Fallout 3-DLC i butik

Robot
Medlem
Fallout 3-DLC i butik

tycker detta är bra för jag gillar inte att köpa spel via internet om man inte får hem dom i skiva och sånt om man inte har det så är det som att betala för nåt du kan få gratis från internet


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av morfin91:

[...]jag gillar inte att köpa spel via internet om man inte får hem dom i skiva och sånt om man inte har det så är det som att betala för nåt du kan få gratis från internet

Nej, du betalar utvecklarnas lön samtidigt som du visar företaget att du gillar deras produkter och uppmanar till vidare utveckling.

Medlem

Hmm... köpa detta? Vänta på BS? Vänta på Fallout:NV rentav? Mäh! Spelar en runda Fallout 2 istället! ^^


signatur

[size="8"]Meh[/size]

Medlem
Skrivet av morfin91:

tycker detta är bra för jag gillar inte att köpa spel via internet om man inte får hem dom i skiva och sånt om man inte har det så är det som att betala för nåt du kan få gratis från internet

Här, ta lite skiljetecken. *kastar punkter och kommatecken till morfin91*


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Tycker att de borde väntat på Broken Steel isf.

Medlem

Webbutiker som t.ex. Spelbutiken har uppe boxen inkl. omslagsbild på sin webbsida.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Inaktiv

hur tungt som helst.


signatur

ToMZoN

Medlem
Skrivet av Puddy:

Tycker att de borde väntat på Broken Steel isf.

Det tycker jag med men om man tänker då vad de skulle behöva ta för paketet.

Spelbutiken tar 229kr (För PC versionen, 269kr för Xbox 360) för det som kommer nu.. Lägger man till BS så blir notan säkert över 350kr (närmare 400kr för xbox troligen) vilket kan sedan ses som för mycket eftersom man inte får samma mängd innehåll som själva Fallout 3 gav för drygt samma peng.

Redan vid 229kr så är det rätt billigt då varje tillägg kostar 10dollar och just nu är ju kursen ganska hög, runt 8-9kr. Så 170kr för Själva spelen, sedan en dvd, tryck, lager osv- kostnad. Sedan tar butiken lite extra för att gå med vinst på något som de inte kan sätta så högt pris på i sig. Och sedan så kan de som absolut inte vill köpa spel via internet äntligen få köra tilläggen som adderar ett par extra timmars nöje.

The Pitt har jag inte spelat men Anchorage har jag, och det tog mig dryga 2-3 timmar att klara =/ Vilket, likt med deras DLC till Oblivion, inte alltid känns rätt i pris men det är ändå ganska billigt för lite nytt innehåll.
Om jag hade fått som jag velat så skulle i alla fall alla DLC vara i storleken som Shivering Isle till Oblivion.

Väntar fortfarande på en Fallout Film

Medlem

Hade redan bestämt mig för att köpa dom när dom kom ut som spelbox, men priset på spelbutiken varslar om att jag kommer plocka upp dom senare från budgethyllan.

1
Skriv svar