Uncharted 2 för flera spelare

Medlem
Uncharted 2 för flera spelare

Oh man! Låter trevligt...

Medlem

Trodde inte det kunde bli bättre. Skall bli kul och se vad dem kommer fram till.

Medlem

ser fram emot detta lir mkt, blir helt klart köp när man får råd efter släppet. Den svåra ps3 frågan är om man ska köpa infamous eller prototype.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Härligt, bra blir bättre, aldrig fel!


signatur
Medlem
Skrivet av Preed:

ser fram emot detta lir mkt, blir helt klart köp när man får råd efter släppet. Den svåra ps3 frågan är om man ska köpa infamous eller prototype.

Om jag får säga min mening så tycker jag du ska satsa på Infamous. Prototype verkar fräckt och så, men jag är ganska säker på att man tröttnar på att bara dela ut våld i olika mängder, variation betyder inte bara att man kan döda på flera sätt!


signatur
Medlem

Låter som att detta kan bli det som får mig att komplettera tvhyllan med en PS3 brevid 360n, den som lever får se

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Låter som att detta kan bli det som får mig att komplettera tvhyllan med en PS3 brevid 360n, den som lever får se

/ LordDaimos

Mja känns som PS3 kommer med intressantare exklusiva lir iaf nu, har 360 ens något hett på gång? PS3an har ju en hel radda. Sen slipper man ju betala för online osv osv.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

2 Exempel på Xbox 360 exklusiva titlar är ju FORZA 3 och Alan Wake..

FORZA är enda anledingen att jag köpte en 360 från början!

Dock vet jag inte om jag ska köpa en PS3a eller 360! Har en RRoD box hemma nu (min 3e) och den har stått här nu i snart 6 månander och orkar inte bry mig om den längre så antingen blir det en PS3:a eller den nya 360:n utan RRoD problem!

Medlem
Skrivet av Frazz:

2 Exempel på Xbox 360 exklusiva titlar är ju FORZA 3 och Alan Wake..

FORZA är enda anledingen att jag köpte en 360 från början!

Dock vet jag inte om jag ska köpa en PS3a eller 360! Har en RRoD box hemma nu (min 3e) och den har stått här nu i snart 6 månander och orkar inte bry mig om den längre så antingen blir det en PS3:a eller den nya 360:n utan RRoD problem!

Kommer inte Alan Wake till pc också? Det hoppas jag!
Om du nu e inne på din tredje Xbox tycker jag att det är läge för PS3.. Tänk bara Metal Gear Solid 4 samt 5 som förhoppningsvis kommer inom några år *håller tummarna så dem knäcks*

Inaktiv

Se smakprov på multiplayer: IGN

Och jag kan meddela att alla matcher är inspelningsbara direkt på hårddisken med alla redigeringsmöjligheter som roterande kamera och zoom etc.

Intervju med multiplayerdesignern: Gametrailers


signatur

If Sony was a girl then her name would be Sonya.

Medlem
Medlem
Skrivet av Hazzlare:
Skrivet av Frazz:

2 Exempel på Xbox 360 exklusiva titlar är ju FORZA 3 och Alan Wake..

FORZA är enda anledingen att jag köpte en 360 från början!

Dock vet jag inte om jag ska köpa en PS3a eller 360! Har en RRoD box hemma nu (min 3e) och den har stått här nu i snart 6 månander och orkar inte bry mig om den längre så antingen blir det en PS3:a eller den nya 360:n utan RRoD problem!

Kommer inte Alan Wake till pc också? Det hoppas jag!
Om du nu e inne på din tredje Xbox tycker jag att det är läge för PS3.. Tänk bara Metal Gear Solid 4 samt 5 som förhoppningsvis kommer inom några år *håller tummarna så dem knäcks*

Jo Alan Wake kommer till PC, när dom utannonserade spelet sa dom dock att det skulle vara Vista exklusivt, jag vet inte hur dom ställer sig till det idag.

Metal Gear tycker jag dock inte är en höjdare. Jag tänker inte fanboya för hårt på PS3 men microsoft känns helt klart mycket mer kukiga, att dom tvingar utvecklare att ta betalt för nedladdningsbart material osv, och att online kostar, problemet med hårdvaran att den dör osv.

Wii är dock i en klass för sig vad gäller värdelöshet


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Har inte spelat ettan då, men detta verkar bli väldigt bra:)

Inaktiv

shit va coolt måste skaffa infamous också.


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

Medlem

Lira multiplayer, yes!!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

diggar färgerna

Medlem

detta spelet är utan någon som helst tvekan ett givet köp!....Ännu ett bra spel som enbart kommer till ps3

Medlem

Day 1! Uncharted är ett av denna generations roligaste och bästa spel enligt mig. Älskar Singel Player spel!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar