Alan Wake varvat

Skägg.
10 Chambers
Alan Wake varvat

Med en kopp rykande hett kaffe inom räckhåll (snarare spillhåll) varvade jag precis #Alan Wake. Damn good coffee! Storyn lyfte verkligen någonstans halvvägs in och den gode Sam Lake borde få minst ett välpolerat pris när årets bästa spelmanus ska koras. Visst, det blir lite ostigt och klichéfyllt i vissa stunder men i det stora hela är berättelsen något du sällan upplever i interaktiv underhållning.

[eos_image="105071;w440"]Pojkbandet The Bright Falls över på sina danssteg[/eos_image]

Någonstans i mitten märkte jag dock att @Joakim Bennet måste ha kört på samma profil som jag när han recenserade det, vilket gjorde att jag inte såg i vilken ordning manussidorna hittats och kunde därför inte läsa dem i den tänkta ordningen. Vår gode chefredaktör var dessutom lagom nitisk i sitt samlande, jag hittade endast en enda sida utöver de han luskat reda på.

Köp, låna eller hyr det. Det kan mycket väl bli årets 360-spel.

#blogg


signatur
Medlem
Alan Wake avklarat

"Pojkbandet The Bright Falls över på sina danssteg" Hahaha, Dagens första skratt, man tackar

Fan då, vill ju också leka Alan. Hoppas jag får det idag med snigelposten.

Medlem

Varvat? Och Final Fantasy XIII hade du inte tid med....

Du kommer få äta upp den här under en lååååång tiid

Ost är gott, speciellt herrgård...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ibland vill man bra gärna ha en 360 men har slängt ut så mycket pengar på denna dator så nu ska jag fanimej sitta här och ruttna.

Men hoppas verkligen AW och Red Dead Redemption hittar sin väg till PC framöver speciellt AW annars blir det en roadtrip till Finland där jag och min kompis fälgkorset ska lära finnar att hålla sina löften.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Skägg.
10 Chambers

FF? Alan tog ungefär 11-12 timmar, toklagom


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Loading:

"Pojkbandet The Bright Falls över på sina danssteg" Hahaha, Dagens första skratt, man tackar

Glad to be of service!


signatur
1
Skriv svar