I posten - Red Dead och tvål

Redaktör
I posten - Red Dead och tvål

[ia=19194; large]

Efter mycket, mycket tjat anlände det - #Red Dead Redemption. Som tröst för sen ankomst fick vi med en kortlek och... en svart tvål. Sägs vara bra mot blod och gödsel.

Det svider att tvingas släppa det till vår recensent (håll utkik efter omdömet innan veckan är slut!), men jag får snällt invänta mitt beställda exemplar. Helgens agenda är hursomhelst spikad.

#blogg


signatur
Medlem
I posten - Red Dead och tvål

You are one lucky SOB


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Redaktör

Knappast - jag måste som sagt skicka iväg det. Och i en rättvis värld hade vi haft en recension färdigskriven i detta nu. Men Rockstar funkar inte så...


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Knappast - jag måste som sagt skicka iväg det. Och i en rättvis värld hade vi haft en recension färdigskriven i detta nu. Men Rockstar funkar inte så...

Haha jag vart så upphetsad av bilden så jag kom bara till ordet anlände. Och ja Rockstar kan göra som de själva behagar det är det som är fördelen med att vara Rockstar.

8)


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Grattis till recensenten! Awww!!! Kortleken verkar sååå najs. Var kan man få tag på en sån mån tro?

Medlem

Fy fasen vad fult omslaget är!

Medlem

Trevligt trevligt, själv får man (varför jag envisas med det vet jag icke) vänta på mitt game, förhandsbokade det från webhallen som med flera andra lir men kommer inte få det på releasedagen, som flera gånger tidigare från dom.

Irriterad!!!


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Redaktör

Kom just ett mejl om att mitt ex finns att hämta ut. Blir en lång arbetsdag, detta...

FZ:s recension landar för övrigt på söndag (eller, om de goda andarna vill, på lördag. Men senast söndag.)


signatur
1
Skriv svar