och moped (eu)


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Inaktiv

Körkort och Bil, har haft det i snart 4 år. Ja, jag var sen med kortet, but who cares. Använder nästan aldrig bilen eller körkortet nu ändå.. What a waste of money -sigh-

Medlem

Körkort och bil har man, måste ha det i jobbet mitt.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Avstängd

Jag håller på med körkortet. Halken på tisdag och teorin på onsdag.

Medlem

Håller på.
Teoriprov om lite mer än en vecka.

Inaktiv

Har varken bil eller körkort. Min sambo står för den biten. Tyvärr har bilen stått på lagning nu i ett par veckor och det börjar bli jobbigt utan den.

Skrivet av Polish:

Förstår inte, hade du redan köpt moppe Castor eller skulle du köpa en ny i en annan färg? Du ser ju nöjd ut på den du redan har typ!

Sexig ser han ut dessutom. Tror jag ska köpa mig en också.

Medlem
Skrivet av SFL|Krusty:
Skrivet av CastorFiber:

Haft körkort i 16 år, alltid ägt bil, inga olyckor.

Om du har haft körkort i 16 år och är 30 år ung så tog du alltså körkort och skaffade bil när du var 14?

Jag är nyss fyllda 34, inte 30.

Polish, det är inte jag eller min moped på bilden - Det är Icemans och det är hans yjej som lånar den lite på bilden.

Tex, vi startar ett moppegäng - det var länge sedan nu.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Har körtkort, kör en SUV.

MC-kort blir det oxå snart. (40-års kris)


signatur
Skriv svar