Bäst klädd i stockholm?

Inaktiv
Bäst klädd i stockholm?

Ja iallafall enligt fotografen Ivan Nuñez, han är en man av åsikter. För STHLM:s räkning listar han varje måndag helgens bäst klädda i Stockholms uteliv.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=3035

Har absolut inget intresse av mode eller dylikt men inte fan är det här snyggt, eller vad tycker ni?

Medlem

Stackars pseudomänniskor i sin pseudovärld..

Medlem

fula kläder.
särskrivningar och felstavningar överallt i texterna också.. illa

Medlem

Första killen såg ju helt normal ut klädmässigt, ingen kommentar liksom... de andra måste vara tagna i ett syfte - för att se om vi går på det.

Det ser förjävligt ut. Tjejernas kläder håller ju inte en tant-på-ålderdomshem-standard och killen som är trea ser ut som någon som kommer från en konsultfirma för att optimera databasen.

Edit: 2an skall det vara... 3 var tydligen en kille...jeez.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Som sagt; 5:an var den enda som såg normal ut resten var det liksom "hej kom och hjälp mig"-nivå på. 2:an föll pga skjortans passform och skorna var förjävla fula.

Vansinne helt enkelt.

Medlem

Jag minns när vitt blev det nya svart.

Fult är kanske det nya snyggt?

..spräng modevärlden, låt mode växa fram av sigsjälv. Snyggt>orginellt,intetvärtom

fan,min mellanslagstangen har pajjat..


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Det där är inte mer än vanliga (skitiga) kläder.

Medlem

Är det bara jag som stordiggar det när jag ser en chick i jeans å t-shirt? Hela stilfenomenet känns bara så falskt och, ush näe jag har svårt att förstå.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Mode är meningslöst. Jag håller med dig sno0zer.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

va fan gör jag i bilden?


signatur

thank you, come again

Medlem

tycker vi ska ignorera sånt där och önska att det ska försvinna.
nämen seriöst, vem tycker den där artikeln var intresant? finns det folk som läser den och tänker "aha, ska nog klä mig som ett retard" ?


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

Synd att tro att det har varit stylister med i farten, för fy vilka fula kläder. Blinda stylister kan nog fixa bättre.

Medlem

Att behöva bli stylad,
på påhängd en massa krafs som man förmodligen känner sig obekväm i,
kan folk inte acceptera ens klädstil då är det deras problem, inte mitt.

Inaktiv

Första killen kunde nästan ha varit jag förutom frisyren och hårbandet. Dessutom skulle jag inte sitta sådär fjolligt fast det kanske var fotografens önskan.

Medlem

tja fult är väl lite i betraktarens ögon , dom tycker det är snygg chic whatever alltså är det så för dom .

imo whatever makes you feel ooo is right for you


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

imo whatever makes you feel ooo is right for you

Burka, bastkjol och badtoffla - here I come!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

jepp skit i vad andra säger

kan gamla tanter gå runt i neon orange från top till tå så är det nog lugnt vad man har på sig.:)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar