Nytt Driver-spel under utveckling?

Robot
Medlem
Nytt Driver-spel under utveckling?

Yeah! Hur många tror att det kommer bli bättre än det första Driver? Inte jag heller. Varje spel i serien har blivit 50% sämre för varje del. Jag trodde vi hade nått 0 för länge sedan. Tydligen Inte.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Första spelet var grymt coolt!


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Varje spel i serien suger stor hästballe. Utan det första. Det var guld :). HOppas det åtminstone kommer i närheten av det... Annars kan dom bara sluta försöka.

Medlem

Minns när jag spelade det för många år sedan. Jag och min polare tyckte att det var så grymt bra så det inte var sant. Och när jag tänker efter så var ju bilfysiken riktigt skön faktiskt!

Medlem

Minns första Driver till ps1, helt grymt kul på den tiden. Sista uppdraget där man skulle köra presidenten till säkerhet var bra svårt att fixa minns jag...Hoppas verkligen det här kan bli en "nystart" på serien, för spelen efter 1an var inga höjdare.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av RawSnake:

Minns första Driver till ps1, helt grymt kul på den tiden. Sista uppdraget där man skulle köra presidenten till säkerhet var bra svårt att fixa minns jag...Hoppas verkligen det här kan bli en "nystart" på serien, för spelen efter 1an var inga höjdare.

Jag klarade aldrig det uppdraget och det grämer mig fortfarande ibland..

Men spelet var fantastiskt och bilfysiken grym!

1
Skriv svar