PC Gamer-tävling - vinn dator för 25 000!

Robot
Medlem
PC Gamer-tävling - vinn dator för 25 000!

Nice !!

Medlem

Whoah! Galet pris, men om jag vinner blir jag ganska förvånad xD

Medlem

Haha, svarade fel på sista frågan. Lycka till ni som försöker vinna!

Medlem
Medlem

I'm in!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Den här gång ska jag vinna


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Fyfan, tänk ifall man vinner? Sista frågan var ju en jäkla kuggfråga.

Tin
Medlem

Det är ju exakt en sån jag har fast ett annat chassi! bra grejer!

Inaktiv

Trevlig tävling
En sån burk vore inte fel att få.

Medlem

"2. Alla tre spelvinster blev "utmärkt spel" i PC Gamer, men vilket av dem blev årets spel 2008?"

Det är därför jag tycker att PCG är helt tappade. De nämner FC2 i samma mening som L4D och World in Conflict. Nog för att det är kul med tävlingar, men inte när PCG håller i dem.

Inaktiv
Skrivet av Mikzarn:

"2. Alla tre spelvinster blev "utmärkt spel" i PC Gamer, men vilket av dem blev årets spel 2008?"

Det är därför jag tycker att PCG är helt tappade. De nämner FC2 i samma mening som L4D och World in Conflict. Nog för att det är kul med tävlingar, men inte när PCG håller i dem.

Visste inte om jag svarade rätt på den frågan, ingen som har lust att pm:a mig svaret?

Medlem

david_dellblom: För jäkla jobbigt o googla eller?
Hitta den på 2e träffen tror jag det är, beroende lite vad man söker på.

Inaktiv
Skrivet av Håkan:

david_dellblom: För jäkla jobbigt o googla eller?
Hitta den på 2e träffen tror jag det är, beroende lite vad man söker på.

Ärligt talat så satt jag ungefär 10-15 min (pinsamt), men lyckades ändå inte hitta något

Medlem

Samma här, tar en stund. Var en hel del frågor som var luriga, bland annat den sista


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Sämsta utslagsfrågan i världshistorien. Fy vad jag hatar den, så otroligt fantasilös.

Medlem

L4D fick 94% av PCG, så jag chansade på det.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Exeron:

L4D fick 94% av PCG, så jag chansade på det.

Nej den fick 93%.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv

Jävlar! Tänk på dom som ska ner på Dreamhack i sommar. Tävlingen slutar 1 Juni. 5 Juni är vinnaren klar. Man får hem datorn den 10 Juni och den 13 Juni drar man på Dreamhack!

Komplett <3

Medlem
Medlem

haha men vilken tajming då!precis pungat ut 30k för en helt ny dator!aja lycka till allihopa, hoppar över denna tävling:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

riktigt fett, det absolut ända jag kan se saknas är en blu-ray-spelare, men fy fan, denna tänker jag vinna.

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

"2. Alla tre spelvinster blev "utmärkt spel" i PC Gamer, men vilket av dem blev årets spel 2008?"

Det är därför jag tycker att PCG är helt tappade. De nämner FC2 i samma mening som L4D och World in Conflict. Nog för att det är kul med tävlingar, men inte när PCG håller i dem.

<

FC2 är långt mycket bättre än L4D, så det är inte så konstigt att de båda spelen nämns i samma mening.

Medlem

Pcgamer är brutalt sköna

Medlem

sådär , då var man med. dock är man så himmla kass på dessa utslagsfrågor så att det inte är sant

Medlem

yeah, nu har jag gett ett badass svar på utgångsfrågan! ni har inte en chans... men lycka till ; )

Medlem

haha

Ska bli kul å se vilka bidrag som kommer med på vinnarlistan

Sist jag vann var på en loppmarknadstävling när jag var 12.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Sist jag vann ngt va ett FZ-Nyckel band ^^

Medlem

Bara att ge upp för jag hade tänkt att jag skulle ha den där

Medlem

har aldrig vunnit något här och tror inte denna gången blir den första.

sista frågan var jag säker på tills ni börjar kommentera om osäkerheten!

12
Skriv svar