Tjäna pengar på att spela nya spel, går det?

Inaktiv
Tjäna pengar på att spela nya spel, går det?

Jag såg något annorlunda nyss om en sida där man kunde tjäna pengar på att spela spel. Alltså splitternya pc och xboxspel! För mig hade det passat utmärkt men man undrar om det fungerar.

Jag vill veta om någon annan har provat det? Måste ju vara rena drömjobbet att kunna spela de nyaste spelen och dessutom få betalt för det, eller?

Hittade sidan här

Medlem

Du kanske kan få jobb som speltestare om du har tur.

Medlem
Citat:

Basically, you pay for a membership (really affordable, by the way) and you get access to a guide that tells you who is hiring.
_
My guide will show you the sites that I used to find jobs that pay for game testing

Låter verkligen som något att satsa på...
Man betalar och de säger till en vart man kan hitta jobb som speltestare?! Googla på "gametester"/speltestare istället.


signatur

<3

Inaktiv

njaa de e ju lite no-life o sitta o spela spel på jobbet och komma hem och spela data på sin fritid. Ni kommer tröttna ifall ni gör det lovar


signatur

Got the skills to pay the bills

Medlem

Länken är för att få poäng på websajt, inlägget anmält.


signatur
Medlem

Sicken rackare.

Medlem

OnT: Inte så jättekul då man ska verkligen hårdtesta dom.. du ska t.ex hoppa runta lite varstans i de flesta hörn, prova massa märkliga saker, springa på så stor yta som möjligt o.s.v


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Youtube-proffs
Skrivet av straxdax:

Sicken rackare.

HAHA


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av cammo:

Länken är för att få poäng på websajt, inlägget anmält.

Tack.

Lektionstillfälle: Om en ny medlem (oftast ett inlägg i forumet) ber dig besöka en hemsida eller tipsar om ett erbujdande - gör det inte, gå inte på det.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

1
Skriv svar