Fete ska bli mindre fet...

Medlem
Fete ska bli mindre fet...

Idag köpte jag programmet RunKeeper till min iPhone.
Den visar exakt var jag gått idag och ja, ska försöka gå denna rundan var dag nu för att sedan kunna sitta och spela Red Redemtion med gott samvete

<iframe width="425" height="345" src="http://runkeeper.com/pub/act/bUaTmROgrN7Y8hDBLt3T/map"></iframe>

#blogg

Fete ska bli mindre fet...

Runk-eeper? Låter som en snuskig app den där


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag tänkte väl mer åt håller RUN-keeper... Är inte tanken att man ska springa o sen kunna springa samma rutt igen?

Medlem

De stämmer bra det BeeJac. Men jag "värmer upp" genom att gå i rask takt nu för att sedan kunna springa och då är det skönt att hålla koll på distans och hastighet. Man kan göra egna program tex "springa 4km" men jag kör på och GPS:en följer mig så kan jag se hur långt jag kommer per dag

walter_iego: du är en snuskgubbe

Medlem

Hoppsan hejsan! Bara några meter från mig! Dessutom borde du köra samma runda, fast ner om norra hamnen och tillbaks igen, då snackar vi!

Medlem

Jaha så du är också Borgare. Vad trevligt Mjoo, jag får väl öka på rundan lite kanske

Medlem

Ja, men jag pluggar i Skara för tillfället:)

Medlem

Ahh, ok. Då är jag med. Pluggar du något intressant?

Medlem

Musik & Ljudproduktion, vet inte om det är intressant, men kul är det:)

Medlem

jag kör runkeeper när jag cyklar, mycket bra program, har 14 mil registreat sen sista augusti förra året och har jag inte varit så aktiv i vinter.

Medlem

Musik och Ljud låter väldigt intressant och kul

RunKeeper när man cyklar ja, får jag testa någon gång

1
Skriv svar