Ni vann Free Realms-betanycklar

Robot
Medlem
Ni vann Free Realms-betanycklar

Woho!, skoj att man vann

Medlem

Grattis till alla Tobiasar

Medlem
Medlem
Medlem

Har svårt att tro att denna tävling var en populär.
Just för att spelet inriktade sig till yngre spelare, så är det väl många som inte tävlar. Dvs större vinstchans för dom som verkligen vill spela det.

Medlem

kul för dom som vann.

Medlem

Jag var en av vinnarna, och jag kan säga direkt att jag ångrar att jag ens deltog i tävlingen, efter 10min spelande har jag kommit fram till att ur gullighetssynvinkel är spelet helt övergött, och MMO-combat/quests´/blabla--delen är nog den sämsta jag testat, någonsin.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

"Payam Tavakoli"

Jag är Clan-Leader för han på Counter-Strike Source så skönt att jag fick hans nyckel även fast att jag inte vann. Han "behövde" den inte enligt honom som varför ska den ligga och skräpa som ett mejl!

Hur laddar man ner spelet egentligen?

Medlem

Var ju bara att regga sig på sidan för att få spela beta... Reggade mig runt 12 en natt och runt fem så var jag accepterad.

Jag kanske hade tur? >_>

Medlem

showerguy: Är ju smart av dig att hänga ut Payam, att han är med i tävlingar och sedan skiter i vinsten. Är ju rätt tacksamt måste man ju säga.

Medlem

Först och främst så fick man en betanyckel kastad i ansiktet om man bara reggade sig på deras sida, och sedan tog betan slut idag.

Dessvärre ingen vidare tävling.

Tyckte spelet hade sina fördelar så som minigames i mängder.
Sedan är "Free" ganska missledande då halva spelet kräver pengar så som yrken, pets, dungeons och utvalda quest.

Helt godkänt tidsfördriv när man väl kommer in i det måste jag säga.

Inaktiv
Skrivet av Håkan:

showerguy: Är ju smart av dig att hänga ut Payam, att han är med i tävlingar och sedan skiter i vinsten. Är ju rätt tacksamt måste man ju säga.

Hehe varför så arg?

När Fz hade ut nycklar på Bad Company var det många som gav bort dom också.

1
Skriv svar