Guild Wars fyller fyra år idag

Robot
Inaktiv
Guild Wars fyller fyra år idag

Hurra Hurra Hurra! Guildwars, det ända MMO värt att köpa!

Inaktiv

Har testat det, men fastnade inte för det

Avstängd

Avgudade det här spelet för 2 är sen ^^ Fastnade sedan i WOW och ja tror dom flesta vet hur det funkar ...

Inaktiv
Citat:

Den största skillnaden mellan Guild Wars och andra onlinerollspel är att NCsoft inte tar ut någon månadskostnad för spelet.

Se det från andra sidan. - Om detta spel hade kostat i månaden som t.ex Wow gör så hade ingen spelat detta spel. Folk tror att det är bra för att det är "gratis".

Aja Grattis iaf

Inaktiv

Verkligen ett bra spel! Körde verkligen hardcore i 2-3 år men slutade för något år sen. Blir tråkigt när man kört igenom alla expansioner och quests och all PvP. Som sagt, sjukt bra spel, men svårt att bli addicted p.g.a att fokus lagt borts från att levla. Inte heller så mycket fokus på endgeargrejs:/. Dock är det fortfarande en av de bästa spel jag har spelat, sjukt många timmar har det gett. Anyway, ge mig GUILD WARS 2!:D:D

Medlem

personligen så har gw många saker som wow inte har som är bättre men wow har vissa bättre saker. det som över väger är ju att priset blir skit stort om om ska spela wow. men tycker gw är bättre synd bara att det blev så lätt med tillägen.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Nice! Kanske jag borde damma av GW igen efter över ett års inaktivitet. De nya questsen ska jag testa i alla fall


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Inaktiv

Sugen man blev på att börja spela igen, men så svårt att komma in i GW igen. Vill ju ha någon guild att spela PVP med och inte massa randoms. Det är väl det som gör att GW inte är så populärt, svårt att gå från nybörjare till bra spelare, speciellt när det är uppbyggt som ett lagspel, då fastnar man i nybörjarträsket eftersom man får spela med andra nybörjare hela tiden.

Medlem

Guild Wars... Ahh... Spelade det i två år, sedan, som säkert många andra, fastnade jag i WoW. Men GW kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta. Det som hindrar mig från att börja spela igen är det att det är riktigt svårt att komma ikapp igen. Började nästan precis när det släpptes, körde till Nightfall. Och sedan slutade jag, och alla nya grejer som har kommit nu gör det bara för svårt att komma ikapp... Men varför inte, man får ju GWEN och NF ganska billigt nu så...

Medlem

Jag är lite av ett GW-fan. Köpte det vid releasen och sen dess har jag fått många roliga stunder.

Nu är ju spelet dött och tråkigt men ska testa lite idag. Och om man vill ha bonusar i GW2 måste man spela som en galning, synd att det inte motiverar en att göra det.

Medlem

Grattis Guildwars! Helt klart bästa spelet jag spelat och spelar fortfarande sedan 2 år tillbaka.

Medlem

Är det nån som tänkte spela i dagarna och behöver sällskap så skicka mig PM.

Tänkte bla testa att questa efter den där jättemacho nya "heavy equipment pack". ;D

Medlem

Kommer ihåg när jag körde betan och blev helt såld, så förhandsboka spelet och spela grymt mycke i ca 2 år! Men sedan börja många polare spela WoW så gick oxå över ditt och tycker de som är bra i WoW väger tyngre än de som är bra i GW dock inte allt så har inte kört GW sedandess!

Nu har jag lagt ner MMO:s helt så blir inget testa för mig igen iaf men kul har man haft i GW! Happy B-Day....

Medlem

Happy Birthday Guild Wars! =D
Trevliga uppdateringar är det också. GW2 nästa?

Medlem

Bra jobbat för ett gratis mmo Grattis

Medlem

Jag har spelat till och från sedan releasen för fyra år sedan. Seplar för tillfället rätt hardcore så att säga, de har gjort många rätt nice grejer med spelet.

Grattis Guild Wars!

(gratis är gott)


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

trevligt att det gick hem för dom att köra gratismodellen. bra initiativ har belönats, roligt när det händer


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Grattis! Satt och spelade det här alldeles själv tills jag insåg att det blev lite väl svårt med dumma AI spelare och då la jag av. Både orginalet och factions hade dock skitskön känsla över sig. Jag gillar miljöerna o de skarpt.

Medlem
Skrivet av FZ:

Har du testat Guild Wars-spelen, och vad är isåfall dina intryck av dem?

Spelet är underbart! Älskar verkligen miljöerna och städerna sjukt mycket. Mycket bra spel, längtar dock till Guild Wars 2 oerhört mycket!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

GW är grymt! Världen är supermysig och det är det enda mmo jag alltid återvänder till!

Medlem

Alla tycks säga MMO när det envisas om att detta faktiskt är ett CORPG.

Medlem

Spelar nästan dagligen.

Medlem

Det bästa spelet jag spelat, älskade att man kunde spela igenom hela historier med de flsta av sina vänner SAMTIDIGT ( ja, i alla fall up till åtta av dem).

Medlem

Happy B day Guild Wars
Riktigt bra spel, spelade en hel del i betan.. men som alla andra spel när man inte har någon att lira med så tröttnar man

Medlem
Skrivet av joshi92:

Verkligen ett bra spel! Körde verkligen hardcore i 2-3 år men slutade för något år sen. Blir tråkigt när man kört igenom alla expansioner och quests och all PvP. Som sagt, sjukt bra spel, men svårt att bli addicted p.g.a att fokus lagt borts från att levla. Inte heller så mycket fokus på endgeargrejs:/. Dock är det fortfarande en av de bästa spel jag har spelat, sjukt många timmar har det gett. Anyway, ge mig GUILD WARS 2!:D:D

spelade hardcore 2-3 år. svårt att bli addicted. hmm

ajja, gilalr detta spel, har account sedan 36 månader. inte så mycket speltid har jag, (366 timmar) över ett par gubbar. min första gubbe jag skapade spelar jag på fortfarande

har inte lagt ner så mycket tid på detta spel men loggar in "regelbundet" för att det är så mysigt

Medlem

Grattis GW! Nya updaten fick mig att spela igen.
Spelat till och från sen start

Inaktiv

Hurra, tröttnade dock efter 3 år och ca 5k playtime o.o


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

HAHAH FYFAN VAD JÄVLA DÅLIGT AV DEM

# Character Name Changes are now available at the In-Game Store and the NCsoft Store.

KOREAN MMO (L)

Massa jävla - köp detta och bli bättre skit. är det de bästa de kunde komma på?

Och de kunde gärna sagt till att Hall of Monuments skulle bi ACCOUNT innan jag tog bort 7 gubbar


signatur

a"C"RED -

Medlem

Guild Wars är underbart. Men spelar det inte längre. Väntar på 2:an.

12
Skriv svar